abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128424550

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Rang - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
JesseW - Afdelingschef DKW/ASM (Jumbo)
Krullie. - Caissière
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B
Watdoeteenvulploegmedewerker - (Jumbo)

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2013.
- 7 januari
- 4 februari
- 4 maart
- 1 april
- 29 april
- 27 mei
- 24 juni
- 22 juli
- 19 augustus
- 16 september
- 14 oktober
- 11 november
- 9 december

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door ikbenschipper op 30-06-2013 20:58:01 ]
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_128424625
Alweer een nieuw deeltje? Poeh. :+
pi_128424693
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:51 schreef einschtein het volgende:
Alweer een nieuw deeltje? Poeh. :+
Jah we zijn lekker bezig hebben hem gewoon binnen 48 uur vol het vorige deel.
pi_128424716
Komen ook steeds meer mensen bij, merk ik. Wat beter is, natuurlijk. :Y
pi_128424746
Jullie blijven maar lullen :D
pi_128424778
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:54 schreef mujentas het volgende:
Jullie blijven maar lullen :D
_O-

Gesprekken van degelijk niveau? :+
pi_128424845
Overigens doe ik er net zo hard aan mee natuurlijk :P
pi_128424872
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:54 schreef einschtein het volgende:
Komen ook steeds meer mensen bij, merk ik. Wat beter is, natuurlijk. :Y
Jeps dat maakt de topics ook wat sneller vol. Zolang we hoog staan valt het topic goed op.
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:55 schreef einschtein het volgende:

[..]

_O-

Gesprekken van degelijk niveau? :+
Ja het niveau is nu ook wel hoog en heeft veel met AH te maken :P worden we op uitgekozen he. :)
pi_128424875
Daar zijn de topics voor bedoeld. En het gaat 9 van de 10 keer toch over AH, dusseh. :Y
pi_128424887
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:58 schreef einschtein het volgende:
Daar zijn de topics voor bedoeld. En het gaat 9 van de 10 keer toch over AH, dusseh. :Y
Geregeld wel ja :)
pi_128424919
Tot voor kort lurkte ik hier alleen. Ik doe pas sinds een paar weken actief mee :)
pi_128425427
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:42 schreef Krullie. het volgende:
Ik heb ook een lange dag gehad :'( totaal kapot. Hoe doen mensen met echte banen dat ooit, dan moet je nog koken en alles, zou ik dan helemaal geen zin in hebben.
Naast alle tips voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd, is het ook een kwestie van grote meid worden. Dat gaat ongemerkt hoor. Opeens merk je dat je volwassen bent en zulke dingen gewoon doet na een lange werkdag (koken, schoonmaken, andere saaie dingen die helaas moeten).

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:58 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker breed, hou ik wel van. Is foto van verbouwing c1000 > AH Steenwijk.
Als je zo'n mooi gangpad ziet, begrijp je niet hoe ze ook maar kunnen overwegen om te stoppen met spiegelen. Ik was een keer tijdens vakantie in een filiaal waar geen enkel pad een beetje netjes was. Dat zag er zo verpauperd uit. Daar zou ik geen vaste klant willen zijn.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:17:00 #13
387249 exelletor
exelleren?
pi_128425582
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef Teslynd het volgende:
Als je zo'n mooi gangpad ziet, begrijp je niet hoe ze ook maar kunnen overwegen om te stoppen met spiegelen. Ik was een keer tijdens vakantie in een filiaal waar geen enkel pad een beetje netjes was. Dat zag er zo verpauperd uit. Daar zou ik geen vaste klant willen zijn.
Welkom bij onze Albert Heijn. :) Maar ook wanneer alle AH's zo verpauperd uitzien, moet je toch maar ergens je boodschappen doen. En sommigen zijn wel aan AH gewend...
pi_128425664
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de AH's er écht mee stoppen. Zitten ze dan echt zo krap dat ze die paar uur per week niet kunnen missen voor een vulploeg of elke dag één vuller extra?

Zoals ik al eerder heb gezegd, op sommige paden zetten wij de vulnormering op 35 cpu in plaats van de reguliere 50/60. Wanneer hij op 35 staat, is het inclusief spiegelen en dat gebeurd dan ook netjes.
pi_128425682
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]

Ik snap echt wat je bedoeld was vandaag even bij een winkel bij ons die op zondag wel open is. Echt dat die winkel hoger scoorde bij de KTO's dan de onze snap ik echt niet. Zag er gewoon niet uit .... :(
pi_128425750
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:18 schreef einschtein het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom de AH's er écht mee stoppen. Zitten ze dan echt zo krap dat ze die paar uur per week niet kunnen missen voor een vulploeg of elke dag één vuller extra?

Zoals ik al eerder heb gezegd, op sommige paden zetten wij de vulnormering op 35 cpu in plaats van de reguliere 50/60. Wanneer hij op 35 staat, is het inclusief spiegelen en dat gebeurd dan ook netjes.
Zit niet in de normering van de budgetten van de teams. Dus waar worden die uren dan uiteindelijk van betaald????

Ik hoop echt dat we gaan inzien dat er meer afgespiegeld moet gaan worden en de normering er op gaan aanpassen/.
pi_128425818
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik snap echt wat je bedoeld was vandaag even bij een winkel bij ons die op zondag wel open is. Echt dat die winkel hoger scoorde bij de KTO's dan de onze snap ik echt niet. Zag er gewoon niet uit .... :(
Mja, het kto is ook niet echt betrouwbaar. Als vriendjes en vriendinnetjes de scores ophemelen heb je niet echt een betrouwbaar resultaat.

Bij ons wordt het kto niet tot nauwelijks ingevuld.
pi_128425888
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Zit niet in de normering van de budgetten van de teams. Dus waar worden die uren dan uiteindelijk van betaald????

Ik hoop echt dat we gaan inzien dat er meer afgespiegeld moet gaan worden en de normering er op gaan aanpassen/.
's middags spiegelen wij heel vers en 's avonds heel houdbaar *O*
pi_128425955
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Zoveel uur kost dat echt niet. Past bij ons allemaal binnen budget. En mocht het op VK er wat over heen zitten, dan heeft het team van de schoonmakers kwaliteitsmedewerkers nog genoeg over. :+
pi_128426051
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

's middags spiegelen wij heel vers en 's avonds heel houdbaar *O*
Franchise he. Zou toch wel eens willen zien wat een loonsom en OPWU bij een franchise doet die dus wel ze winkel dagelijks spiegelt, en uiteraard hoe ze organisatie er dan verder uit ziet (kassa/verkoop). Waarom we als wwm organisatie de keuze dan hebben gemaakt om dat niet meer te doen.
  zondag 30 juni 2013 @ 17:27:25 #21
387249 exelletor
exelleren?
pi_128426077
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:24 schreef einschtein het volgende:
Zoveel uur kost dat echt niet. Past bij ons allemaal binnen budget. En mocht het op VK er wat over heen zitten, dan heeft het team van de schoonmakers kwaliteitsmedewerkers nog genoeg over. :+
35 cpu ipv 60 is toch wel bijna 2x zoveel aan urenverbruik. Ik vraag me echt af waar jullie het vandaan halen, bij ons filiaal met de nieuwe aanpak moeten wij zelfs ver boven de 60cpu gaan vullen om de uren te halen.
pi_128426105
Hoe worden het aantal uren dat het kwaliteitsteam mag gebruiken eigenlijk berekend?
pi_128426119
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dan is er geen probleem, dan word het op andere punten blijkbaar verdiend in het verkoopklaarproces. Alleen zou het niet horen met de strakke normeringen. .
pi_128426175
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:27 schreef exelletor het volgende:

[..]

35 cpu ipv 60 is toch wel bijna 2x zoveel aan urenverbruik. Ik vraag me echt af waar jullie het vandaan halen, bij ons filiaal met de nieuwe aanpak moeten wij zelfs ver boven de 60cpu gaan vullen om de uren te halen.
Op houdbaar hebben wij geen enkel pad dat boven de 60 CPU komt, behalve een bier/fris wanneer er wat speciaals in de aanbieding is. Overigens halen wij, wanneer er heel veel actie binnenkomt, dat nog wel eens uit de colli aantallen. ;)

Alleen op vers staat op sommige plekken de vulnorm op 60+. Denk aan een gebak, aardappelen, groente-fruit wand, salades. :)
pi_128426203
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef mujentas het volgende:
Hoe worden het aantal uren dat het kwaliteitsteam mag gebruiken eigenlijk berekend?
Op basis van o.a.
Vloeroppervlakte
Kassa's
Stelling meters
Koeling meters
Grote bedrijfruimtes

zijn o.a. daarvoor criteria.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: