ciate.co.uk, 50% op alles en 30% met MARIE30quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ciate.co.uk, 50% op alles en 30% met MARIE30. Gratis verzending!
nijsquote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ciate.co.uk, 50% op alles en 30% met MARIE30. Gratis verzending!
Oeh met zo'n kleurblok ding? Hoe ging hetquote:Op zondag 30 juni 2013 17:46 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik heb net een poging tot haar krijten gedaan.
Ja dat. Zal de foto even uploaden!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oeh met zo'n kleurblok ding? Hoe ging het
Rug net boven de billen mag misschien ietsje holler? Ook gezien de rest van de houding?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
borst zit iets te hoog, en linker schouder mag iets voller in beeld
Ziet er verder goed uit hoor, en je gezicht lijkt ook goed
Zal eens kijken hoe dat eruit zietquote:Op zondag 30 juni 2013 17:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rug net boven de billen mag misschien ietsje holler? Ook gezien de rest van de houding?
Ja wat een chaosquote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Dwyn het volgende:
Allereerst velen rotzooi.
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig resultaat.
[ afbeelding ]
Als het goed is wel!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja wat een chaosmaar wel leuk dat het zo kan, blijft het nu zitten totdat je het er ineens uitwast?
Hoe zeg ik dit tactvol?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Dwyn het volgende:
Allereerst velen rotzooi.
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig resultaat.
[ afbeelding ]
Elongation to look more elegant.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zal eens kijken hoe dat eruit ziet
Ik heb nog even wat andere foto's bekeken en ik heb sowieso al mn ledematen langer gemaaktpfoe tis nog een hele klus!
Ja, ik had het over mijn handen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit tactvol?
Wat vind je er zelf van?En zit het nou ook bij je slaap en op je voorhoofd?
Omdat ik anders geen wenkbrauwen heb?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
Dwyn...ff heel eerlijk een vraagje van mijn kant. Waarom doe jij je wenkbrauwen zo vol? Is dat een bewuste keuze?
Ik heb heel snel in PS ff geknutseld (naja de online versie want ik heb PS niet meer) Maar ik zou ze iets dunner denk ik wel mooier vinden
Je ogen worden zo zwaar nu
Ik heb gehoord dat het ook afgeeft op je kleding. Is dit zo? Want ik vind het ook wel grappig spul, maar als mijn topje eronder komt te zitten hoeft het natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik had het over mijn handen.![]()
En nee, ik zou dit niet zelf zomaar doen, maar ik test het uit.
Hoezo niet? Er is een verschil tussen 'dikke' wenkbrauwen en ietwat slankere. Of teken jij ze helemaal in?quote:
Ik heb het met een handdoek eronder gedaan en die zit er compleet onder. Daarna moet je het vastzetten met spray maar ik had het net alsnog aan mijn handen zitten dus ik denk dat het op kleding ook afgeeft.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ook afgeeft op je kleding. Is dit zo? Want ik vind het ook wel grappig spul, maar als mijn topje eronder komt te zitten hoeft het natuurlijk niet.
Jammer...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het met een handdoek eronder gedaan en die zit er compleet onder. Daarna moet je het vastzetten met spray maar ik had het net alsnog aan mijn handen zitten dus ik denk dat het op kleding ook afgeeft.
Ik heb ze compleet blond van mezelf dus als ik iets van wenkbrauwen wil hebben, moet ik ze bij tekenen ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er is een verschil tussen 'dikke' wenkbrauwen en ietwat slankere. Of teken jij ze helemaal in?
Wat Puckzzz denk ik bedoeld is dat de uiteindes zo op de foto even vol lijken (vrijwel) als de aanzet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze compleet blond van mezelf dus als ik iets van wenkbrauwen wil hebben, moet ik ze bij tekenen ja.
En ik doe ook nog verven, maar dat vervaagt vrij snel.
ik teken ze er ook iedere dag op, maar wel redelijk slank, anders is het zoveel wenkbrauwquote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze compleet blond van mezelf dus als ik iets van wenkbrauwen wil hebben, moet ik ze bij tekenen ja.
En ik doe ook nog verven, maar dat vervaagt vrij snel.
Ja met een versmalling in het midden. Ik kon mijn vinger er niet opleggen wat ik 'apart' eraan vond. Dus heb ik even de vrijheid genomen om in PS te kijken of het de vorm was. En dat is het dus...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat Puckzzz denk ik bedoeld is dat de uiteindes zo op de foto even vol lijken (vrijwel) als de aanzet.
Is goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja met een versmalling in het midden. Ik kon mijn vinger er niet opleggen wat ik 'apart' eraan vond. Dus heb ik even de vrijheid genomen om in PS te kijken of het de vorm was. En dat is het dus...
Ik wil de foto best even uploaden en DM-en als je nieuwsgierig bent wat ik bedoel.
Daarom doe ik ook verven.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook compleet blonde wenkbrauwen trouwens, alleen een beetje donkere aanzet. Dus ik snap wat je bedoelt. Ik ben alleen te lui om ze elke dag te tekenen
Van Ici Paris toevallig? Ik heb deze:quote:Op zondag 30 juni 2013 18:16 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens nieuw spul ervoor dus ik ben nog een beetje zoekende erin
Nee van Urban Decay, de brow box ofzo!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van Ici Paris toevallig? Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Ik had eerst ook een potlood van Catricequote:Op zondag 30 juni 2013 18:18 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb gewoon een setje van de etos en een heel fijn potlood van p2
ik vind potloodjes die wat vettig zijn erg fijn, dan kun je fijn shapen als je het er licht op zet, dan wordt het niet meteen zo donkerquote:
ik maak ze echt wel dunner, anders zijn ze veel te dik johquote:Op zondag 30 juni 2013 18:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens altijd gelezen dat je je wenkbrauwen juist niet dun moet maken en alleen maar de verdwaalde haartjes moet epileren.
Ik ga ook echt niet mn wenkbrauwen dunner maken, kunnen mensen zeggen wat ze willen. I don't carequote:Op zondag 30 juni 2013 18:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens altijd gelezen dat je je wenkbrauwen juist niet dun moet maken en alleen maar de verdwaalde haartjes moet epileren.
Sowieso mooi geëpileerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou er niet zo vanMaar bij sommige vrouwen staat het wel. Hoort dan gewoon bij hun gezicht zeg maar. Maar dan wel mooi geëpileerd.
NEE DIE VAN JOU ZIJN FREAKING MOOIquote:Op zondag 30 juni 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan vinden jullie mijn wenkbrauwen zeker ook te dik en donker?
Eensch.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij dunne wenkbrauws zou hebben heb je juist een heel raar gezicht speeszoals ze nu zijn zijn ze juist keimooi
Jij hebt een heel ander hoofd, is niet te vergelijken!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan vinden jullie mijn wenkbrauwen zeker ook te dik en donker?
Mijn wenkbrauwen zijn ook best dik, maar bij de aanzet zitten de haren niet mooi dicht genoeg bij elkaar. Dus eigenlijk is het wel mooier als ik het bijwerk, vergeet het alleen meestalquote:Op zondag 30 juni 2013 19:46 schreef Maisnon het volgende:
mijn wenkbrowsers zijn van zichzelf al megadik
Dat vind ik prachtige wenkbrauwen ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind mijn nichtje echt mooie wenkbrauwen hebben:
[ afbeelding ]
Vol aan de aanzet maar toch mooi slank uitlopend.
ik vind haar mooier dan die Kardashian meiden.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Zij is soberso een bloedmooie meid. Ik vind haar altijd iets weg hebben van een Kardashian ghehehehe.
Is Ron Brandsteder jouw oom/vader/broer/opa/buurman???quote:Op zondag 30 juni 2013 20:10 schreef Maisnon het volgende:
ik knor de laatste tijd steeds meer als ik lach
Zolang het een schattig knorretje is mag dat...zodra het echt op Bert the Superpig begint te klinken laat dan maarquote:Op zondag 30 juni 2013 20:10 schreef Maisnon het volgende:
ik knor de laatste tijd steeds meer als ik lach
Met Ron weet je maar nooit waar die geweest isquote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Is Ron Brandsteder jouw oom/vader/broer/opa/buurman???
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met Ron weet je maar nooit waar die geweest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
26quote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Molo het volgende:
Hoe oud bende gij eigenlijk Maisnon? (gezien je muzieksmaak)
oh ik dacht ook wat jongerquote:Op zondag 30 juni 2013 20:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
26
Op de kijkavond dachten ze dat ik 23 was yessssssssss
ja ik dus niet, ik had gewoon 30/40 jaar geleden geboren moeten wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij heb ik een redelijke standaard net niet-hipster muzieksmaak qua nieuwe indie dingen die ik luister enzo
RIP aan den nabestaandenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, het idee is dat mijn zelfportret een kruising wordt tussen Japanse houtblok druk kunst en Gustav Klimtals dat maar goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou vergis je niet hoeveel nieuwe oude muziek er wordt gemaakt! Tame Impala bvbquote:Op zondag 30 juni 2013 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik dus niet, ik had gewoon 30/40 jaar geleden geboren moeten worden
beide ken ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou vergis je niet hoeveel nieuwe oude muziek er wordt gemaakt! Tame Impala bvbof de Nederlandse Jacco Gardner
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
beide ken ik niet
ik ben gewoon mainstream ouwe rock liefhebber
maar ik ga ze wel even opzoeken, ben wel benieuwd
Jaaaaa, die staat bij mij ook altijd als 'tip'quote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef Molo het volgende:
youtube op nieuw apparaat aan gooien en als suggestie beautychloss krijgen, huuuuuuuuh
Oh gatverquote:Op zondag 30 juni 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
Tame Impala klinkt wel tof, Jacco vind ik minder. Maar ieder zijn ding
Ik heb de hele ochtend naar van die Finse teringmetal moeten luisteren aangezien Koos daar zin in had, nu staat ACDC en straks Muse op ter compensatie
vroeger toen ik op zaterdag werkte draaide hij dat in onze flat zo hard op de zaterdag dat ik hem al kon horen als ik aan kwam fietsen in de straatquote:
godver, ik sta er ook op! die met die blauwe rok!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat monsterzo'n grappig gezicht
Flinke tattas!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
godver, ik sta er ook op! die met die blauwe rok!
Godverdomme ik moest lachenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit tactvol?
Wat vind je er zelf van?![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Flinke tattas!
Heb bijna heel het weekend hakken aan gehad nu zit mn been gewoon te shaken![]()
Goeien training
Ik zit alweer aan de chipsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Your order has been successfully processed!
Nom!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit alweer aan de chips
Heb vandaag voor eerst gevulde champignons met gehakt, boursin, kruiden, paprika en ui gemaakten het smaakte zowaar
Deze week al 3x nieuwe maaltijden geprobeerd, wat is dezen
Wat een briljante trouwvideo heb je dan!!!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
Holy fuuuu.... Vanmorgen zijn we samen gekomen met de daggasten om een filmpje op te nemen van gangnam style als verrassing voor de trouwers over 2 weken.
Dit idee:
Krijgen we net bericht dat diegene die filmde telkens de camera heeft UIT gezet als ze moeste filmen en aan wanneer ie uit hoorde te staan![]()
![]()
moet iedereen dus nog eens samen komen want meer dan de helft is mislukt..... Zooooo zonde dit
vanmorgen was het nog wel leuk en gezellig, maar die sfeer ga je dus nooit meer opnieuw krijgen
nu gaan we woensdag nog een poging wagen
Ja maar echt zoooooo vreselijk zonde !quote:Op zondag 30 juni 2013 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een briljante trouwvideo heb je dan!!!![]()
En balen Priem! wat een muts
Nohhhh zonde! die filmer moet zich ook goed kut voelenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar echt zoooooo vreselijk zonde !dat ze dan af en toe controleerden ofzo
en was toevallig ook triatlon in het dorp, hadden we aan de crew gevraagd of 'het bruidspaar' over finish mocht lopen enzo was echt kei grappig
is dat allemaal mislukt dus
Ze hebben het verder wel goed bedachtaanzoek zit er in en hun vele skireizen enzo.... Naja opnieuw dus
En terecht!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nohhhh zonde! die filmer moet zich ook goed kut voelen
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Moeder van diegene die het in elkaar had gezet filmdetjahhhhhhh.....
Mijn opa heeft zo een hele dag Efteling gefilmdquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef megamandy het volgende:
Sorrymaar
HOE
je ziet toch REC op wat dan ook staan
Daar LET je toch op
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zo een hele dag Efteling gefilmd
Het is niet mijn ding denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Nu inclusief vos en moreelelell aal
[ afbeelding ]
Lijnen komen wel een beetje in de buurt van wat ik wil maar verandert nog veel
Patience you must havequote:Op zondag 30 juni 2013 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding denk ik
Dan vind ik andere werken van je een veel mooiere stijl hebben....
Snorry
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy kun je dat weghalen? Die muziek begint vanzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo weer een update. Als ik niet mn dingetje moet spammen moeten jullie het zeggen trouwens
Dat rechtsboven wordt nog mooier, dat moet een beetje zo'n Gustav Klimt vrouw worden
Serieus? Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mandy kun je dat weghalen? Die muziek begint vanzelf
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het leuk om zo'n vorderingen te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo weer een update. Als ik niet mn dingetje moet spammen moeten jullie het zeggen trouwens
Dat rechtsboven wordt nog mooier, dat moet een beetje zo'n Gustav Klimt vrouw worden
吴 曼 迪
Gelukkig ben je blauwquote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Maisnon het volgende:
omg toen je het weghaalde deed ie live update en was het ineens stilmaar ik kan de link zo vinden
leer te kijken naar wat achter een clafoutis leeftquote:Op zondag 30 juni 2013 22:45 schreef Molo het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat je niet Swift de vos van David de kabouter gebruikt
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
leer te kijken naar wat achter een clafoutis leeft
Die nieuwe reclamequote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Molo het volgende:
Gewoon de meest ranzige niet emotionele gory details beschrijven, hoeft niet waar te zijn, als het maar afschrikt
Houd vanzelf op dan
* Molo nu zingt "het houdt niet op... Niet vanzelf... Het houdt niet op niet vanzeeeeeeeeeeeelf"
Met een nieuw deuntje. Heb niet de hele reclame gezien maar toen ik opkeek omdat de reclame dus maar door bleeeeef gaan zag ik een ouwe kerel en iets met ouderenmishandeling en een kapotte boot.quote:
Ik begrijp sowieso de motivatie niet van dat hele subforum.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef Maisnon het volgende:
In dat userfoto subforum weten ze het van mijn geschiedenisen nu moet elke keer als ik een foto plaats er over begonnen worden
Zo'n wandkleedquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Die tekening is op ware grootte 1.20m lang, moet ik m straks ook zo groot laten drukken eigenlijk
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef megamandy het volgende:
Denk dat je gewoon geen speelgoedboten van ouwe mannen kapot mag maken?
Vilt kan wel, das tof met die kleurenquote:
Ouderenmishandeling, kindermishandeling, gehandicaptenmishandeling, mishandel alle zwakkeren in de samenlevingquote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ouderenmishandeling is hartstikke goed, zullen we een pro ouderenmishandeling club begonnen?
Met jouw gluurbuur als lichtend voorbeeld!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ouderenmishandeling is hartstikke goed, zullen we een pro ouderenmishandeling club begonnen?
Precies, survival of the fittest!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ouderenmishandeling, kindermishandeling, gehandicaptenmishandeling, mishandel alle zwakkeren in de samenleving
Vergeet de negers niet!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ouderenmishandeling, kindermishandeling, gehandicaptenmishandeling, mishandel alle zwakkeren in de samenleving
Daarom blijft het ook zo goed hangenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heef nou iedereen in Nederland door wat een kut-melodietje dat is behalve de overheid zelf?
Die kwamen vandaag terug van vakantie, kwamen ze even melden.....quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Met jouw gluurbuur als lichtend voorbeeld!
Die zijn sterk jongequote:
Ja diequote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze Mandy?
http://www.vooreenveiligthuis.nl/ouderenmishandeling/campagne
Die is zo mogelijk nog triester
Start een clubquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden we de maker van dat kutmelodietje niet kunnen mishandelen?
De Prednison. Echt, als het even kan neem het dan nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:42 schreef Mss het volgende:
Ugh, en dat zijn allemaal bijwerkingen van je darmmeds?
Ja dat heb ik soberso niet echt op de planning staan. En jeuk is echt heel kut, daar kun je echt GEK van worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
De Prednison. Echt, als het even kan neem het dan niet
HOE is het met jou? Morgen geen school/werk dat je nog op bent?
ermahgerd ferkansiequote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat heb ik soberso niet echt op de planning staan. En jeuk is echt heel kut, daar kun je echt GEK van worden.
Hier is het prima, morgen vrij idd. Nu zomervakantie en ik werk parttime. Ik heb morgen wel een monteur voor de wc (ja nu pas) die vanaf 10 uur voor de deur kan staan dus ik ga wel naar bed. Sterkte vannacht
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd ferkansie
lekker genieten
En slaapze, zal aan je denken
Dit klinkt echt heel foutquote:Op maandag 1 juli 2013 02:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat was een mooi feestje.
Twee nummers van leuke jongens, en krijg misschien nog een derde jongen op fb.
Kiezen gaat nog moeilijk worden!
Gij sloeriequote:Op maandag 1 juli 2013 02:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vuile sletquote:Op maandag 1 juli 2013 02:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
aan hoeveel jongens geef jij je nr wel nietquote:Op maandag 1 juli 2013 02:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
ze heeft ze gekregen. Wel lezenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aan hoeveel jongens geef jij je nr wel niet
dit krijgk net van die man die mijn fotos op ebay gebruiktequote:Dear Shar,
Thank you for pointing out that these were indeed your photos and please accept my apologies for unwittingly using them. The photos were provided for me by the supplier I order from in china and I have emailed him to try and get to the bottom of this but as yet have had no reply. In the short term I have removed these photos until my supplier provides me with confirmation of where he acquired them from and whether he has permission to use them. Thanks again for letting me know, regards Vince
Het voelt ook best fout. Dit ben ik helemaal niet gewend joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel fout
Goeiemorgeuhh
Bami gaat er uiteindelijk toch wel over stressenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het voelt ook best fout. Dit ben ik helemaal niet gewend joh.
Maargoed, we zien wel hoe het allemaal loopt. Ga er iig niet over stressen voordat er daadwerkelijk iets lijkt te gaan gebeuren.
Welke kleuren heb je gekocht? Die blauwe is baasquote:Op maandag 1 juli 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag bij de Douglasj in Nijmegen trouwens texture lakjes van ANNY, dus heb er twee meegenomen. Ik had al What wizardry is this? van OPI en die vond ik baas, maar OPI is zo duurrrr nowadays dus vond dit wel een goed alternatief, 4,95 voor 6 ml (die je toch nooit op maakt)
dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bami gaat er uiteindelijk toch wel over stressen.
Netjes!quote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit krijgk net van die man die mijn fotos op ebay gebruikte
Die blauwe en die groen/zilverquote:Op maandag 1 juli 2013 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke kleuren heb je gekocht? Die blauwe is baas.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
dat dacht ik ook meteen
De eengezindheid hiero
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En dankzij jou heb ik dus de 500 lakjes aangetikt dit weekend
dat moet gevierd wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En dankzij jou heb ik dus de 500 lakjes aangetikt dit weekend
ik heb het idee dat die dingen supersnel en makkelijk aanbrengen, of klopt dat niet?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Debs, welke datum hadden we nou ook al weer gekozen voor onze hypergeheime bbq-meet waar niemand welkom is?
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Debs, welke datum hadden we nou ook al weer gekozen voor onze hypergeheime bbq-meet waar niemand welkom is?
Ja, dat klopt wel. Sowieso zie je foutjes minder goed door die textuurquote:Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb het idee dat die dingen supersnel en makkelijk aanbrengen, of klopt dat niet?
quote:
ah, dat klinkt dan wel perfect voor mijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Sowieso zie je foutjes minder goed door die textuur
Mensen zonder diabaids verliezen toch ook vet bij beweging? Wat een verwonderlijke conclusie. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
https://www.lumc.nl/0000/13043/13073/130624092856353
nogal een harde conclusie bij 12 proefpersonen, maar het biedt wel perspectief denk ik
ookal heb ik (nog) geen diabaids, maar dat wil ik ook graag zo houden
Was dat de BBQ meet of de "Baas-vindt-eindelijk-een-bordspelletje-leuk-en-is-niet-meer-zo-bang-van-mensen" meet? 26 of 27 juli toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar de bbq met debs is dus meer ter betaling van de tent, vandaar dat ik het klein wilde houden /lang verhaalquote:Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
@Skjoe: Cif vond hier bbq-en trouwens prima; als iedereen wat mee wou betalen qua vleesch undsoDrank verzorgen wij wel; maar om voor 10 man bbqfoods te regelen vond ie wel erg kostelijk.
Als daar nog interesse in is, danMaar ik pm deze week wel even.
Das niet meer dan logisch toch? Vind het al heel schappelijk dat je voor 10 man drinken haalt. Vooral voor dit gezelschap (krat bier p.p.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
@Skjoe: Cif vond hier bbq-en trouwens prima; als iedereen wat mee wou betalen qua vleesch undsoDrank verzorgen wij wel; maar om voor 10 man bbqfoods te regelen vond ie wel erg kostelijk.
Als daar nog interesse in is, danMaar ik pm deze week wel even.
gaat met name om de verdeling van vet, over het algemeen werd gedacht dat het vet rond de organen later pas weg ging en in mindere matequote:Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen zonder diabaids verliezen toch ook vet bij beweging? Wat een verwonderlijke conclusie. Of zie ik iets over het hoofd?
Oh, hadden we twee verschillende? My brain failsquote:Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was dat de BBQ meet of de "Baas-vindt-eindelijk-een-bordspelletje-leuk-en-is-niet-meer-zo-bang-van-mensen" meet? 26 of 27 juli toch?
Ja jullie zouden een keer bij ons langskomenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, hadden we twee verschillende? My brain fails
Kunnen we het niet combineren?
Ok, dus BBQ bij ons en spelletjes bij jullie, checkquote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jullie zouden een keer bij ons langskomenmhehehe
Is goed, bepalen we in die week wel wat we er van makenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ok, dus BBQ bij ons en spelletjes bij jullie, check
Ik zet 'm ff in de agenda, kijken we wel wat het weer doet
23 uur is de slotact klaar geloof ik. En dat zijn de bazenacts meestal.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
hoe laat is lowlands meestal afgelopen op zondag?
Ik heb eigenlijk geen zin om er drie datgen verlof voor te nemen, vond twee al ruim zat, dus dan maandag maar weer naar kantoor.
Dat jaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik wens je alvast sterkte als jij 's maandags weer op kantoor wil zitten.
Juuuupquote:
Dat is wel aids. Godver, drie dagen verlof is toch ook kloten, daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
23 uur is de slotact klaar geloof ik. En dat zijn de bazenacts meestal.
met wie was je dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom mini Twix en mini kitkats(over van afgelopen zaterdag phantasialand
). Altijd heul slecht als ik dat in huis heb want zou zo de zak opvreten
Cif is overigens niet mee geweest; helaas
Je had toch nog redelijk wat verlof over?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel aids. Godver, drie dagen verlof is toch ook kloten, daar zit ik ook niet op te wachten
Je moet dan sowieso je tent nog opbreken enzo als je zondagavond vertrekt, dat is allemaal keikut dan want iedereen is nog aan het feesten, je terugreis nog, dan moet je dus wel met de auto en dat is heen dan weer kutter... meest ideale is minstens donderdag + maandag maar eigenlijk zou ik de dinsdag ook nog pakkenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel aids. Godver, drie dagen verlof is toch ook kloten, daar zit ik ook niet op te wachten
Met mijn broers en vrienden (die fotografen van de trouwquote:
Ja, maar dat wilde ik graag gebruiken voor kerstverkansie en nog een herfstverkansie / een keer vrij pakken als het mooi weer is, etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had toch nog redelijk wat verlof over?
Of verwar ik nu mensen
Nee, de dinsdag echt nietquote:Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet dan sowieso je tent nog opbreken enzo als je zondagavond vertrekt, dat is allemaal keikut dan want iedereen is nog aan het feesten, je terugreis nog, dan moet je dus wel met de auto en dat is heen dan weer kutter... meest ideale is minstens donderdag + maandag maar eigenlijk zou ik de dinsdag ook nog pakken
Oh ja... snap ikquote:Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat wilde ik graag gebruiken voor kerstverkansie en nog een herfstverkansie / een keer vrij pakken als het mooi weer is, etc.
Al zit ik er aan te denken om dit keer geen twee weken kerstverlof te nemen, dus daar spaar ik wel weer dagen mee uit. Hm.
Ja ik heb nogal veel slaap nodigquote:Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, de dinsdag echt niet![]()
Die heb ik ècht niet nodig.
ik had die maandag soberso ingepland maar toen trapte Debsterr mijn illusie dat donderdagavond vertrekken ruim zat is in stukkenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:38 schreef Diconnected het volgende:
SQ ik denk dat je blij bent als je die maandag vrij bent hoor, vooral na een weekend Lowlands als ik zo de verhalen om mij heen hoor.
Ik was gisteren trouwens op Parkpop, was echt superheerlijk weer gehad en gewoon lekker op een kleedje de hele middag in de zon gezeten. Maar ik heb dus helemaal geen last van m'n knie gehad, en nu ook gewoon niks.
Enige maar: als de mensen bij wie jullie wellicht wilden gaan staan, een tentplek vrijhouden... maar dat kan nog wel eens lastig worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had die maandag soberso ingepland maar toen trapte Debsterr mijn illusie dat donderdagavond vertrekken ruim zat is in stukken
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had die maandag soberso ingepland maar toen trapte Debsterr mijn illusie dat donderdagavond vertrekken ruim zat is in stukken
Maar het kan toch niet zo zijn dat als je donderdagavond aan komt, er geen plek meer is op de camping?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Enige maar: als de mensen bij wie jullie wellicht wilden gaan staan, een tentplek vrijhouden... maar dat kan nog wel eens lastig worden.
Nee er is nog wel plek, maar alleen op de kutcampings 1000 kilometer van het terrein.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar het kan toch niet zo zijn dat als je donderdagavond aan komt, er geen plek meer is op de camping?
Dus als je om 20:00 aankomt is er echt nog wel een plekkie lijkt mequote:Wat zijn de openingstijden van de campings?
Donderdag 18:00 uur tot maandag 12:00 uur.
Soberso gaat het hek al om 14 uur open (of ze zijn weer strenger geworden).quote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hier:
[..]
Dus als je om 20:00 aankomt is er echt nog wel een plekkie lijkt me
Is het met L. en R. en zijn die er eerder? Laat zij een plek vrij houden... Hebben wij ook nog gedaan en ging prima. Paar keer schelden wanneer ze ons zeil aan de kant trapten; dat wel; maar uiteindelijk stonden we mooi met 4 tenten zij elkaarquote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hier:
[..]
Dus als je om 20:00 aankomt is er echt nog wel een plekkie lijkt me
Het is niet alleen langer lopen (denk toch wel 15/20 minuten)... je moet DE BRUG over. Oftewel, trappen op met je zatte harses.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stel nou, je staat achteraan camping 6. Dan is het toch maximaal tien minuten lopen?
Of vertekent het echt zo enorm?
Camping 1quote:Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is niet alleen langer lopen (denk toch wel 15/20 minuten)... je moet DE BRUG over. Oftewel, trappen op met je zatte harses.
Ik heb geen idee! Vind het alleen zo loos om hier een extra vrije dag voor vrij te pakken terwijl ik een paar honderd meter wandelen echt geen issue vind...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is het met L. en R. en zijn die er eerder? Laat zij een plek vrij houden... Hebben wij ook nog gedaan en ging prima. Paar keer schelden wanneer ze ons zeil aan de kant trapten; dat wel; maar uiteindelijk stonden we mooi met 4 tenten zij elkaar(op rock werchter was dat dan....
)
Mjah het is natuurlijk de afweging, kijk als je op 1 t/m 4 staat, dan sjouw je overdag nog geen trui mee, je hobbelt ff op en neer. 5 t/m 7 hoef je dan weer geen zooi over de brug te sjouwen. Het is maar net waar je zin in hebt, maar ik zou echt niet op 5 t/m 7 willen staan i.v.m. 3 dagen 2 keer die klote brug over.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Vind het alleen zo loos om hier een extra vrije dag voor vrij te pakken terwijl ik een paar honderd meter wandelen echt geen issue vind...Maar misschien onderschat ik alles wel enorm hoor, geen idee....
Dit is net een kaart van Rollercoaster Tycoonquote:Op maandag 1 juli 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stel nou, je staat achteraan camping 6. Dan is het toch maximaal tien minuten lopen?
Of vertekent het echt zo enorm?
RCTquote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is net een kaart van Rollercoaster Tycoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |