Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
eigenlijk niet nee, aangezien ik wel serieus probeer te discussiėren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Nu gewoon weer over PSV
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Zeg, laat die meta-communicatie eens rusten, anders doe je dat maar over de DM.
Wat voor speelstijl gaat Cocu hanteren volgens jullie? Toch meer vanuit de defensieve organisatie, nu er een hoop doelpunten zijn weggevallen?
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:Wat voor speelstijl gaat Cocu hanteren volgens jullie? Toch meer vanuit de defensieve organisatie, nu er een hoop doelpunten zijn weggevallen?
Die vele doelpunten (zowel voor als tegen..) kwamen al voort uit een disbalans in de selectie en het spel. Het lijkt me dat Cocu meer richting het spel van Rutten teruggaat. Ik hoop alleen dat het hem dan lukt om dat type voetbal uit te voeren zoals in de tijd onder Hiddink.
Gecombineerd met wat spectaculaire aanvallers met veel snelheid kan dat best wel mooi worden.
Overigens vind ik een middenveld met Schaars en Strootman daar best geschikt voor.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Kenju het volgende:Wordt het geen tijd voor een nieuwe TT? En waarom staat Van Bommel er nog in? Sowieso rare keus om hem als speler erin te zetten ipv hou hij er eerst in stond op een afscheidsmoment...
De TT is gloedjenieuw man. Pas een paar posts oud!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Kenju het volgende:Wordt het geen tijd voor een nieuwe TT? En waarom staat Van Bommel er nog in? Sowieso rare keus om hem als speler erin te zetten ipv hou hij er eerst in stond op een afscheidsmoment...
Niks mis mee. Wie moet er anders in, Wijnaldum ofzo?
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Maher

.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:13 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Die vele doelpunten (zowel voor als tegen..) kwamen al voort uit een disbalans in de selectie en het spel. Het lijkt me dat Cocu meer richting het spel van Rutten teruggaat. Ik hoop alleen dat het hem dan lukt om dat type voetbal uit te voeren zoals in de tijd onder Hiddink.
Gecombineerd met wat spectaculaire aanvallers met veel snelheid kan dat best wel mooi worden.
Overigens vind ik een middenveld met Schaars en Strootman daar best geschikt voor.
dat denk ik ook. Ben alleen benieuwd of het duo Zoet/Bruma kan uitgroeien tot een Gomes/Alex.
[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 30-06-2013 19:11:02 (hahahihi) ]
quote:
Dat is natuurlijk volstrekt onrealistich. Net als dat Vermeer of Cilissen geen van der Sar wordt en Hoesen geen Kluivert en Moisander geen de Boer.
We moeten accepteren dat de eredivisie nog steeds achteruit holt.
quote:
Werkelijk, ga iets zinnigs met je tijd doen. Tering.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Wat ben jij voor een zwakzinnige? Ga eens wat nuttigs neerpleuren ipv deze onzin.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Is net nieuw
quote:
Op zondag 30 juni 2013 16:25 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dat is natuurlijk volstrekt onrealistich. Net als dat Vermeer of Cilissen geen van der Sar wordt en Hoesen geen Kluivert en Moisander geen de Boer.
[..]
Ga huilen. Tering.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 16:25 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
[..]
Ik bedoelde het ook relatief natuurlijk.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:13 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Vorige keer was zijn voetbal nog laffer dan bij Rutten, maar kon ook aan gebrek aan kwaliteit liggen.
Hier hadden we het laatst nog over. Contract tot 2014 verlengd tot 2017.
quote:
Ben benieuwd of hij dit seizoen al zijn kansen gaat krijgen van Cocu.
Dat heeft onze held 2,5 maand geleden ook al gemeld
quote:
PSV in gesprek over transfer Lundqvist (16) van Kalmar FF
PSV is in gesprek met Kalmar FF over de mogelijke transfer van Ramon Pascal Lundqvist zo meldt het Zweedse Expressen. "Het klopt dat PSV belangstelling heeft, maar er is nog geen sprake van een akkoord tussen de clubs. We zullen afwachten wat er gaat gebeuren," zo laat de zaakwaarnemer verrast weten over het uitlekken van de mogelijke overgang van de Zweed.
In maart was de jonge Zweed al in Eindhoven. Volgens de zaakwaarnemer is de speler er wel uit met PSV en is het aan de clubs. 'We zijn in gesprek,' zo bevestigd ook de directeur van de Zweedse club. 'Ze hebben belangstelling om hem over te nemen. Het is moeilijk om er iets over te zeggen.'
Ajax haalt Denen. PSV haalt Zweden.
quote:
Mooi dat Ajax weer trendsetter is.
Kenju
Say It!!??
quote:
Hoeft niet perse een speler in. Al zou Bruma wel leuk zijn. Of gewoon iets algemeens (stadion, publiek, etc.). Van Bommel is geen speler van PSV meer. Een afscheidnemende Van Bommel zoals eerst was wel aardig (en ook dat is gedateerd, aangezien we naar het volgende seizoen lopen), maar dit... Nuuuh. Gini past overigens meer dan Van Bommel, aangezien Gini wel een PSV-speler is.
Maar de grote leider moet Strootman worden, dus die past het meest. Wie de aanvalsleider is, weten we nog niet helaas.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA