SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mensen haten op internet. Van sommige users heb ik een minder hoge pet op. Jij bent er daar absoluut een van. Maar haat, dat is een beetje te sterk.
Zo kinderachtig ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zal het bier zijn.
Ik sluit me aan bij jouw niveau.
Ja sorry. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Ik geef jou het recht om een nieuwe te bedenken, mag een mod dat wijzigen.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje jammer, kan normaliter je bijdragen wel waarderen
Alcoholistquote:Op zondag 30 juni 2013 17:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja sorry. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Ik geef jou het recht om een nieuwe te bedenken, mag een mod dat wijzigen.
Excuus, nogmaals.
Nou nou.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beter tyf jij een keer op uit dit topic
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje jammer, kan normaliter je bijdragen wel waarderen
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beter tyf jij een keer op uit dit topic
Thanks voor de infoquote:Op zondag 30 juni 2013 18:29 schreef DeTolk het volgende:
gisteren bij SDC Putten-Ajax geweest.
Lekker weertje, matige wedstrijd. Stonden achter de dug out.
dit bericht had ik niet willen missenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Waarom niet ernaast dan kan je het beter zien.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:29 schreef DeTolk het volgende:
Bij PSV zijn er al 3 keyplayers verkochtquote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef wolferl het volgende:
Dat gekanker van sommige supporters, dat er nog geen 'grote' namen zijn gehaald. Er is toch nog niemand verkocht?
Een rechtsbuiten is toch wel nodig hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:32 schreef wolferl het volgende:
Dat gekanker van sommige supporters, dat er nog geen 'grote' namen zijn gehaald. Er is toch nog niemand verkocht?
Als je nu iemand koopt kun je ook weer de ontwikkeling van Sana en Meleg tegen gaan werkenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een rechtsbuiten is toch wel nodig hoor.
Sana is toch beter op links dan op rechts. En om Meleg nou het hele seizoen op rechts te zetten gaat wat ver.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je nu iemand koopt kun je ook weer de ontwikkeling van Sana en Meleg tegen gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |