Ieder zijn keusquote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij gebruiken onze dvd al meer dan een jaar niet eigenlijk. Alles staat op een externe harde schijf
* Toekito zit nu al te huilen in een hoekjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link is stuk, ik mis de slak![]()
Maar in vorige topics is hij ook stuk dus ik geloof je
Daar zijn ze gewoon al veel te laat mee. De technologie van tegenwoordig is gewoon veel te slim en ze hebben het te lang getolereerd. Je mag toch sowieso downloaden voor eigen gebruik?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ieder zijn keus
Ik denk dat ze die hele regelgeving eens goed moeten nakijken. En dan niet in NL maar heel Europa.
downloaden wel maar niet uploaden en dat gebeurd vaak automatisch met die programmaatjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar zijn ze gewoon al veel te laat mee. De technologie van tegenwoordig is gewoon veel te slim en ze hebben het te lang getolereerd. Je mag toch sowieso downloaden voor eigen gebruik?
Wij downloaden eerst en echt goeie films kopen we. Mo heeft een complete collectie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nog
Had je ook niet eerder kunnen zeggen hequote:
ik ben van de groep 'Het is stoer om een kast of wat vol te hebben met games/blu rays/boeken'quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij downloaden eerst en echt goeie films kopen we. Mo heeft een complete collectie.
Maar komt niet zo vaak voor dat we films kopen. Downloaden ftw
Ah oke. Maar zonder te uploaden kan een ander weer niet downloaden toch? Wij deden eerst downloaden via nieuwsgroepen, betaalden daar iedere maand voor. Maar dat ging steeds slechter/moeilijker, dus nu via torrents gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
downloaden wel maar niet uploaden en dat gebeurd vaak automatisch met die programmaatjes.
Enige wat ik btw wel download als ik het mis is sportuitzendingen zoals F1/Wielrennen/
zegt ze al een uur maar je leest het niet.quote:
Hier ook. 2tb bijna volgetrapt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij gebruiken onze dvd al meer dan een jaar niet eigenlijk. Alles staat op een externe harde schijf
klopt zonder uploaden bloed een torrent dood.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah oke. Maar zonder te uploaden kan een ander weer niet downloaden toch? Wij deden eerst downloaden via nieuwsgroepen, betaalden daar iedere maand voor. Maar dat ging steeds slechter/moeilijker, dus nu via torrents gewoon.
Biatchquote:
Er is niks stoers aan. Als je kwaliteitfilms hebt, prima. Maar om een kast met rotzooi te hebben, zonde van je geld.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben van de groep 'Het is stoer om een kast of wat vol te hebben met games/blu rays/boeken'
hele sneue groep eigenlijk
Oh zoveel hebben wij nietquote:
niet haten op The A-team, Ted, alle Baantjers en de boxsets van Toy Story, Cars en Lion Kingquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan. Als je kwaliteitfilms hebt, prima. Maar om een kast met rotzooi te hebben, zonde van je geld.
Ja wij wissen ook altijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh zoveel hebben wij nietIk wis ook regelmatig de films die we al hebben gezien. We kijken vaak toch niet een film 2x. Alleen Harry Potter bijvoorbeeld of Toy Story voor R. Die laten we erop staan
Dit vat het faillissement van FRS mooi samenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al jaaaaaaren geen cd's gekocht. Wel orgineel van mo gekregen (phil collins). Maar ik zou ook echt never, afgezien van collins, orginele zooi kopen.
Mongolische prijzen.
Grey's anatomy wil ik ook wel orgineel, maar frs had ze staan voor 55 euro per seizoen! Ja, laat maar. Als ik ze nog es wil zien download ik het wel.
mijn ex had Greys 1 tm 8 ofzo. Ik heb nu tot en met S7 E3 gezien. En ben best benieuwd maar ga er idd geen 100 euro voor neertellen om die hele box te kopen van S1 tm S8 ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al jaaaaaaren geen cd's gekocht. Wel orgineel van mo gekregen (phil collins). Maar ik zou ook echt never, afgezien van collins, orginele zooi kopen.
Mongolische prijzen.
Grey's anatomy wil ik ook wel orgineel, maar frs had ze staan voor 55 euro per seizoen! Ja, laat maar. Als ik ze nog es wil zien download ik het wel.
the a-team en baantjerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet haten op The A-team, Ted, alle Baantjers en de boxsets van Toy Story, Cars en Lion King
Wij hebben een nieuwe serie nodig om te kijken. Ik heb op m'n 101 lijstje Lost staan, maar daar heb ik een beetje spijt vanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wij wissen ook altijd.
Mo heeft net spring breakers gedownload. Die kijken we nu. Best vermakelijk
Maar jij download sowieso geen muziek, films of series?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn ex had Greys 1 tm 8 ofzo. Ik heb nu tot en met S7 E3 gezien. En ben best benieuwd maar ga er idd geen 100 euro voor neertellen om die hele box te kopen van S1 tm S8 ofzo.
Of ik ze alle 70 gelezen heb weet ik niet. Heb er fysiek stuk of 60 en die heb ik sowieso gelezen. En misschien van mijn tante nog andere maar kan ook zijn dat dat er van die 60 waren.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
the a-team en baantjerik heb ook alle boeken gelezen
ik heb ze laatst allemaal weggedaanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of ik ze alle 70 gelezen heb weet ik niet. Heb er fysiek stuk of 60 en die heb ik sowieso gelezen. En misschien van mijn tante nog andere maar kan ook zijn dat dat er van die 60 waren.
Heb ze wel nu als ebook alle 70 maar "moet" die andere 10 nog hebben voor in mijn kast.
soms het eerste seizoen van een serie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar jij download sowieso geen muziek, films of series?
Weet ik zo niet. Ze liggen nog op hobbykamer in een kast. Heb in mijn woonkamer nog niet de gewenste mooie grote kast. Zal vandeweek even kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb ze laatst allemaal weggedaanruimte gebrek enzo. Volgens mij heb ik er nog 1 of 2 welke mis je? kijk ik of ik die nog heb.
En dat doe je puur uit principe? Geen aanval hoor, want het siert jequote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms het eerste seizoen van een serie.
films heel zelden voor mezelf en soms voor dat kleine grut. Muziek wel op paar artiesten na want die gun ik meer dan een droog broodje.
geen haast hoor. Zet het dan even in pm als je wilt dan kan ik het terug zoeken. Ik onthoud nl weinig tot niets.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Ze liggen nog op hobbykamer in een kast. Heb in mijn woonkamer nog niet de gewenste mooie grote kast. Zal vandeweek even kijken
Ik heb 2 jaar gehad dat ik wel veel downloaden maar toen heb ik eens een avond met paar mensen zitten praten over de gevolgen. En sindsdien download ik alleen nog muziek en ebooks.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dat doe je puur uit principe? Geen aanval hoor, want het siert je. Ik denk dat artiesten verkoop van een album niet meer als echte inkomsten zien, puur de optreden brengen het echte geld in het laatje
oké thnx alvast voor het kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen haast hoor. Zet het dan even in pm als je wilt dan kan ik het terug zoeken. Ik onthoud nl weinig tot niets.
West wing, soprano's, damages (!!!!!!! Goeie serie!), burn notice, dexter (!!!!!! Goeie serie!), the wire (!!!!!!! Goeie serie!), the shield (!!!!!!! Goeie serie!), lost, the unit, mo is helemaal weg van mad man.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe serie nodig om te kijken. Ik heb op m'n 101 lijstje Lost staan, maar daar heb ik een beetje spijt van![]()
Dexter begint morgen weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |