ciate.co.uk, 50% op alles en 30% met MARIE30quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ciate.co.uk, 50% op alles en 30% met MARIE30. Gratis verzending!
nijsquote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ciate.co.uk, 50% op alles en 30% met MARIE30. Gratis verzending!
Oeh met zo'n kleurblok ding? Hoe ging hetquote:Op zondag 30 juni 2013 17:46 schreef Dwyn het volgende:
Hmm. Ik heb net een poging tot haar krijten gedaan.
Ja dat. Zal de foto even uploaden!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oeh met zo'n kleurblok ding? Hoe ging het
Rug net boven de billen mag misschien ietsje holler? Ook gezien de rest van de houding?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
borst zit iets te hoog, en linker schouder mag iets voller in beeld
Ziet er verder goed uit hoor, en je gezicht lijkt ook goed
Zal eens kijken hoe dat eruit zietquote:Op zondag 30 juni 2013 17:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Rug net boven de billen mag misschien ietsje holler? Ook gezien de rest van de houding?
Ja wat een chaosquote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Dwyn het volgende:
Allereerst velen rotzooi.
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig resultaat.
[ afbeelding ]
Als het goed is wel!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja wat een chaosmaar wel leuk dat het zo kan, blijft het nu zitten totdat je het er ineens uitwast?
Hoe zeg ik dit tactvol?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Dwyn het volgende:
Allereerst velen rotzooi.
[ afbeelding ]
Op zich wel grappig resultaat.
[ afbeelding ]
Elongation to look more elegant.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zal eens kijken hoe dat eruit ziet
Ik heb nog even wat andere foto's bekeken en ik heb sowieso al mn ledematen langer gemaaktpfoe tis nog een hele klus!
Ja, ik had het over mijn handen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe zeg ik dit tactvol?
Wat vind je er zelf van?En zit het nou ook bij je slaap en op je voorhoofd?
Omdat ik anders geen wenkbrauwen heb?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
Dwyn...ff heel eerlijk een vraagje van mijn kant. Waarom doe jij je wenkbrauwen zo vol? Is dat een bewuste keuze?
Ik heb heel snel in PS ff geknutseld (naja de online versie want ik heb PS niet meer) Maar ik zou ze iets dunner denk ik wel mooier vinden
Je ogen worden zo zwaar nu
Ik heb gehoord dat het ook afgeeft op je kleding. Is dit zo? Want ik vind het ook wel grappig spul, maar als mijn topje eronder komt te zitten hoeft het natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik had het over mijn handen.![]()
En nee, ik zou dit niet zelf zomaar doen, maar ik test het uit.
Hoezo niet? Er is een verschil tussen 'dikke' wenkbrauwen en ietwat slankere. Of teken jij ze helemaal in?quote:
Ik heb het met een handdoek eronder gedaan en die zit er compleet onder. Daarna moet je het vastzetten met spray maar ik had het net alsnog aan mijn handen zitten dus ik denk dat het op kleding ook afgeeft.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ook afgeeft op je kleding. Is dit zo? Want ik vind het ook wel grappig spul, maar als mijn topje eronder komt te zitten hoeft het natuurlijk niet.
Jammer...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het met een handdoek eronder gedaan en die zit er compleet onder. Daarna moet je het vastzetten met spray maar ik had het net alsnog aan mijn handen zitten dus ik denk dat het op kleding ook afgeeft.
Ik heb ze compleet blond van mezelf dus als ik iets van wenkbrauwen wil hebben, moet ik ze bij tekenen ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er is een verschil tussen 'dikke' wenkbrauwen en ietwat slankere. Of teken jij ze helemaal in?
Wat Puckzzz denk ik bedoeld is dat de uiteindes zo op de foto even vol lijken (vrijwel) als de aanzet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze compleet blond van mezelf dus als ik iets van wenkbrauwen wil hebben, moet ik ze bij tekenen ja.
En ik doe ook nog verven, maar dat vervaagt vrij snel.
ik teken ze er ook iedere dag op, maar wel redelijk slank, anders is het zoveel wenkbrauwquote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze compleet blond van mezelf dus als ik iets van wenkbrauwen wil hebben, moet ik ze bij tekenen ja.
En ik doe ook nog verven, maar dat vervaagt vrij snel.
Ja met een versmalling in het midden. Ik kon mijn vinger er niet opleggen wat ik 'apart' eraan vond. Dus heb ik even de vrijheid genomen om in PS te kijken of het de vorm was. En dat is het dus...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat Puckzzz denk ik bedoeld is dat de uiteindes zo op de foto even vol lijken (vrijwel) als de aanzet.
Is goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja met een versmalling in het midden. Ik kon mijn vinger er niet opleggen wat ik 'apart' eraan vond. Dus heb ik even de vrijheid genomen om in PS te kijken of het de vorm was. En dat is het dus...
Ik wil de foto best even uploaden en DM-en als je nieuwsgierig bent wat ik bedoel.
Daarom doe ik ook verven.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook compleet blonde wenkbrauwen trouwens, alleen een beetje donkere aanzet. Dus ik snap wat je bedoelt. Ik ben alleen te lui om ze elke dag te tekenen
Van Ici Paris toevallig? Ik heb deze:quote:Op zondag 30 juni 2013 18:16 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens nieuw spul ervoor dus ik ben nog een beetje zoekende erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |