Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Nee joh, ben je malquote:Op zondag 30 juni 2013 18:55 schreef Divje het volgende:
Heb ik haar weggeblazen met m'n grote slurf?
Phew, gelukkig..quote:Op zondag 30 juni 2013 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, ben je mal![]()
Trouwens goed dat je flink aan het eten bent.
Goed zijn ze he?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Divje het volgende:
Oh, en trouwens. Heerlijk om dit nog even te luisteren op zo'n zondagavond..
Ja vertel! Was je bang of alleen in de bochten?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:47 schreef Dotteke het volgende:
@ Blaadjes, ja was weer lekker vroeg vanmorgen was er al om 4.45 uit gggrrr
@ Lavender, was een heel mooi uitzicht prachtig zelfs, maar ik ga er nooit meer in die bochten in dat ding zo eng!!
Alleen in die bochten, werd er misselijk van. De rit duurde maar 6 minuten. Ja was wel prachtig, maar ze vloog meer een cirkel zeg maar dus hing constant een kant op. Als je er in zit lijkt het haast of je stil staat.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja vertel! Was je bang of alleen in de bochten?
Schitterend he dat uitzicht. Of beter gezegd: inzicht
6 minuten maar? Dat is een heel klein rondje.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen in die bochten, werd er misselijk van. De rit duurde maar 6 minuten. Ja was wel prachtig, maar ze vloog meer een cirkel zeg maar dus hing constant een kant op. Als je er in zit lijkt het haast of je stil staat.
ga zo naar huis ff kijken of het er nog staat.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, vertel! Weer zo'n dolle avond/nacht als vorige week?
Die had ik nog niet eerder gehoordquote:
Oh, dit keer was iemand anders de klosquote:Op zondag 30 juni 2013 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
ga zo naar huis ff kijken of het er nog staat.
Ik ga Tour du Jour kijken . Vandaag heeft een Belg gewonnen. Leuk hoor, eens andere , nieuwe namenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eerder gehoordvind 'm wel mooi
![]()
Ik ga nog even Futurama kijken voordat TopGear weer begint
Sagan had moeten winnenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga Tour du Jour kijken . Vandaag heeft een Belg gewonnen. Leuk hoor, eens andere , nieuwe namen
Ja, dat had (bijna) iedereen verwacht en even leek het erop dat hij zou winnen hoorde ik in de auto, maar dan toch die Belg. Vind het leuk voor hem!quote:
had wel mooi gereden die belg. maar als sagan fan toch jammerquote:Op zondag 30 juni 2013 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat had (bijna) iedereen verwacht en even leek het erop dat hij zou winnen hoorde ik in de auto, maar dan toch die Belg. Vind het leuk voor hem!
Veel plezier!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga Tour du Jour kijken . Vandaag heeft een Belg gewonnen. Leuk hoor, eens andere , nieuwe namen
Morgen weer een kans Insoquote:Op zondag 30 juni 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had wel mooi gereden die belg. maar als sagan fan toch jammer
nope dit keer viel de schade mee niemand gewond en de zooi viel ook mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dit keer was iemand anders de klos![]()
Hopelijk niemand van de trap gevallen?
blaadjes nieuwe job..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes, ik weet niet of je dit vandaag nog leest, maar wil je sterkte en succes wensen morgen op je eerste werkdag in je nieuwe job
En...viel het mee?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope dit keer viel de schade mee niemand gewond en de zooi viel ook mee.
dit keer had ik maar niet thuis geslapen, dus geen idee wat ik aantrof.
ja, al moet er wel een nieuw zeil in de keuken, geen idee wat er mee gebeurt is, en paar kapotte tuinstoeltjes. maar voor de rest valt de schade mee.quote:
Omg, die feestjes van jou zijn letterlijk slopendquote:Op maandag 1 juli 2013 00:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja, al moet er wel een nieuw zeil in de keuken, geen idee wat er mee gebeurt is, en paar kapotte tuinstoeltjes. maar voor de rest valt de schade mee.
Geen idee, ben vrij vandaag...hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe zou het Blaadjes vergaan, de eerste dag op zijn nieuwe werk.
Spannend !
Heerlijk! Maandag wordt waarschijnlijk m'n vaste vrije dag ipv zaterdagquote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vandaag begon .
Lekker nog een vrij dagje
Dat zal wennen zijn, zaterdags werken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk! Maandag wordt waarschijnlijk m'n vaste vrije dag ipv zaterdag
fuck tv vergeten mee te nemen naar mijn werk...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt nu lekker de Tour kijken. Mooie rit vandaag met heel veel bochten en omhoog, omlaag en een klimmetje aan het einde.
Ja vast wel. Maar dan maandag vrij is ook wel lekker heb je toch 2 dagen. Het kan ook woensdag worden. Is nu nog beetje onduidelijk. Dat komt deze vestiging krijg nu langzaam, niet in 1 keer, klanten van een andere vestiging dus het is eerst even de kat uit boom kijken wat de drukke dagen gaan worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal wennen zijn, zaterdags werken.
Hier zijn wel veel tv's maar helaas kan ik er niet bij gaan zitten om te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
fuck tv vergeten mee te nemen naar mijn werk...
http://nos.nl/sport/quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
fuck tv vergeten mee te nemen naar mijn werk...
o, da's wel tof eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen geluid op pc.
heb kleine portable tv... ooit van een leverancier overgehouden die kopje onder ging.
[ afbeelding ]
NL123 meer heb ik ook niet nodig, hangt nu op mijn wc
20 van de 36 moesten weg.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er een aantal mensen ontslagen op zijn werk?
Jemig zeg. Wat een massaslachting. En de stress die zoiets met zich meebrengt. Wat zal je vader blij zijn. En jullie als gezin natuurlijk ook.quote:
inderdaad, was de laatste maanden behoorlijk veel stress.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig zeg. Wat een massaslachting. En de stress die zoiets met zich meebrengt. Wat zal je vader blij zijn. En jullie als gezin natuurlijk ook.
Dat valt idd niet mee. Tof voor hem!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad, was de laatste maanden behoorlijk veel stress.
probeer maar wat te zoeken, als je bijna 50 bent.. dus dit komt nogal goed uit.
Damn... meer dan de helft gekortwiekt...quote:
hij zat net bij het verkeerde gedeelte van de reorganisatie.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Damn... meer dan de helft gekortwiekt...![]()
Doet me beetje denken aan mijn vorige werkgever.
Van de 20 moesten er 10 weg, ik koos eieren voor mijn geld en was toen zelf weg gegaan.
Alleen al omdat ik weg ging konden er 3 blijven, niet omdat ik zoveel verdiende, maar meer omdat ik zoveel deed.
Goed! Ik hou wel van herfstquote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Beetje brak, maar verder is alles prima![]()
Met jou?
Ja dit was een heel korte zomer, en hij begon ook niet in meiquote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, we gaan alweer naar de kerst, he?
Ach, ik sta ook nog onderaan volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van mijn rijtje staat er niemand in![]()
Zal het morgen ook wel weer mis hebben
Gezelligquote:Op maandag 1 juli 2013 18:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach, ik sta ook nog onderaan volgens mij.
In de zin van wie ik de meeste kans geef of gewoon iemand waarvan ik hoop op een goede prestatie?quote:
voor morgen hoef je niks in te leverenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van mijn rijtje staat er niemand in![]()
Zal het morgen ook wel weer mis hebben
Ik heb wel een rijtje ingevuld:quote:
Ik ben Gesink trouw.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In de zin van wie ik de meeste kans geef of gewoon iemand waarvan ik hoop op een goede prestatie?
In het eerste geval toch Contador. Daar verwacht ik echt wat van. In het tweede geval zou ik zeggen: Mollema. ik verwacht het niet maar hoop het wel.
Shit haha
huh moet het wel dan jaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijtje ingevuld:
1. Radioshack
2. Sky
3. Belkin (dat hoop ik tegen beter weten in)
Nee, dat staat in een ander topic. Hell het zijn er zoveel, je kunt door de fietsenbomen het bos niet meer zien.quote:
ook even ingevuldquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat staat in een ander topic. Hell het zijn er zoveel, je kunt door de fietsenbomen het bos niet meer zien.
Ja Johnny natuurlijk ook!quote:Op maandag 1 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben Gesink trouw.
En Johnny.
Vind het zo sneu dat die steeds vallen en alle pech ter wereld hebben
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja Johnny natuurlijk ook!![]()
Jammer dat hij vandaag nog niet zo best was. Hoopte dat hij zich beter voelde en een boosheid miss wat kon doen vandaag. Was echt wel een etappe voor hem.
Gesink ben ik ook trouw hoor maar ik hoop gewoon dat Bauke een mooi klassement kan rijden.
En voor een dag overwinning ook D. van Poppel natuurlijk. Knap dat hij al een keer 3e was. Een beetje geluk en je pakt zo een etappe. Zou wat zijn! 19 jaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Mijn hoop is ook op Mollema gevestigd.
Een beetje geluk in als er nog een paar sprinters vielen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
Een beetje geluk en je pakt zo een etappe
Danny is vanzelfsprekend mijn heldquote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En voor een dag overwinning ook D. van Poppel natuurlijk. Knap dat hij al een keer 3e was. Een beetje geluk en je pakt zo een etappe. Zou wat zijn! 19 jaar.
Dat kan maar van wat er nog was kwam hij goed mee. Tis niet dat hij ff op 200 meter werd gereden. Dus met wat voor geluk ook...hij was er dicht bij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een beetje geluk in als er nog een paar sprinters vielen?
Mooi woord!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Danny is vanzelfsprekend mijn held. Mijn adoptieknuffelrenner. Eerste etappe meteen derde
Vervelend voor je.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef theguyver het volgende:
jeez ik kom thuis en beland in een feestje.... ah crap not again!
quote:
Nou mooi toch. Is er ook weer een opblaaspop of zijn er alleen maar opblaaspoppen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:57 schreef theguyver het volgende:
[..]ik heb het bloed nog niet uit mijn alcohol van de vorige keren
Waar wóón jij. In Feeststad ?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:21 schreef theguyver het volgende:
jeez ik kom thuis en beland in een feestje.... ah crap not again!
hahaha, nee hoor Enschede, huisgenoot ligt al op de kop in bed en er staat nog 15 man op het dak te hossen...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar wóón jij. In Feeststad ?
Leiden ofzo?
Slopend leven heb je. Wel tof thoughquote:Op maandag 1 juli 2013 22:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahaha, nee hoor Enschede, huisgenoot ligt al op de kop in bed en er staat nog 15 man op het dak te hossen...
gelukkig, gaat het er relatief rustig aan toe,
half jaartje relatief rustig, is nu wel afgelopen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slopend leven heb je. Wel tof though
Ja dat blijktquote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
half jaartje relatief rustig, is nu wel afgelopen.
haha Ik ben niet zo'n feestbeest meer hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef Blaadjes het volgende:
Biinenkort maar eens met heel de SC naar theguyver.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
sorry voor de wazige kwaliteit maar, de gene waarvan het feestje is, is out cold![]()
Opsporing verzocht kwaliteit.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
sorry voor de wazige kwaliteit maar, de gene waarvan het feestje is, is out cold![]()
Maandag pas!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben alvast een rustdag.
Wanneer is de eerste rustdag in de Tour? Vrijdag?
Goed! Heb vandaag een tablet gekocht. Een hele mooie . Ben er verliefd op.quote:
Mooi ding! Heb die een tijdje terug voor m'n ouders gekocht toen ze 25 jaar samen waren. Zijn er ook helemaal weg van.quote:
Oh ja? Bevalt het ze goed? Mooi kado zeg!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooi ding! Heb die een tijdje terug voor m'n ouders gekocht toen ze 25 jaar samen waren. Zijn er ook helemaal weg van.
Bevalt ze uitstekend. Vooral m'n moeder zit buiten het werk helemaal niet meer op een computer omdat ze alles op de tablet kan. Ebooks lezen, skypen, facebooken, internetten.quote:
Ja he? Zal ik het dan maar proberen? Ben nog een beetje huiverig en wil het aan mijn vader vragen, maar moet het gewoon zelf doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bevalt ze uitstekend. Vooral m'n moeder zit buiten het werk helemaal niet meer op een computer omdat ze alles op de tablet kan. Ebooks lezen, skypen, facebooken, internetten.
Oh en dat installeren is echt enorm eenvoudig, wijst zichzelf in principe helemaal vanzelf.
Er kan niets mee mis gaan, dus waarom niet.quote:
Je hebt gelijk. Ik ga het doen. Hij is bijna opgeladen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er kan niets mee mis gaan, dus waarom niet.
Mocht je er onverhoopt niet uitkomen kun je hem altijd even wegleggen en er iemand naar laten kijken.
Heb je steun nodig na dat vernietigende topic aan jouw adres?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga het doen. Hij is bijna opgeladen.
Btw, wat is Blaadjes stil. Die was zeker keikapot na zijn eerste werkdag.
Haha, ik ben net thuis.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga het doen. Hij is bijna opgeladen.
Btw, wat is Blaadjes stil. Die was zeker keikapot na zijn eerste werkdag.
Ach, altijd jammer als mensen denken dat ze alle vuil wat ze in hun gedachten hebben over mods uit mogen storten. Minne streek, maar ja, wat doe je er aan he?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je steun nodig na dat vernietigende topic aan jouw adres?
Leuk leuk leuk. Wel flink aanpakken meeste tijd maar dat is goed voor een mens.quote:
Ik twijfel of mijn posts echt hielpen, maar zoals ik al zei zit ik in mijn rebelse puberfase. Voortkomende uit de kwartleven crisis van een midden twintiger.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, altijd jammer als mensen denken dat ze alle vuil wat ze in hun gedachten hebben over mods uit mogen storten. Minne streek, maar ja, wat doe je er aan he?
Lief van je, dankjewel
So true!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk. Wel flink aanpakken meeste tijd maar dat is goed voor een mens.
I understand . Ken hetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel of mijn posts echt hielpen, maar zoals ik al zei zit ik in mijn rebelse puberfase. Voortkomende uit de kwartleven crisis van een midden twintiger.
Ja he! Veel gelachen ook, nou ja dan is het helemaal leuk.quote:
Zolang je het zelf maar blijft geloven zit het goedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk. Wel flink aanpakken meeste tijd maar dat is goed voor een mens.
Gelukkig maar. Hoe doet mijn Van Poppel het eigenlijk? Ik heb nog geen Tour de France kunnen kijken.quote:
FB / Klacht over BNW mods Ajacied4lf en Lavenderrquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he! Veel gelachen ook, nou ja dan is het helemaal leuk.
Maar wat lees ik was er een ode aan jou? Wat heb ik gemist?
Ach ja luie pubersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar blijft geloven zit het goed.
Jouw van Poppel doet het beter dan mijn van Poppel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar blijft geloven zit het goed.
[..]
Gelukkig maar. Hoe doet mijn Van Poppel het eigenlijk? Ik heb nog geen Tour de France kunnen kijken.
Ah. Hoeft niet uit te maken. Voor hetzelfde geld blijkt Boy een kampioen in de bergen te zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jouw van Poppel doet het beter dan mijn van Poppel.
Danny staat 176 in het alg.kl. en Boy 127.
Ik denk zomaar dat onze adoptierenners het heel goed gaan doen in hun eerste Tour. Het begon iig al heel goed voor Danny. Dat pakken ze hem niet meer af.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Hoeft niet uit te maken. Voor hetzelfde geld blijkt Boy een kampioen in de bergen te zijn.
Ik laat mij graag verrassen door mijn helden, dus opzoeken laat ik achterwege.
Wat een prachtige OP! Daar is echt wel tijd ingestoken en dat alleen maar speciaal voor jullie 2.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FB / Klacht over BNW mods Ajacied4lf en Lavenderr
Ja het is een echte schat. Wil hem wel knuffelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat een prachtige OP! Daar is echt wel tijd ingestoken en dat alleen maar speciaal voor jullie 2.![]()
Zo lief, even de rest lezen.
Toegestaan behalve als....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het is een echte schat. Wil hem wel knuffelen.
Wordt spannend, morgen eens de tv op de achtergrond aanzetten. Stiekem zou ik zelfs niet weten in welke kleuren hij rijdtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat onze adoptierenners het heel goed gaan doen in hun eerste Tour. Het begon iig al heel goed voor Danny. Dat pakken ze hem niet meer af.
Oh dat is leuk. Maar die je nu hebt is ook vertederendquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt spannend, morgen eens de tv op de achtergrond aanzetten. Stiekem zou ik zelfs niet weten in welke kleuren hij rijdt.
Maar ik beloof beterschap, nog deze week verander ik mijn screensaver met een foto van Boy.
Lekkerding ook he. 0% gewijzigd.quote:
Aad300. De enige reden waarom ik af en toe op Twitter kom. Buiten het zoeken naar complot'theorieën' uiteraard. Vaak worden er toch onbedoeld sappige en vooral shockerende dingen onthuld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is leuk. Maar die je nu hebt is ook vertederend
Hihi.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo dan![]()
En nu ga ik slapen. Ben bekaf.
Truste en tot morgen
Ja hoor! Hopelijk lig je niet te lang wakker over je naamtopicquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo dan![]()
En nu ga ik slapen. Ben bekaf.
Truste en tot morgen
Gaat je lukken hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad300. De enige reden waarom ik af en toe op Twitter kom. Buiten het zoeken naar complot'theorieën' uiteraard. Vaak worden er toch onbedoeld sappige en vooral shockerende dingen onthuld.
Ik moet wel een beetje een rol aannemen op BNW
Nee hoor, ik hoop op mooie dromenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor! Hopelijk lig je niet te lang wakker over je naamtopic
Komt nog wel in het hooggebergte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:23 schreef theguyver het volgende:
Goede morgen![]()
41. NEDPOELS Wouter 201 VACANSOLEIL-DCM 12h 47' 57'' + 00' 33''
44. NEDMOLLEMA Bauke 164 BELKIN PRO CYCLING 12h 48' 01'' + 00' 37''
46. NEDTANKINK Bram 166 BELKIN PRO CYCLING 12h 48' 01'' + 00' 37''
47. NEDTEN DAM Laurens 167 BELKIN PRO CYCLING 12h 48' 01'' + 00' 37''
De Nederlanders bakken er nog niet zoveel van![]()
Go Bram
Hoi!quote:
Ja, ik dacht, he lekker, die regenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat dacht je toen je je ogen opendeed? Wauw wat een prachtig weer?
Ow hoi Jacq!
was het bijna van plan,tot ik de buurvrouw uit raam zag kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk, Ik heb buiten staan douchen.
Jij dacht natuurlijk: ik wacht tot de buurvrouw in de tuin gaat douchenquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
was het bijna van plan,tot ik de buurvrouw uit raam zag kijken.
toen had ik zoiets van... naaaah
Hee dat was bij mij ook. Ik ben teruggaan kijken. Toen ging gelijk het gordijn dicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
was het bijna van plan,tot ik de buurvrouw uit raam zag kijken.
toen had ik zoiets van... naaaah
Natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk: ik wacht tot de buurvrouw in de tuin gaat douchen
Als je een beetje aantrekkelijke buurman had gehad, had je het zelfde gedaan.quote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je een beetje aantrekkelijke buurman had gehad, had je het zelfde gedaan.
of je baalt gewoon dat blaadjes en ik niet naast je wonen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
Zouden jij en Blaadjes wel samenwonen, want ik woon op de hoek.
quote:
Hoe wreed en dan zit staat m'n moeder ook nog eens in de gevangenis hulpeloos toe te kijken zonder iets te kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoe wreed en dan zit staat m'n moeder ook nog eens in de gevangenis hulpeloos toe te kijken zonder iets te kunnen doen.
hoi blaadjes alles oke?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Wat dacht je toen je je ogen opendeed? Wauw wat een prachtig weer?
Ow hoi Jacq!
Ja hoor. Ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoi blaadjes alles oke?
Goedenacht zou je beter kunnen zeggen.quote:
Mogguh!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:28 schreef theguyver het volgende:
moguh,![]()
lol berichtjes van gister goedemorgen ... goedenavond, weltrusten, dat was het wel
Vriendelijk toch, het gaat de laatste tijd over wielrennen, daar heb ik niet zoveel mee, dus ben er niet meer zoveel!quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:28 schreef theguyver het volgende:
moguh,![]()
lol berichtjes van gister goedemorgen ... goedenavond, weltrusten, dat was het wel
Ja ppff erg of niet, heb er al bijna een halve dag opzitten voordeel is wel dat veel werk al klaar is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goedenacht zou je beter kunnen zeggen.
[..]
Mogguh!
Ja maar weet niet hoelaat je erin ging. Ik ging half 3 slapen maar was acht uur ook al weer wakker en had weinig zin in het spelletetje wakker worden slapen wakker worden slapen enz. Je wordt daar zo lamlendig van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ppff erg of niet, heb er al bijna een halve dag opzitten voordeel is wel dat veel werk al klaar is.
Denk dat ik me zo maar eens op de notulen ga storten is dat ook klaar!
nou hier niet, en heb het weer es rustig...quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar weet niet hoelaat je erin ging. Ik ging half 3 slapen maar was acht uur ook al weer wakker en had weinig zin in het spelletetje wakker worden slapen wakker worden slapen enz. Je wordt daar zo lamlendig van.
Het is iig mooi weer!
Dan zou je het toch juist superdruk moeten hebben? Of ligt heel het bedrijf nu zo goed als stil?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou hier niet, en heb het weer es rustig...
het is 4 juli dat houd in dat 80% van mijn collega's vrij hebben
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan zou je het toch juist superdruk moeten hebben? Of ligt heel het bedrijf nu zo goed als stil?
ik stuur aanvragen door en krijg morgen op zijn vroegst pas antwoord. dus kan ik een order niet compleet maken, dus 50% minder werk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan zou je het toch juist superdruk moeten hebben? Of ligt heel het bedrijf nu zo goed als stil?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
Hoop dat het niet zo druk wordt als gisteren. Daar viel niet tegenaan te lezen
Jawel hoor. Dat laat thuis vind ik wel lekker. Op het gemakje nog even wat internetten, tour du jour terugkijken enzo. Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Begin je al een beetje te wennen aan je nieuwe ritme B?
Ja slim hoor, gelijk als je posts voor deze morgen opmakenquote:
Nee! Was het maar zo'n feest.quote:
Beetje domquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat laat thuis vind ik wel lekker. Op het gemakje nog even wat internetten, tour du jour terugkijken enzo. Dat is wel lekker.
Maar later beginnen vind ik wel iets minder. Je zit als het ware toch te wachten tot je moet gaan werken. Maar goed dat moest ik al een tijdje.
[..]
Ja slim hoor, gelijk als je posts voor deze morgen opmaken
als mijn chef er niet over aan het mekkeren is dan kan dat, maar die vond het zo nodig om een pizza in zijn prullenbak te gooien onder werktijd gister, dus die zit thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee! Was het maar zo'n feest.
Werken en ben momenteel veel op TDF en daar gaat het supersnel. Maar goed, dat is maar 3 weken dus dat is wel te doen.
Maar jij kunt nu lekker FOK!ken dus. Leuke tijdsbesteding toch als het niet druk is op je werk?
Ik snap het niet? Wat heeft die pizza in de prullenbak met thuiszitten te maken? Of moest hij over zijn nek en is hij ziek?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
als mijn chef er niet over aan het mekkeren is dan kan dat, maar die vond het zo nodig om een pizza in zijn prullenbak te gooien onder werktijd gister, dus die zit thuis
Zijn we allemaal wel eens.quote:
jup, als je moet kotsen op straat ziet die plas er net zo uit als een pizza.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Wat heeft die pizza in de prullenbak met thuiszitten te maken? Of moest hij over zijn nek en is hij ziek?
Half een sliep ik nog niet, 2 uur moest de kleine plassen, om half vier begint hij giga te lachen in zijn slaap, toen kon ik de slaap helemaal niet meer pakken en ben er maar uitgegaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar weet niet hoelaat je erin ging. Ik ging half 3 slapen maar was acht uur ook al weer wakker en had weinig zin in het spelletetje wakker worden slapen wakker worden slapen enz. Je wordt daar zo lamlendig van.
Het is iig mooi weer!
Ik gok dat dat het is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Wat heeft die pizza in de prullenbak met thuiszitten te maken? Of moest hij over zijn nek en is hij ziek?
Schei eens uit zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup, als je moet kotsen op straat ziet die plas er net zo uit als een pizza.
Haha humor is dat als ze dat doen in hun slaap. M'n nichtje van 3 doet heel vaak slaapwandelen. Staat ze ineens te huilen op de overloop. Kom je eraan en zeg je wat, wordt ze wakker en dan stopt het huilen gelijk en weet ze ook niet wat ze op de overloop aan het doen was. Zo schattig vind ik dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Half een sliep ik nog niet, 2 uur moest de kleine plassen, om half vier begint hij giga te lachen in zijn slaap, toen kon ik de slaap helemaal niet meer pakken en ben er maar uitgegaan
Lief is dat he? Helemaal dromerig een beetje tegen je aanhangen en als je ze dan in hun bedje legt slapen ze meteen weer verderquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha humor is dat als ze dat doen in hun slaap. M'n nichtje van 3 doet heel vaak slaapwandelen. Staat ze ineens te huilen op de overloop. Kom je eraan en zeg je wat, wordt ze wakker en dan stopt het huilen gelijk en weet ze ook niet wat ze op de overloop aan het doen was. Zo schattig vind ik dat.
Ja precies zo! Zo lief.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lief is dat he? Helemaal dromerig een beetje tegen je aanhangen en als je ze dan in hun bedje legt slapen ze meteen weer verder
Ja, ik probeerde het nog, soepel te brengen , alleen jij snapte het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei eens uit zegop de vroege morgen
Je chef bracht het ook soepelquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde het nog, soepel te brengen , alleen jij snapte het niet.
alle 9 knuffels?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja precies zo! Zo lief.![]()
Maar wel even snel checken of alle 9 knuffels aanwezig zijn in bed. haha
Dat plaatje ga ik haar niet laten zien. Dat zouden haar ouder mij nooit vergeven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
alle 9 knuffels?
ziet dat er zo ongeveer uit?
[ afbeelding ]
Toch hebben ze meestal 1 favoriet he? Mijn neefje had een konijn, Bobo en die sleepte hij overal mee naartoe. Bobo leeft nog, maar is aan alle kanten gehavend en staat nu op de kast.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat plaatje ga ik haar niet laten zien. Dat zouden haar ouder mij nooit vergeven.
Ja klopt maar als ze naar bed moet moeten ze er allemaal zijn. Zit ook 1 heel kleintje bij, poes heet die(nou ja lijkt meer op een muis). Dat kleine rotding ben je dus altijd kwijt he. hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch hebben ze meestal 1 favoriet he? Mijn neefje had een konijn, Bobo en die sleepte hij overal mee naartoe. Bobo leeft nog, maar is aan alle kanten gehavend en staat nu op de kast.
En ik vermoed dat als hij het moeilijk heeft hij nog weleens met Bobo knuffelt.
En ze gaan echt niet slapen voor je dat ding gevonden hebt, dus zoek je je kleurenblind.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja klopt maar als ze naar bed moet moeten ze er allemaal zijn. Zit ook 1 heel kleintje bij, poes heet die(nou ja lijkt meer op een muis). Dat kleine rotding ben je dus altijd kwijt he. hahaha
Onder een bank, achter een kast, in een kast, achter de toilet pot, in mijn jaszak :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze gaan echt niet slapen voor je dat ding gevonden hebt, dus zoek je je kleurenblind.
Doortrapt die kleintjes want al die tijd dat wij aan het zoeken zijn liggen zij nog niet in hun bedjequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Onder een bank, achter een kast, in een kast, achter de toilet pot, in mijn jaszak :S
Heb dat ding op de meest gekke plaatsen gevonden. Ik verdenk haar er ook van dat ze het bewust verstopte toen ik daar een aantal weken heb opgepast.
Dat zou je denken. Volgens mij vond ze het gewoon leuk om "opa" te zien zoeken. Naar bed vind ze nooit een probleem, als ik om 4 uur zeg, hup je moet naar bed zegt ze: okee en loopt al naar de deur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doortrapt die kleintjes want al die tijd dat wij aan het zoeken zijn liggen zij nog niet in hun bedje
Vorige week nog leuke actie de kleine dame had de makeup gevonden van mijn vriendin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Volgens mij vond ze het gewoon leuk om "opa" te zien zoeken. Naar bed vind ze nooit een probleem, als ik om 4 uur zeg, hup je moet naar bed zegt ze: okee en loopt al naar de deur.
Ja dat soort dingen gaan snel he? ongelooflijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vorige week nog leuke actie de kleine dame had de makeup gevonden van mijn vriendin.
En zijzelf de bank en de tafel zaten onder de lippenstift. in 3.1 seconden dat we even bezig waren met de afwas.
Ik gisteren ook te laat, terwijl ik het wel goed had met Cavendishquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[Upd] [Tour] Van den Broeck geeft op
Lekker hoor en gister al vergeten m'n top 3 in te vullen. pfff
Ja en ik heb hem in mijn team. verwachte wel wat in de bergen, helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gisteren ook te laat, terwijl ik het wel goed had met Cavendish![]()
Sneu voor van den Broeck, superlullig.
Jammer zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en ik heb hem in mijn team. verwachte wel wat in de bergen, helaas
Ach ja doe je niks aan.quote:
Kan in elk team gebeuren he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja doe je niks aan.
Ik kies altijd de renners die hard vallen op de 1 of andere manier. Er zullen er nog wel meer komen van mijn team
Staan we gezellig onderaan saampjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan in elk team gebeuren he?
Ik sta helemaal onderaan in de Dagzege omdat ik het altijd fout voorspel.
Behalve gisteren en toen was ik te laat damn
Wij zijn meer kwartels, we scharrelen een beetje onderinquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Staan we gezellig onderaan saampjes![]()
Wij zijn gewoon niet van die hoogvliegers.
Haha! Af en toe een eitje leggen. Jammer toch dat we zo schuw zijn en graag op de grond blijven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij zijn meer kwartels, we scharrelen een beetje onderin
En nog doof ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha! Af en toe een eitje leggen. Jammer toch dat we zo schuw zijn en graag op de grond blijven.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog doof ook.
Driedubbelgehandicapt. Afijn, maken we ook geen ruzie want we verstaan elkaar toch niet en kwekken een beetje langs elkaar heen
He? zei je wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk net zoals op FOK! te doen gebruikelijk is
Dan zet ik hem morgen op 1 maar owee als hij niet wintquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Sagan morgen gaat winnen.
Hij gaat winnen, geloof de nr.1 van de BNW SC telegraafpoule nou maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan zet ik hem morgen op 1 maar owee als hij niet wint
mja... we zijn nog geen week bezig.. dus nr 1 zegt nog niet zoveel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat winnen, geloof de nr.1 van de BNW SC telegraafpoule nou maar![]()
Sta jij op in in die poule? Wat goed!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bram komt traag op gang, maar als dat eenmaal het geval is is hij niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
mja... we zijn nog geen week bezig.. dus nr 1 zegt nog niet zoveel.
voor BRAM the tank!!!![]()
![]()
![]()
Ok, ja ik ben meer van de bizarre voorspellingen, BNW achtigquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lance louis of Neil?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, ja ik ben meer van de bizarre voorspellingen, BNW achtigIk zie Armstrong nog wel een etappe pakken deze tour.
Nee joh hij doet niet eens mee, speelt waarschijnlijk onder 1 hoedje met Tjacka. Het is een complot!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sta jij op in in die poule? Wat goed!
Aan die poule doen er maar 4 mee dus het is niet zo lastig bovenaan te staanquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sta jij op in in die poule? Wat goed!
Voetballers he. Gamefixingquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh hij doet niet eens mee, speelt waarschijnlijk onder 1 hoedje met Tjacka. Het is een complot!
jawel joh, koekoekopdefiets staat 30 punten voor op het sterke team van Tjackaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee joh hij doet niet eens mee, speelt waarschijnlijk onder 1 hoedje met Tjacka. Het is een complot!
Danny is van mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan die poule doen er maar 4 mee dus het is niet zo lastig bovenaan te staan
Met de scorito poule sta ik van de 120 op 2, dat is dan een knappere prestatie.
Heb Danny van Poppel alleen niet in mijn team, dus de eerste plek zal er niet in zitten.
ow ja duh :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jawel joh, koekoekopdefiets staat 30 punten voor op het sterke team van Tjacka
Nou ja, humorquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha humor is dat als ze dat doen in hun slaap. M'n nichtje van 3 doet heel vaak slaapwandelen. Staat ze ineens te huilen op de overloop. Kom je eraan en zeg je wat, wordt ze wakker en dan stopt het huilen gelijk en weet ze ook niet wat ze op de overloop aan het doen was. Zo schattig vind ik dat.
Wel humor als het niet je eigen kinderen zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, humor![]()
En slaapwandelen lijkt me niet lekker als je kind dat doet.
toedels, ik ga ook zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:53 schreef Blaadjes het volgende:
Tijd om te gaan zo. veel plezier allemaal en miss tot later.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel humor als het niet je eigen kinderen zijn.
traphekjes en dat soort dingen he.
Dankje! Tof he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Gefeliciteerd nog met je dagoverwinning Lav
Meer dan ik bij alle etappes geloof ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dankje! Tof he?
Heb 8 punten verdiend vandaag![]()
Af en toe nog wel wat hoofdpijn, maar niet erg, vooral zeurderige pijn maar weinig last van verder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe is het eigenlijk verder met je Inso? Nog last van je hersenschudding of is dat zo'n beetje over?
En weet je al meer van de verzekering?
Ja alles goed, alleen baal ik als een stekker, Heb een mooie tablet gekocht Samsung Tab 2 10.1 Wifi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan ik bij alle etappes geloof ik![]()
Alles goed verder?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja alles goed, alleen baal ik als een stekker, Heb een mooie tablet gekocht Samsung Tab 2 10.1 Wifi.
Opgeladen en geinstalleerd en nu kom ik niet op internet. Kutzooi.
Zit al uren te kloten
Geeft ie nog een foutmelding oid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij maakt geen internetverbinding.
Modem al een keer aan en uit gezet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen verbinding mogelijk staat er.
Oh! Dat ga ik proberen! Ook de router?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Modem al een keer aan en uit gezet?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Dat ga ik proberen! Ook de router?
Ik ga hem zometeen door het raam gooienquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik krijg steeds: netwerkverbindingsfout
Ja ww is goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Hmm, wachtwoord wel goed verder?
Verder ook niet echt ideeën
ander wifi kanaal en ww wijzigenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik krijg steeds: netwerkverbindingsfout
goedemorgen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga er zo naar laten kijken, bedankt![]()
En goeiemorgen natuurlijk
Wat heb je gedaan dan? Of heb je een griepje te pakken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
goedemorgen...
Au... alles doet pijn alsof ik 5 uur naar een sportschool ben geweest..
lees ff stukje naar boven. gisteravond gepost. 23:30quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Of heb je een griepje te pakken?
Oh ja ik zie het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees ff stukje naar boven. gisteravond gepost. 23:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |