Kan niet, ben geblocked.quote:
Wat een hypocriete sukkelsquote:Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef Pino112 het volgende:
UCI
http://www.nusport.nl/wie(...)ntani-in-gevaar.html
Net nu we op Corsica, het piraten-eiland, zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef Pino112 het volgende:
UCI
Laat Pantani met rust. Iedereen streed daar met gelijke middelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef Pino112 het volgende:
UCI
Beter schrappen ze alle uitslagen uit de geschiedenisquote:Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef Pino112 het volgende:
UCI
Op de Belgische tv gaf Greipel ook iedereen behalve zichzelf de schuld.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef TheArt het volgende:
Wauters: "Greipel is aangereden toen de massale valpartij was."
Hij heeft de valpartij zelf veroorzaaktStukje zelfreflectie kan geen kwaad.
En Virenque wordt in Frankrijk geeerd als een koning. Die heeft in zijn leven meer geslikt dan Armstrong en Pantani samen.quote:
Veilleux heeft in de Dauphine ook bewezen een erg goede renner te zijn.quote:
Ik herinner me nog een akkefietje vorig jaar met Boeckmans waarin ie ook zo gepikeerd reageerde.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Op de Belgische tv gaf Greipel ook iedereen behalve zichzelf de schuld.
Whehetwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 30-06-2013 om 15:41:16KOM'metjes gescoord op Strava. Ben ze alleen zo weer kwijt omdat er een peloton Tourrenners langskomt. http://t.co/7TofFdoKze reageer retweet
Of familie van Patty Brard gezien het gat steeds groter wordtquote:
Fransen zijn eenmaal een arrogant en chauvinistisch volkje.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Pedroso het volgende:
En Virenque wordt in Frankrijk geeerd als een koning. Die heeft in zijn leven meer geslikt dan Armstrong en Pantani samen.
Dit is wel een duidelijk teken.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is nog genoeg tijd om terug te komen.
Hoe is dat nu weer mogelijk? Die hebben nochtans zulke goede klimmers bij.quote:
Onze Mocro doet het.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef IbanMayo het volgende:
Bouhanni zet zn ploeg op kop wat een baasje
quote:
Alles draait om de aandacht. Missie geslaagdquote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef IbanMayo het volgende:
Boom dus gewoon 2 dagen energie verspild voor niets. Jammer.
Fuckler.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef KaheemSaid het volgende:
Voeckler, begin maar met vloeken jongens!
Je verwacht het niet op de tweede dag.quote:
Ik heb gezegd dat als Boeckmans zou kunnen bijblijven Danny dat ook zou kunnen. Dat is heel wat anders. Boeckmans klimt het hele jaar namelijk dramatisch.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef groenen het volgende:
Lol, volgens kenner TheArt zou van Poppel bij kunnen blijven.
Quote dan maar..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef groenen het volgende:
Lol, volgens kenner TheArt zou van Poppel bij kunnen blijven.
Dat je er nog op ingaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als Boeckmans zou kunnen bijblijven Danny dat ook zou kunnen. Dat is heel wat anders. Boeckmans klimt het hele jaar namelijk dramatisch.
Ja, de lippen van z'n vriendinquote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef chufi het volgende:
Had Boom nu een paar lipstick lippen op zn rechter onderarm?
Was een reactie op mij dat Vacansoleil Boeckmans zou uitspelen voor deze etappe.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef TheArt het volgende:
Ik heb gezegd dat als Boeckmans zou kunnen bijblijven Danny dat ook zou kunnen. Dat is heel wat anders. Boeckmans klimt het hele jaar namelijk dramatisch.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef ejfaar het volgende:
Weer een bus![]()
Nog nooit meegemaakt dat de eerste twee tourdagen een bus in het nieuws was
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef ejfaar het volgende:
Weer een bus![]()
Nog nooit meegemaakt dat de eerste twee tourdagen een bus in het nieuws was
Kon ie een beetje roeien met de riemen die hij had ?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:47 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie dat de vader van Voeckler ooit is gaan varen?
Zou slim zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zal die zich Rasmussen-stijl, express op achterstand zetten?
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht u later hebben ingeschakeld...
Lijkt mij ook niet. Na de klim komt bovendien weer een behoorlijke afdaling.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:48 schreef Ferdii het volgende:
Zal hij samen met feilleux die kilometers naar de finish kunnen volhouden?
lijkt me niet dat dat gaat lukken als er ook nog maar 1 sprinter voorin zit.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Fedrigo steekt zijn neus aan het venster.
Ik schakelde net in.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht u later hebben ingeschakeld...
Hij en Mollema in een kopgroepquote:Op zondag 30 juni 2013 15:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Fedrigo steekt zijn neus aan het venster.
erkende hardrijderquote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef marcodej het volgende:
Boom gewoon weggereden. Het is dan ook geen klimmer.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef TheArt het volgende:
Kristoff er ook af
Dat zag ik niet aankomen.
In de bus ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Steven184 het volgende:
Zo in een trein is nieuwe tenue van FDJ.fr wel tof.
Lijkt op de oude Quickstep tenuesquote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Steven184 het volgende:
Zo in een trein is nieuwe tenue van FDJ.fr wel tof.
Dan maar EBH en Degenkolb.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kristoff eraf gereden.
Terwijl Stijn en ik hem hadden getipt.
Greipel en Sagan?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
Welke sprinters zitten nog vooraan dan?
Bauke Gesinkquote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef debeterebob het volgende:
Welke sprinters zitten nog vooraan dan?
Opvallend, hij heeft ook wel eens het halve peleton eraf gereden in de Skytrain.quote:
Yep, maar krijgt geduchte tegenstand van Robert Mollema.quote:
Toch ook niet een beroerde klimmer.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Opvallend, hij heeft ook wel eens het halve peleton eraf gereden in de Skytrain.
Misschien is hij gisteren wel gevallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Opvallend, hij heeft ook wel eens het halve peleton eraf gereden in de Skytrain.
Verkeerde trainingsschema zeker of de hoogtestage slecht gepland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vansummeren toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Wie is dan de langste renner in het peloton, Herbert?
De boomlange Boom.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Marcel Sieberg natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Die doet niet mee!quote:
Wynants en Vanmarcke dacht ik.quote:
Dat komt nog wel. Contador rijdt hem er wel afquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel Mandy, maar die heb ik nog niet zien lossen
Hij leent ze even van Wiggo.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef danos het volgende:
Is gesink al vast knie- en polsstukken om aan het doen voor de afdaling?
Zero Zero Alberto staat al klaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Al veel Sky's overboord. Ze gaan niet zo overheersend worden dan gedacht.
Kan een rare Tour worden.
Maar over een paar dagen gaan we ze weer zien als super sterke Sky-train.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Pedroso het volgende:
Al veel Sky's overboord. Ze gaan niet zo overheersend worden dan gedacht.
Kan een rare Tour worden.
kan ook nogquote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er is een aicar test en sky staat stil
Gaat voor een ritoverwinning dus (de Gendt).quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef TheArt het volgende:
Voor Belkin zijn Leezer, Boom, Vanmarcke en Wynants gelost. De 5 waarvan je het mag verwachten dat ze er nog zitten, zitten er dus waarschijnlijk nog.
De Gendt bij Kittel.
Serieus?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef marcodej het volgende:
De Gendt is misschien wel emotioneel overmand door het aanstaande vaderschap en rijdt daarom kut, aldus Wuyts.
Dan ga je toch vliegenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef marcodej het volgende:
De Gendt is misschien wel emotioneel overmand door het aanstaande vaderschap en rijdt daarom kut, aldus Wuyts.
Denk eerder dat Movistar ze gaat overvleugelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar over een paar dagen gaan we ze weer zien als super sterke Sky-train.
Even fronsen alvast.
Yuuup.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Is Cavendish gelost toch? (Ik kijk pas sinds Kittel loste)
Als 1e van allemaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:03 schreef Columbiafan het volgende:
Is Cavendish gelost toch? (Ik kijk pas sinds Kittel loste)
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/stage-200.htmlquote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Ergens een overzicht met de stand van zaken ?
Verrassend, ging nog vrij aardig heuvelop in de ZLM toer maar dit is natuurlijk andere koek, niet eens zo slecht van Kittel danquote:
Die snap ik ook niet. Het zit bij hem tussen de oren.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Zelva het volgende:
Ongelooflijk hoe Boom een paar jaar geleden nog de Alto de San Jeronimo opknalde en nu op zo'n colletje er genadeloos werd afgereden na twee meter.
Neequote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Ferdii het volgende:
peleton pak Kadri op voor het eind dan pakt boom hem alsnog?
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/stage-200.html
Inderdaad. Was volgens mij een vergelijkbare etappe.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Zelva het volgende:
Ongelooflijk hoe Boom een paar jaar geleden nog de Alto de San Jeronimo opknalde en nu op zo'n colletje er genadeloos werd afgereden na twee meter.
Zo wel ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Ferdii het volgende:
peleton pak Kadri op voor het eind dan pakt boom hem alsnog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |