Ik ook niet man, ben ook niet geschikt.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil geen mod worden en niemand wil mij mod hebben
Ik ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet man, ben ook niet geschikt.
je moet ook identiteitsbewijs of paspoort opsturen naar FA dus dat hoeft van mij sowieso al nietquote:
hahahah echt?quote:Op zondag 30 juni 2013 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet ook identiteitsbewijs of paspoort opsturen naar FA dus dat hoeft van mij sowieso al niet
'zwakzinnig zijn'quote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Tjacka het volgende:
help mij even jongens.
als ik drink heb ik trek in sigaretten hoe heet dat effect elk el weer.
heb dat ook man maar heeft niet echt naam denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Tjacka het volgende:
help mij even jongens.
als ik drink heb ik trek in sigaretten hoe heet dat effect elk el weer.
Snap wel waarom ze het doen, er was een enorme rel een hele tijd terug om een mod die totaal niet bleek te zijn wie ze zei dat ze was.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in vbl gingen er toen 2 mods daarom weg
Vind het ook nogal overdrevenquote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja in vbl gingen er toen 2 mods daarom weg
ja snap het wel vanuit een FA standpunt maar zelf zou ik dat echt niet doenquote:Op zondag 30 juni 2013 03:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap wel waarom ze het doen, er was een enorme rel een hele tijd terug om een mod die totaal niet bleek te zijn wie ze zei dat ze was.
Ik niet. Het zijn mensen met heel veel rechten en ze lezen heel veel achter de schermen, en zeker als het fout is gegaan snap ik dat Danny wil weten wie het echt zijn.quote:
ja wel laatst gehad op schoolquote:Op zondag 30 juni 2013 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb dat ook man maar heeft niet echt naam denk ik
Ja en toch blijft het een forum.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet. Het zijn mensen met heel veel rechten en ze lezen heel veel achter de schermen, en zeker als het fout is gegaan snap ik dat Danny wil weten wie het echt zijn.
Ja ik bedoel gewoon. Het is een online community. Straks gaan ze ook nog via Skype sollicitaties afnemenquote:
Voor Danny is dit gewoon z'n bedrijf waar ie goed aan verdient though. Je wil wel weten aan wie er verantwoordelijkheden hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gewoon. Het is een online community. Straks gaan ze ook nog via Skype sollicitaties afnemen
Zoals ik zei: er is een enorme rel geweest omdat er mods waren waarvan na vele maanden bleek dat ze alles bij elkaar gelogen hadden. Dat wil Danny niet meer - en terecht - en de enige manier om dat te voorkomen is een kopietje van je ID op laten sturen.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gewoon. Het is een online community. Straks gaan ze ook nog via Skype sollicitaties afnemen
Ja dat is ook wel zoquote:Op zondag 30 juni 2013 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor Danny is dit gewoon z'n bedrijf waar ie goed aan verdient though. Je wil wel weten aan wie er verantwoordelijkheden hebben.
Oh nee ik zou er ook geen probleem van maken verderquote:Op zondag 30 juni 2013 04:06 schreef Tchock het volgende:
En ik heb al meer op FOK! gezet dan je ooit uit mijn ID haalt dus veel zou het me ook niet boeien
Solliciteren. Ze vragen volgens mij zelden mensen.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee ik zou er ook geen probleem van maken verderNiet dat ze mij dat ooit zullen vragen
Oh naja aannemen danquote:Op zondag 30 juni 2013 04:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Solliciteren. Ze vragen volgens mij zelden mensen.
Er zijn mods geweest met 250+ notes, daar kun je Tjacka naar vragen. Voor mijn tijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja aannemen danNee daar heb ik een veel te grote bek voor
Stevenquote:Op zondag 30 juni 2013 04:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn mods geweest met 250+ notes, daar kun je Tjacka naar vragen. Voor mijn tijd.
ik heb eerder gepost in vbl sc dan rens, alleen niet actiefquote:Op zondag 30 juni 2013 04:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steven
rens zei laatst ja jij weet niet hoe het vroeger was toen postte jij nog niet.
Ohja Stevenmac jaquote:Op zondag 30 juni 2013 04:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn mods geweest met 250+ notes, daar kun je Tjacka naar vragen. Voor mijn tijd.
Hij ging van de bijstand naar werk en is niet meer teruggekomenquote:Op zondag 30 juni 2013 04:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja Stevenmac jaIs hij alweer mod-af dan?
Oh apart. Hij was behoorlijk actief hierquote:Op zondag 30 juni 2013 04:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging van de bijstand naar werk en is niet meer teruggekomen
ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart. Hij was behoorlijk actief hier
Je zei "ook zenuwachtig"quote:Op zondag 30 juni 2013 08:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dan ook nergens heen.
Dat heeft met mijn Friese roots te maken. Daar gebruik je dat woord op een heel andere manier. En heeft het niks te maken met of je dat zelf bent.quote:
Oh zo, lolquote:Op zondag 30 juni 2013 08:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heeft met mijn Friese roots te maken. Daar gebruik je dat woord op een heel andere manier. En heeft het niks te maken met of je dat zelf bent.
Oké dan. Dat is wel fijnquote:Op zondag 30 juni 2013 09:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primawerkdag weer overleefd en nu 4 daagjes weekend
met jou?
ja preciesquote:Op zondag 30 juni 2013 09:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Dat is wel fijn. Kun je herstellen van je ervaring met die trap.
Met mij wel goed hoor. En met Uggs van de trap gelopen zonder te vallen
.
Dus dat valt me heel erg mee.
Hihi, op zich gaat het vaak ook gewoon goed hoor, maar soms dan stap ik verkeerd ofzo en dan bonk ik op m'n kont de trap afquote:Op zondag 30 juni 2013 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja preciesowh mooizo
nog plannen voor vandaag?
vooral relaxen, misschien nog uurtje slapen met Tax omdat hij 4,15 op moest, misschien filmpje kijken, vanavond bbq'enquote:Op zondag 30 juni 2013 09:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, op zich gaat het vaak ook gewoon goed hoor, maar soms dan stap ik verkeerd ofzo en dan bonk ik op m'n kont de trap af.
Nee, niet echt plannen. Misschien wat filmpjes kijken, kamer opruimen, maar vooral relaxen.
En jij dan, heb jij nog plannen?
Oh ja, wij gaan ook vanavond bbq'en, en misschien ga ik ook nog even slapen. Maar niet met Tax helaas, en ook niet met jouquote:Op zondag 30 juni 2013 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral relaxen, misschien nog uurtje slapen met Tax omdat hij 4,15 op moest, misschien filmpje kijken, vanavond bbq'enniet veel bijzonders dus
Met mij ook goed, en ik heb ook niet super geslapen.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed en Mwa ben nog erg moe, met jou?
haha ja Tax slaapt lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 10:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ja, wij gaan ook vanavond bbq'en, en misschien ga ik ook nog even slapen. Maar niet met Tax helaas, en ook niet met jou.
Oh, dat is ideaalquote:Op zondag 30 juni 2013 10:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja Tax slaapt lekkergebruik hem vaak als kussen
Hoop dat het weer wel nog beter wordt
hahaha hij ligt wel lekker zacht jaquote:Op zondag 30 juni 2013 10:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is ideaal. Is 'ie wel een beetje zacht? Hij is niet heel mager toch? Anders is het alleen maar hard.
Ik hoop het ook, barbecue weer zou wel mooi zijn.
Oké danquote:Op zondag 30 juni 2013 10:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha hij ligt wel lekker zacht ja![]()
hij is wel slank maar gespierd waardoor hij zacht is
Nou ik heb een eenpersoonsbed dus hij ligt dan op zijn rug en ik lig met mijn hoofd op zijn borstquote:Op zondag 30 juni 2013 10:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Hoe lig je dan eigenlijk in bed als je hem als kussen gebruikt?
Aha, maar dus wel beiden met je voeten in dezelfde richting.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou ik heb een eenpersoonsbed dus hij ligt dan op zijn rug en ik lig met mijn hoofd op zijn borst
ja dat welquote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, maar dus wel beiden met je voeten in dezelfde richting.
Ah oké, ik zie het nu voor mequote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat welik lig alleen lager dan hem
ik dacht ook dat ik 2 aparte dekbedden zou willen en nooit in een eenpersoonsbed zou kunnen slapen met iemand maar het bevalt me nu wel, vind het eigenlijk heel fijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké, ik zie het nu voor me.
Lijkt me niet zo heel comfortabel als ik eerlijk ben. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo zou kunnen slapen. Of ik moet heel erg moe zijn.
Heb je al ontbeten? En zo ja: wat?
2 aparte dekbedden op één bed? Dan is het best wel warm volgens mij. En nee, dat kan ik me nou eigenlijk nog steeds niet voorstellen. Misschien toch eens proberen met iemand danquote:Op zondag 30 juni 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht ook dat ik 2 aparte dekbedden zou willen en nooit in een eenpersoonsbed zou kunnen slapen met iemand maar het bevalt me nu wel, vind het eigenlijk heel fijn.
ja heb een eiwitshake gehad (voor afvallen)
vanmiddag lekker afbakpistoletje met kaas en jam of pasta ofzo
nee dan had ik wel een 2persoonsbed aangeschaft als het geen doen wasquote:Op zondag 30 juni 2013 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
2 aparte dekbedden op één bed? Dan is het best wel warm volgens mij. En nee, dat kan ik me nou eigenlijk nog steeds niet voorstellen. Misschien toch eens proberen met iemand dan.
Oké, dus je bent bezig met afvallen? Lukt dat een beetje?
Jouw middageten klinkt wel goed, maar is dat nou een lekkere combinatie? Kaas en jam?
quote:Op zondag 30 juni 2013 10:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VervelendeAap?
VerwendeAnonieme?
VrolijkeAbsente?
VerleidelijkeAantrekkelijke?
VuileAlgemene?
Ja weet ikquote:
Ik ga voor VerleidelijkeAantrekkelijkequote:
Past wel bij jequote:Op zondag 30 juni 2013 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voor VerleidelijkeAantrekkelijke
hoop hetquote:
Ja, XXS. En jij?quote:
meetenquote:
Sterkte ermee.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Tering moet ik oma straks uitleggen hoe een tablet werkt, ik heb daar geen geduld voor
iemandquote:
Oh, gedeeld leed dusquote:Op zondag 30 juni 2013 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig moet Tax het ook uitleggen van mijn moeder
neequote:
Oh al wel een idee wat je gaat kijken dan?quote:
busboy werd regelmatig vermeld, zou leuk zijn als hij het wasquote:
laatste gok: nodig?quote:
nopequote:Op zondag 30 juni 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
busboy werd regelmatig vermeld, zou leuk zijn als hij het was
[..]
laatste gok: nodig?
Eigenlijk niet nee, zoiets als van de straat is opzich wel mooi om te zien zeg maar.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh al wel een idee wat je gaat kijken dan?
Oké, slaap lekker!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat scheelt alweer
Tax is thuis dus ben weer weg
Ja, je kunt ook docu's kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, zoiets als van de straat is opzich wel mooi om te zien zeg maar.
Je kent hem toch nietquote:
Die heb ik gezien en weet niet echt wat ik er van moet vinden...quote:Op zondag 30 juni 2013 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook docu's kijken.
Nachtvlinder, zeker een aanrader
Neequote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die heb ik gezien en weet niet echt wat ik er van moet vinden...
ik moest huilenquote:
Naja, je zei meeten en dan denk ik aan FOK!kersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 30 juni 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, je zei meeten en dan denk ik aan FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Annuleer die bestelling en haal 'm ergens anders. Dat duurt echt veel te lang.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef LETMEIN het volgende:
Wat is Dixons voor pauper winkel.
Ik wacht nu al bijna een week op m'n cam
Ja maar ik kreeg 10 euro kortingquote:Op zondag 30 juni 2013 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Annuleer die bestelling en haal 'm ergens anders. Dat duurt echt veel te lang.
ja, dat is algemeen bekend. snap niet dat die winkel nog kan bestaanquote:Op zondag 30 juni 2013 11:12 schreef LETMEIN het volgende:
Wat is Dixons voor pauper winkel.
Ik wacht nu al bijna een week op m'n cam
ja sorry, druk dit datquote:Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi. Ik heb niks meer van jou gehoord
.
X-Factorquote:Op zondag 30 juni 2013 11:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ja sorry, druk dit dat
gisteren nog een hel van een avond gehad, wilde op een terras gaan zitten, was net die avond de tour van x-factor in de stad. wat een gegil, niet normaal.
Yayquote:Op zondag 30 juni 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens Adora, dat CV en die motivatiebrief waar ik het over had zijn geodgekeurd en ik mag op gesprek komen
Op dit moment nietquote:Op zondag 30 juni 2013 11:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog andere suggesties om naar te kijken?
Na deze vette track zet jij hem op replayquote:
Zet hem op je iphone of je bbquote:Op zondag 30 juni 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Na deze vette track zet jij hem op replay
dit is de shit van 3kbquote:
Barack :squote:Op zondag 30 juni 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
President brak zijn, Brack Obama
Het grootste deel wordt nu pas wakkerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Is het de laatste tijd altijd zo saai hier?
ohja. komt omdat ik al vet lang wakker ben. En ook heel laat ging slapen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:40 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Het grootste deel wordt nu pas wakker
Vind het laatste tijd ook erger wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Nachtje doorgehaald dus.... altijd leukquote:Op zondag 30 juni 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja. komt omdat ik al vet lang wakker ben. En ook heel laat ging slapen.
beetje wel jaquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Ja waar is die kerel ineensquote:Op zondag 30 juni 2013 11:44 schreef zwerty het volgende:
Spatieloos is verdwenen uit de SC dus ja :s
Naja niet echt doorgehaald, want heb wel paar uur geslapen. Maar ik ben heel moe, maar kan niet slapenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:42 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Nachtje doorgehaald dus.... altijd leuk
Mss heeft ie buiten ontdektquote:Op zondag 30 juni 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja waar is die kerel ineens
Ben je nog ziek?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja niet echt doorgehaald, want heb wel paar uur geslapen. Maar ik ben heel moe, maar kan niet slapenEn eet ook al niks
Dat is het nadeel van vakantie; er zijn geen lessen waarin je kunt slapen....quote:Op zondag 30 juni 2013 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja niet echt doorgehaald, want heb wel paar uur geslapen. Maar ik ben heel moe, maar kan niet slapenEn eet ook al niks
Beetjequote:
Ik heb al geen les meer sinds november maar nvmquote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van vakantie; er zijn geen lessen waarin je kunt slapen....
Wat doe je dan allemaal in zo'n half jaar?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al geen les meer sinds november maar nvm
werkenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat doe je dan allemaal in zo'n half jaar?
en kunnen uitgevenquote:
congratzquote:
Okequote:Op zondag 30 juni 2013 12:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waar op dat kaartje geen wolken staan is het zonnig
hahhahaquote:Op zondag 30 juni 2013 11:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Soooofff![]()
Had hem al gezien ja, ze kwamen helemaal in berlijn
Ken je deze al?
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 12:07 schreef TienVingers het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1352404
Wat zielig
Ik ben ook een sukkelquote:Op zondag 30 juni 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hahhahahij zag niet dat het mert was
wat een sukkel
Niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben ook een sukkelhad het ook niet door
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:10 schreef supersof het volgende:
Er vloog constant een rot vlieg om me heen. En toen klapte ik hem neer. En zat er bloed van dat beest aan mijn handen![]()
En hij was echt plat en ingewanden eruit en alles
![]()
Lekker!quote:Op zondag 30 juni 2013 12:10 schreef supersof het volgende:
Er vloog constant een rot vlieg om me heen. En toen klapte ik hem neer. En zat er bloed van dat beest aan mijn handen![]()
En hij was echt plat en ingewanden eruit en alles
![]()
quote:
Dat kan LB uitleggenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef d4v1d het volgende:
De reden mag toch niet besproken worden? Je mag je toch wel afvragen wanneer die gene terug is?
Ik kom echt als geroepenquote:
emo.gifquote:Op zondag 30 juni 2013 12:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en dat lapohunten mag ook wel kappen
Wat?quote:
quote:
OKe.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben tegen emogiffen bij normale post. Wat jij net deed sloeg echt nergens op
Maak er een topicpointer van.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en dat lapohunten mag ook wel kappen
Goed idee.quote:
luilakquote:Op zondag 30 juni 2013 12:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed idee.
Als ik eerst uit mn bed kom en laptop aandoe![]()
no shitquote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
Ik kon eindelijk uitslapen jaquote:
Ik meen me te herinneren dat dat ook gewoon mobiel kan.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed idee.
Als ik eerst uit mn bed kom en laptop aandoe![]()
Ik zie het nergens staan, net als slotjesquote:Op zondag 30 juni 2013 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat dat ook gewoon mobiel kan.
Slotjes kunnen sowieso mobiel hoor, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het nergens staan, net als slotjes
Ik keek er steeds overheenquote:
Staat er nog een nler in de top10?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:01 schreef LETMEIN het volgende:
Over 20 min begint de 2e etappe van de TdF 2013
Is hij NL?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gisteren renner van Argos-Shimano (Kittel) 1e geworden
nee belkinquote:Op zondag 30 juni 2013 13:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh zo, is argos-shimano de vervangende sponsor van rabo?
Jij hebt er echt geen kaas van gegetenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh zo, is argos-shimano de vervangende sponsor van rabo?
Nutellaquote:Op zondag 30 juni 2013 13:07 schreef Rezania het volgende:
Tosti met Nutella als ontbijt. Ik ga gewoon op tosti's leven.
Oohja belkin was het! Dat had ik nog meegekregenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen kaas van gegeten![]()
NL zit met 3 teams in de TdF, namelijk Belkin (voorheen Blanco/rabo), Vaconsoleil-dcm en dus Argos-shimano
Was afgelopen nacht ook het geval of niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:08 schreef d4v1d het volgende:
Door bepaalde mensen in dit topic krijg ik honger.
Altijd eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Was afgelopen nacht ook het geval of niet?
Eens.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:08 schreef d4v1d het volgende:
Door bepaalde mensen in dit topic krijg ik honger.
quote:
Chinois en briochequote:
Dat de worst nergens meer aan vast zit boeit jou niet?quote:
Waardoor niemand meer durft te reageren atm.quote:
oh ik wel hoor, ik quote jou dus kan primaquote:Op zondag 30 juni 2013 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waardoor niemand meer durft te reageren atm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |