Ik nam altijd n kop na elke schooldag en doopte daar brood in. Vond t toen ook zo lekker. Kan het nu niet meer begrijpen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen ik hier begon met werken (vorige eeuw of zo) heb ik veel te veel cup a soup genomen omdat ik het zo lekker vond. Die smaak is me toen al heel snel heel erg gaan tegen staan
Oh, er is dus nog hoop voor mij?quote:
Misschien een gitaar en een container heroine kopen?quote:
Kan de muziek wel hebben, alleen al die lichteffecten niet.quote:
Muziek die ik wel kan waarderen als ik er bij ben, zou het nu niet opzetten thuis,.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan de muziek wel hebben, alleen al die lichteffecten niet.
Jaren later waren er nog miljoenen niet uitgegeven euros over in het fonds, dus die paar euro van jou misten ze vast nietquote:Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
En schaam me een beetje dat ik toen geen geld heb gegeven (na de tsunami in Thailand)
I rest my casequote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken denk wel nr's van de RS maar weet niet dat ze van hen zijn. Ben ff aan het YouTuben.
......
Ok, ik herken Satisfaction. Oh en Paint It Black. Die moest ik singstarren bij een vriendin haha.
Gelukkig heb ik van deze effecten niet zo veel last. Gister bij de Arctic Monkeys was het veel heftiger.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan de muziek wel hebben, alleen al die lichteffecten niet.
Begrijp helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef TAV74 het volgende:
Muziek die ik wel kan waarderen als ik er bij ben, zou het nu niet opzetten thuis,.
Ok dat helptquote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaren later waren er nog miljoenen niet uitgegeven euros over in het fonds, dus die paar euro van jou misten ze vast niet
Geen idee eigenlijk! Ik las alleen dat er zoveel geld was wat nergens terecht was gekomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat helpt. Dat geld werd bewaard voor de volgende ramp?
Is wel uitgezonden vandaag, hebben het op BBC3 zitten kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
Elvis Costello was toch ook vandaag?
Waarom zenden ze daar niks van uit?
Nee, daar organiseren ze een nieuwe tsunami mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat helpt. Dat geld werd bewaard voor de volgende ramp?
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
Elvis Costello was toch ook vandaag?
Waarom zenden ze daar niks van uit?
het kon ook naar de overheid, in n belastingpot oidquote:Op zondag 30 juni 2013 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daar organiseren ze een nieuwe tsunami mee.
Tsss.. New Kids waren eerder hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Luisteren jullie maar naar bejaardenrock, ik heb bejaardenpop aan.
Backstreet Boys. Hing mn kamer vroeger vol van. En vind het nog steeds mooie liedjes.
Maaskantje?quote:
Broekiequote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maaskantje?Van de New Kids heb ik niet echt iets meegekregen.
Nah, hooguit 18quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef golfer het volgende:
De jochies die ze nu uitzenden zijn volgens mij niet ouder dan 16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |