Bahquote:Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]thnx
Ja joh.....wilde naar begraafplaats waar mijn opa en oma, ouders van mijn moeder, staan (urnentuin). Maarja die is van 10 tot 16 open. En raadt eens?! Toen zat ik met 117 leipen in een kantoor.
nope ach ja vroegah kon dat allemaal wel maar laatste jaar niet. Vraag me echt af waar het mis gegaan is.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bah:(voor zoveel onbegrip. Zelfs niet voor een uurtje of twee ofzo?
heb vanmiddag al vrij getracht te regelen voor volgend jaar. En dat kon niet. Ik was te vroegquote:Op maandag 1 juli 2013 23:16 schreef Takaiki het volgende:
Is het naast een pastorie ofzo? Zou je misschien aan meneer pastoor kunnen vragen of je in de tuin mag...
Maar ja das pas voor een volgende keer dan
Sneuquote:Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb vanmiddag al vrij getracht te regelen voor volgend jaar. En dat kon niet. Ik was te vroeg
komt goed. Desnoods meld ik me ziek, had ik vanmorgen ook eigenlijk moeten doen.quote:
Graag gedaan liefjequote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed. Desnoods meld ik me ziek, had ik vanmorgen ook eigenlijk moeten doen.
maar ik ga weer slapenthnx voor je lezend oog
![]()
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:55 schreef Toekito het volgende:
Vandaag is het elf jaar geleden dat mijn moeder doet gevonden werd. Dus vandaar mijn haat voor 1 juli en ik wilde vrij maar ondanks de vele tijd/moeite moest ik werken.
Heb vandaag de 'clown' en uberleuke collega uitgehangen en dat was erg vermoeiend.
ach joh komt goed. Nieuwe dag nieuwe kansenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]Och jezus. Wat vreemd dat ze daar geen begrip voor hebben zeg :/
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]thnx.
Ga zo gewoon nigmaals 1 juli 2014 vrij vragen en dat ga ik elke week doen tot iemand het mij geeft of ontslaat
Was ons geheimpje!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:07 schreef Toekito het volgende:
Cat kan niet met pm's omgaan. Voortaan maar weer per flespost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |