twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:22:11Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6. reageer retweet
Blijft zo jammer hé dat Freo op het jubileumshirt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Scarface88 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 13:22:11Maher wilde het nummer van Van Bommel overnemen, vandaar nummer 6. reageer retweet
48 en 52.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef Keukendrol het volgende:
welke nummers hebben Jozefzoon en Bruma?
Mooi.quote:
Jammer dat het niet echt een bijzonder shirt is. En jammer dat het nieuwe shirt lelijk is.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft zo jammer hé dat Freo op het jubileumshirt.
Eerst zien, dan geloven. Spelers halen is leuk, maar als de resultaten achterblijven heb je er niets aan. Brands is nou drie seizoenen TM, maar heeft op een beker en een JC schaal nog weinig gepresteert.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Brands lijkt zijn slechte imago hier wat weg te poetsen. Doet goede zaken so far![]()
Heeft net als engelhaar de hele bijbel op zijn lichaamquote:
Ach, in ieder geval een plekje op de Herdgang om het fruit neer te leggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Spelers halen is leuk, maar als de resultaten achterblijven heb je er niets aan. Brands is nou drie seizoenen TM, maar heeft op een beker en een JC schaal nog weinig gepresteert.
Grappig dat Brands met het aankopen van Maher en het verpatsen van prima spelers als Lens en Mertens meteen zijn hele imago oppoetst.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef StijnDa het volgende:
Brands lijkt zijn slechte imago hier wat weg te poetsen. Doet goede zaken so far![]()
En zulke hoge bedragen waren dat nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Grappig dat Brands met het aankopen van Maher en het verpatsen van prima spelers als Lens en Mertens meteen zijn hele imago oppoetst.
Vind het knap van hem dat hij nog wat geld voor Pieters heeft gekregen, maar Mertens en Lens verkopen - die beide volwaardig international zijn en een langdurig contract hadden - is natuurlijk niet zo bijzonder.
Het viel me ook al op jaquote:Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie is wel afgetraind vergeleken met die andere boys.
Ho ho, hele imago, niet dus. Daarom typte ik 'wat' en typte ik het in kleine letters (voorzichtig). Hij kon gewoon helemaal niets meer goed doen hier, maar heeft nu toch een wat stijgende lijn te pakken met gerichte aankopen en verkopen waarin een goede prijs voor PSV is bedongen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Grappig dat Brands met het aankopen van Maher en het verpatsen van prima spelers als Lens en Mertens meteen zijn hele imago oppoetst.
Vind het knap van hem dat hij nog wat geld voor Pieters heeft gekregen, maar Mertens en Lens verkopen - die beide volwaardig international zijn en een langdurig contract hadden - is natuurlijk niet zo bijzonder.
Ja oke. Dan begrijp ik je voorzichtigheidquote:Op maandag 1 juli 2013 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ho ho, hele imago, niet dus. Daarom typte ik 'wat' en typte ik het in kleine letters (voorzichtig). Hij kon gewoon helemaal niets meer goed doen hier, maar heeft nu toch een wat stijgende lijn te pakken met gerichte aankopen en verkopen waarin een goede prijs voor PSV is bedongen.
Of het gaat lopen komend seizoen weet ik niet, maar gewoon dit kleine lichtpuntje naar Marcel Brands heeft hij ook wel eens verdiend, weet zeker dat hij er zijn best voor doet
Erg gebrekkig Nederlands voor een speler van het NL elftal ?quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Erg gebrekkig Nederlands voor een speler van het NL elftal ?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Maher kan mooi met de buitenlandse spelers mee naar Nederlandse les.
Hij zegt toch "wat" weg te poetsen. Jij hebt het gelijk over het hele imago..quote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijntwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:36:06#PSV denkt ook nog een extra aanvaller vast te leggen, vooral nu #Narsingh pas in september/oktober echt terug is. reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het was ook te mooi om waar te zijntwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-07-2013 om 14:36:06#PSV denkt ook nog een extra aanvaller vast te leggen, vooral nu #Narsingh pas in september/oktober echt terug is. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |