Nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Kopsterk het volgende:
Die Ruben Perez kan ook wel aardig klimmen toch?
Ik ben anders al jaren in de veronderstelling dat Beavis en Butt-head commentaar gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Touché, zoveel herbert&maarten haters dat ik je er voor één aanzag
quote:
Als ik niet naar canvas kijk, heb ik radio TdF op de achtergrond aan staan, de enige 3 weken dat radio1 meer muziek dan gelul uit mag zenden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik ben anders al jaren in de veronderstelling dat Beavis en Butt-head commentaar geven
Fijn voor je,maar wat heeft dat te maken met de beschuldiging dat ik een Herbert en Maarten hater ben?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik niet naar canvas kijk, heb ik radio TdF op de achtergrond aan staan, de enige 3 weken dat radio1 meer muziek dan gelul uit mag zenden.
Daarom Sagan, Boason Hagen of Degenkolbquote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef inZanity het volgende:
Wat denken jullie krijgen we vandaag wel een sprint of geen sprint?
Ik denk zelf dat het voor de echte sprinters als Cav en Greipen net te lastig is.
Geluid afzetten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Fijn voor je,maar wat heeft dat te maken met de beschuldiging dat ik een Herbert en Maarten hater ben?
Cavendish moet dit wel aankunnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef inZanity het volgende:
Ik denk zelf dat het voor de echte sprinters als Cav en Greipen net te lastig is.
Denk dat het Cav nog wel moet kunnen lukken. Weet alleen niet of ze er op tijd bij zullen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef inZanity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |