Ja die paarse is echt geweldig, die randjes zijn van dat gehaakte spul (had ik al gezegd, maar ik vind het zo leuk dat ik het nog een keer zegquote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat is idd heerlijk winkelen Greys
Die paarse
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nogquote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Nouuuuuuu Toek, bij de Free Record Shop kon je het toch wel een béétje aan voelen komen, met al dat downloaden?
Nadat ze in de weken voor het dreigende faillissement iedereen hebben aangeraden om cadeaukaarten te kopenquote:
Ik alleen bij dingen die ik echt de moeite waard vond. Lord of the Rings bijv. of van de muziekgroep waar ik echt al heel lang fan van was. Ze hebben wel hun eigen ruiten in gegooid om die prijzen zo hoog te houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nog
Echt? Wat een kutstreekquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat ze in de weken voor het dreigende faillissement iedereen hebben aangeraden om cadeaukaarten te kopen![]()
![]()
Nee tuurlijk niet, ik heb ook Les Miserables op dvd gekocht laatst nog voor de heb.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nog
Muizel!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Avond
Net eindelijk naar Star Trek kunnen gaan en hij was ZO TOF
En degenen die niet perse een fysieke cd hoeven te hebben, maar toch de artiest willen "spekken" downloaden het via Itunesquote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik heb ook Les Miserables op dvd gekocht laatst nog voor de heb.
Maar eerlijk is eerlijk, alllll die series die je nu gewoon ff kunt proberen te kijken of je het wat vindt en al die niet zo heel belangrijke films.... CD's koop ik echt bijna niet meer.
Ik heb echt zitten giebelen en oehen en ahen als een 12jarig meisjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Starrrrrrrrrr Trekkinggggggggggggg across the universeeeeeeeeeee
cd's en boeken niet inderdaad. Op paar artiesten/schrijvers na. En sommige series check ik eerst via internet en als ik het niks vindt kijk ik na jaar 1 niet meer en anders ga ik ze kopen (big bang bijv)quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik heb ook Les Miserables op dvd gekocht laatst nog voor de heb.
Maar eerlijk is eerlijk, alllll die series die je nu gewoon ff kunt proberen te kijken of je het wat vindt en al die niet zo heel belangrijke films.... CD's koop ik echt bijna niet meer.
Net goed dat ze failliet zijn danquote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Zie hier: http://www.telegraaf.nl/o(...)erde_klanten___.html
Wij gebruiken onze dvd al meer dan een jaar niet eigenlijk. Alles staat op een externe harde schijfquote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
cd's en boeken niet inderdaad. Op paar artiesten/schrijvers na. En sommige series check ik eerst via internet en als ik het niks vindt kijk ik na jaar 1 niet meer en anders ga ik ze kopen (big bang bijv)
Link is stuk, ik mis de slakquote:
Ik zie de slak gewoon staanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link is stuk, ik mis de slak![]()
Maar in vorige topics is hij ook stuk dus ik geloof je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |