Rot op met je vissenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef Tchock het volgende:
De ideale zee is warm, helder, vissen overal om je heenDan zee.
Valt best mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar geen meter gezwommen
Ik weet niet waar jij woont, maar de sloten die ik ken zijn troebel, ranzig, bedenkt met algen en er zwemmen muskusratten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Rezania het volgende:
Meertjes is hetzelfde water als in een sloot.
Ik woon aan een sloot die gewoon in beweging is, hartstikke schoon (voor oppervlaktewater tenminste).quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar de sloten die ik ken zijn troebel, ranzig, bedenkt met algen en er zwemmen muskusratten.
Heb het vast wel eens gedaan, maar meestal zit ik niet op een camping bij het strand.quote:
een camping in het zand dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb het vast wel eens gedaan, maar meestal zit ik niet op een camping bij het strand.
Schat, ik kan varen wanneer ik wil.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
Boten
Varen
Ijsje eten in de zo'n
Rez is jaloers op mij.
Wij hadden eerst een supervet zwembad in de buurt met dit soort glijbanen en andere leukigheid. Is een paar geleden gesloten.quote:
Zeilen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
Nu heb ik zin om te zeilen :/
Jammer genoeg kan ik niet zeilen en heb ik geen zeilboot.
Ik zou eens op zeilkamp moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |