"Heb je nog gebaald dat Ajax af zei?"quote:
Wat moet hij dan op zo'n vraag beantwoordenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"Heb je nog gebaald dat Ajax af zei?"
Maher "Nee dat zeker niet".
Maher had toch een voorkeur voor Ajax? (volgens de Ajacieden zelf)
Gast.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je moet tussen de regels lezen in dit geval, Ajax heeft afgezegd. Hijzelf dus niet, Ajax is dus altijd een reële optie geweest voor hem. Maar anyway, ik denk dat hij het wel goed gaat doen bij jullie.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja hij gaat toch niet zeggen dat hij veel liever bij Ajax had gespeeldquote:Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Ja wel jammer, maar heb aangegeven dat zowel Ajax als PSV prima clubs voor mij zijn."quote:Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan op zo'n vraag beantwoorden
Als je Willems soms hoort praten na een interviewquote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Ja wel jammer, maar heb aangegeven dat zowel Ajax als PSV prima clubs voor mij zijn."
Dat was in elk geval eerlijk geweest. Maar Maher komt op mij altijd erg zenuwachtig en onzeker over in interviews. Media training zou hem goed doen, maar dat geldt voor nog wel meer spelers bij PSV.
Ja inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Willems soms hoort praten na een interview
Je bedoelt tijdens een interview...quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Willems soms hoort praten na een interview
Hij zet net 2 stappen op de club om direct uit te spreken dat zowel Ajax als PSV goede opties waren? Ik hoorde hem zeggen "De club heeft keihard voor mij geknokt, nu ga ik keihard voor de club knokken." Dat is wat het klootjesvolk wil horen, dus dat is wat je moet zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Ja wel jammer, maar heb aangegeven dat zowel Ajax als PSV prima clubs voor mij zijn."
Dat was in elk geval eerlijk geweest. Maar Maher komt op mij altijd erg zenuwachtig en onzeker over in interviews. Media training zou hem goed doen, maar dat geldt voor nog wel meer spelers bij PSV.
Gaat publiekslieveling wordenquote:
Gelukkig liggen de verwachtingen niet al te hoogquote:
Inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 13:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gelukkig liggen de verwachtingen niet al te hoog
Exact dit. De rest zegt hij maar over 3 jaar in de VI als hij de transfer naar Barca heeft gemaakt voor 25 miljoen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zet net 2 stappen op de club om direct uit te spreken dat zowel Ajax als PSV goede opties waren? Ik hoorde hem zeggen "De club heeft keihard voor mij geknokt, nu ga ik keihard voor de club knokken." Dat is wat het klootjesvolk wil horen, dus dat is wat je moet zeggen.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:09:40Maher heeft zelf afgezien van een deel van zijn % in de transfersom. Daarna was het rond met #PSV reageer retweet
RB+CV+Toornstra. Okeuutwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:18:27Brands: #PSV doet nog twee of drie aankopen deze zomer. reageer retweet
Netjes dat Maher dat heeft laten vallenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:09:40Maher heeft zelf afgezien van een deel van zijn % in de transfersom. Daarna was het rond met #PSV reageer retweet
RB+CV+Toornstra. Okeuutwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:18:27Brands: #PSV doet nog twee of drie aankopen deze zomer. reageer retweet
Er staat toch dat brands aankopen gaat doen?quote:
Ik hoop gewoon dat ik hem op deze manier kan bereiken. Wie weet leest 'ie meequote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er staat toch dat brands aankopen gaat doen?![]()
Alsof die verdedigers gaat kopen. Die weet geen eens dat die ook bestaan.
Brands kennende: Geen idee - Viergever - Schaars.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:09:40Maher heeft zelf afgezien van een deel van zijn % in de transfersom. Daarna was het rond met #PSV reageer retweet
Ariasquote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brands kennende: Geen idee - Viergever - Schaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |