Zou hij interesse hebben in de Teen...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijntwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:36:06#PSV denkt ook nog een extra aanvaller vast te leggen, vooral nu #Narsingh pas in september/oktober echt terug is. reageer retweet
Als die andere 2 aankopen dan verdedigers zijn is dit geen ramp toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijntwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:36:06#PSV denkt ook nog een extra aanvaller vast te leggen, vooral nu #Narsingh pas in september/oktober echt terug is. reageer retweet
Lijkt me toch logisch. Wat als Depay zijn been breekt en er net als narsingh zoveel maanden uitligt. Moet Bakkali elke wedstrijd spelen? Moet Wijnaldum hangend links en dat hij weer gaat janken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hij schijnt al eens met een psv-shirt gesignaleerd te zijn..quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou hij interesse hebben in de Teen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Nee, te weinig speeltijd bij studio sport.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou hij interesse hebben in de Teen...
Brands had het over 2, misschien 3 extra aankopen. Dan volgen er berichten over Schaars en een aanvaller (uit Brands zijn mond). Nee, die verdedigers kunnen we wel vergetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als die andere 2 aankopen dan verdedigers zijn is dit geen ramp toch?
Lees de tweets daarvoor even door. En mijn vorige reactiequote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Lijkt me toch logisch. Wat als Depay zijn been breekt en er net als narsingh zoveel maanden uitligt. Moet Bakkali elke wedstrijd spelen? Moet Wijnaldum hangend links en dat hij weer gaat janken.
Dubbele bezetting is gewoon nodig.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij schijnt al eens met een psv-shirt gesignaleerd te zijn..Oh ja, nee dat gaat hem niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oke duidelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lees de tweets daarvoor even door. En mijn vorige reactie
Marcelo / Bruma staat vast als een huis.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Maar nergens is echt duidelijk naar voren gekomen wat brands nog zou willen. Ziet er naar uit dat het een RB/ Schaars / en aanvaller gaat worden...
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Marcelo / Bruma staat vast als een huis.
Het ging erom wat brands nog erbij zou willen. Er komt echt geen nieuwe verdediger als Marcelo/DeRijck/Zanka blijven. Ik zou ook wel anders willen zien...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Netjes dat Maher dat heeft laten vallen![]()
Ligt er trouwens een beetje aan wat er nog weggaat. Ik verwacht dat Toivonen, Matavz, Tyton en Manolev vertrekken. En ik hoop dat 2 van de 3 CV's nog vertrekken (zanka/Marcelo/DeRijck) maar dat zou een droom zijn.
Sowieso een rechtsback. Voor Brenet werd gekeken of hij goed genoeg was om als 2e back te functioneren en we hebben geen ander.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Maar nergens is echt duidelijk naar voren gekomen wat brands nog zou willen. Ziet er naar uit dat het een RB/ Schaars / en aanvaller gaat worden...
Nieuwe rechtsback zal er toch bijkomen. Ik zie in elke linie nog een speler erbij komen, behalve een doelman wanneer Zoet en Tyton blijven. Mocht 1 van die 2 weggaan komt Gomes nog wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Het ging erom wat brands nog erbij zou willen. Er komt echt geen nieuwe verdediger als Marcelo/DeRijck/Zanka blijven. Ik zou ook wel anders willen zien...
En wanneer is die CL-voorronde?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nieuwe rechtsback zal er toch bijkomen. Ik zie in elke linie nog een speler erbij komen, behalve een doelman wanneer Zoet en Tyton blijven. Mocht 1 van die 2 weggaan komt Gomes nog wel.
Ik zou ook wel anders willen zien, maar Brands gaat GEEN rechtsback halen hoor. Zolang Manolevje er zit, gebeurt er niksquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sowieso een rechtsback. Voor Brenet werd gekeken of hij goed genoeg was om als 2e back te functioneren en we hebben geen ander.
Het lijkt er nog niet op alsof er veel wordt ondernomen maar lijkt me een zekerheidje.
Schaars lukt nog misschien, ligt aan financiėle middelen, die aanvaller wordt ook nog over nagedacht.
Dat zou mooi nieuws zijn. Nu het andere deel van peppi en kokki nog.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk die Derijck, eerst blaast hij hoog van de toren dat hij denkt dat hij toe is aan een nieuwe stap, maar nu staat hij open voor hereniging met ADO Den Haag![]()
Manolev is gewoon afgeschreven geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zou ook wel anders willen zien, maar Brands gaat GEEN rechtsback halen hoor. Zolang Manolevje er zit, gebeurt er niks
Tuurlijk wel. Cocu is ook niet achterlijk, die wil echt niet met exact dezelfde verdediging als vorig jaar beginnen, behalve dan met Bruma ipv Derijck. Er komt echt nog wel een back of CV bij.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zou ook wel anders willen zien, maar Brands gaat GEEN rechtsback halen hoor. Zolang Manolevje er zit, gebeurt er niks
Wie wil Marcelo hebben dan? Op de hele aardbol staat hij negatief op de kaart.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zou mooi nieuws zijn. Nu het andere deel van peppi en kokki nog.
Misschien dat er een dronken rus hem verwisselt met de marcelo van real. Je weet het niet...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil Marcelo hebben dan? Op de hele aardbol staat hij negatief op de kaart.
Het is dan ook een nieuwe stap ook al is het een hereniging.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk die Derijck, eerst blaast hij hoog van de toren dat hij denkt dat hij toe is aan een nieuwe stap, maar nu staat hij open voor hereniging met ADO Den Haag![]()
In Polen zoeken ze nog een Braziliaanse killerquote:Op maandag 1 juli 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil Marcelo hebben dan? Op de hele aardbol staat hij negatief op de kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |