Mijn normale gym heeft gewoon 3 squatracks, 4 benchpresses en denk 10 oly barbells. Dus het was nogal improviseren bij de basicfit.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
Hier zijn iig 2 oly barbells en wat van die kortere die ook wel van goede kwaliteit zijn. En de bumper plates zijn ook gewoon olympic formaat.
De andere barbells zijn van die met plastic om de uiteinden en die plates zijn van die technogym die kleiner in diameter zijn.
Inzamelingsactie houden en dan 1 bij powercage.nl bestellen en af laten leveren in je gym.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wij hebben ook geen squatrek.
Is al meerdere malen geopperd, maar ze vonden de aanschaf van 10 TV's belangrijker.
Nu krijg ik gezeur over dat de dipstangen het gewicht niet aankunnen, FML.
Iemand had daar Eleiko straps gekocht o.i.d. Weet niet meer wie. Mocht je hier geen reactie krijgen, vraag het dan even in het BB topic (in SPT).quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Sportquest in Amsterdam? Ik zat wat te zoeken naar olympische lifts en kwam deze tegen. Hebben een soort van inlooplessen dus wel makkelijk om te eens te proberen. Maar geen zin om een reis te maken als het weinig voorstelt, dus als er ervaringen zijn, graag.
Goed punt, was even vergeten dat dit Gym wasquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iemand had daar Eleiko straps gekocht o.i.d. Weet niet meer wie. Mocht je hier geen reactie krijgen, vraag het dan even in het BB topic (in SPT).
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Inzamelingsactie houden en dan 1 bij powercage.nl bestellen en af laten leveren in je gym.
zal jou is laten squattenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha mijn zus laat iedereen squatten op haar werk. Wat is deze!
reversed cowgirl squatquote:
huh, wat voor werk?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Mortal Kombatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |