Ja dat is ook wel zoquote:Op zondag 30 juni 2013 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor Danny is dit gewoon z'n bedrijf waar ie goed aan verdient though. Je wil wel weten aan wie er verantwoordelijkheden hebben.
Oh nee ik zou er ook geen probleem van maken verderquote:Op zondag 30 juni 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
En ik heb al meer op FOK! gezet dan je ooit uit mijn ID haalt dus veel zou het me ook niet boeien
Solliciteren. Ze vragen volgens mij zelden mensen.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee ik zou er ook geen probleem van maken verderNiet dat ze mij dat ooit zullen vragen
Oh naja aannemen danquote:Op zondag 30 juni 2013 04:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Solliciteren. Ze vragen volgens mij zelden mensen.
Er zijn mods geweest met 250+ notes, daar kun je Tjacka naar vragen. Voor mijn tijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja aannemen danNee daar heb ik een veel te grote bek voor
Stevenquote:Op zondag 30 juni 2013 04:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn mods geweest met 250+ notes, daar kun je Tjacka naar vragen. Voor mijn tijd.
ik heb eerder gepost in vbl sc dan rens, alleen niet actiefquote:Op zondag 30 juni 2013 04:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steven
rens zei laatst ja jij weet niet hoe het vroeger was toen postte jij nog niet.
Ohja Stevenmac jaquote:Op zondag 30 juni 2013 04:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn mods geweest met 250+ notes, daar kun je Tjacka naar vragen. Voor mijn tijd.
Hij ging van de bijstand naar werk en is niet meer teruggekomenquote:Op zondag 30 juni 2013 04:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja Stevenmac jaIs hij alweer mod-af dan?
Oh apart. Hij was behoorlijk actief hierquote:Op zondag 30 juni 2013 04:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging van de bijstand naar werk en is niet meer teruggekomen
ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart. Hij was behoorlijk actief hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |