Ik nam altijd n kop na elke schooldag en doopte daar brood in. Vond t toen ook zo lekker. Kan het nu niet meer begrijpen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen ik hier begon met werken (vorige eeuw of zo) heb ik veel te veel cup a soup genomen omdat ik het zo lekker vond. Die smaak is me toen al heel snel heel erg gaan tegen staan
Oh, er is dus nog hoop voor mij?quote:
Misschien een gitaar en een container heroine kopen?quote:
Kan de muziek wel hebben, alleen al die lichteffecten niet.quote:
Muziek die ik wel kan waarderen als ik er bij ben, zou het nu niet opzetten thuis,.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan de muziek wel hebben, alleen al die lichteffecten niet.
Jaren later waren er nog miljoenen niet uitgegeven euros over in het fonds, dus die paar euro van jou misten ze vast nietquote:Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef FutureFairytale het volgende:
En schaam me een beetje dat ik toen geen geld heb gegeven (na de tsunami in Thailand)
I rest my casequote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ken denk wel nr's van de RS maar weet niet dat ze van hen zijn. Ben ff aan het YouTuben.
......
Ok, ik herken Satisfaction. Oh en Paint It Black. Die moest ik singstarren bij een vriendin haha.
Gelukkig heb ik van deze effecten niet zo veel last. Gister bij de Arctic Monkeys was het veel heftiger.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan de muziek wel hebben, alleen al die lichteffecten niet.
Begrijp helemaal wat je bedoeltquote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef TAV74 het volgende:
Muziek die ik wel kan waarderen als ik er bij ben, zou het nu niet opzetten thuis,.
Ok dat helptquote:Op zondag 30 juni 2013 01:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaren later waren er nog miljoenen niet uitgegeven euros over in het fonds, dus die paar euro van jou misten ze vast niet
Geen idee eigenlijk! Ik las alleen dat er zoveel geld was wat nergens terecht was gekomen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat helpt. Dat geld werd bewaard voor de volgende ramp?
Is wel uitgezonden vandaag, hebben het op BBC3 zitten kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
Elvis Costello was toch ook vandaag?
Waarom zenden ze daar niks van uit?
Nee, daar organiseren ze een nieuwe tsunami mee.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat helpt. Dat geld werd bewaard voor de volgende ramp?
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:05 schreef golfer het volgende:
Elvis Costello was toch ook vandaag?
Waarom zenden ze daar niks van uit?
het kon ook naar de overheid, in n belastingpot oidquote:Op zondag 30 juni 2013 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daar organiseren ze een nieuwe tsunami mee.
Tsss.. New Kids waren eerder hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Luisteren jullie maar naar bejaardenrock, ik heb bejaardenpop aan.
Backstreet Boys. Hing mn kamer vroeger vol van. En vind het nog steeds mooie liedjes.
Maaskantje?quote:
Broekiequote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maaskantje?Van de New Kids heb ik niet echt iets meegekregen.
Nah, hooguit 18quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef golfer het volgende:
De jochies die ze nu uitzenden zijn volgens mij niet ouder dan 16?
Ik schreef het en toen zei de presentatrice: 15, 16, 16 en 17.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:12 schreef minilot het volgende:
Aaaaaaa! Sta ik mijn tanden te poetsen, hoor ik een flard Depeche Mode, ik terugrennen, tandpasta op de vloerbedekking knoeien en blèren van 'die traden daar toch helemaal niet op?!', was het alleen een achtergronddeuntje bij een tussenfilmpje! Meh.
Nou, dan ga ik wel lekker in bed naar Depeche Mode luisteren.
Ajuus!
Echt flink jong jaquote:Op zondag 30 juni 2013 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schreef het en toen zei de presentatrice: 15, 16, 16 en 17.
Ja, maar wel ergens in een studioquote:Op zondag 30 juni 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:
En die tieners mogen na de Rolling Stones?
Akoestisch in de studioquote:Op zondag 30 juni 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Denk dat ze met zo'n act minder moeite hebben om de mensen naar huis te sturenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja vind de muziek wel okquote:Op zondag 30 juni 2013 01:18 schreef minilot het volgende:
Hurts kan ik toch ook wel waarderen. Het zal de sluimerende gothic puber in mij zijn.Beeeh, ik moet slapen.. Dat ze eens ophouden met uitzenden!
Zeiden wij net ook al, vanwaar die dansmariekesquote:Op zondag 30 juni 2013 01:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm Hurts. Had ik al beluisterd ivm LL, klinkt leuk, maar ik snap de danseressen nietZie overal te pas en te onpas ineens danseressen op het podium , beetje jammer..
Het ontgaat me idd volledig. Bang dat er anders alleen vrouwen komen kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeiden wij net ook al, vanwaar die dansmariekes
Als ze nou een soort Penny de Jager ding zouden doen zou het nog enigszins passen..quote:Op zondag 30 juni 2013 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeiden wij net ook al, vanwaar die dansmariekes
Alles aan Hurts is gestyled, kapsels, kleding, dansmariekes in grote onderbroeken en Marlies Dekkers BH-tjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:23 schreef minilot het volgende:
Is volgends mij wel heel erg bewust een wat obscuur en kitscheske look neerzetten. Ook af te leiden aan de hoe de band er zelf uitziet. Dat leren handschoentje van de creepy zanger..
Bob Dylan bedoel je, de schurkquote:Op zondag 30 juni 2013 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik voel een generatie-kloofje die ooit begon toen iemand rappen heeft verzonnen.
Zoveel jonger dan jou zijn ze niet (Chuck D is bijna 53).... En toen Rapper delight uitkwam kun je bijna niet te oud geweest zijn...quote:Op zondag 30 juni 2013 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik voel een generatie-kloofje die ooit begon toen iemand rappen heeft verzonnen.
Dat je het niets vindt kan natuurlijk, maar je leeftijdsexcuus accepteren we nietquote:Op zondag 30 juni 2013 01:32 schreef golfer het volgende:
Roetmopjes met camouflagekleding en een petje op die een deuntje voordragen met veel yo's..
Precies! Hier werkt je ouwelullentroefkaart nietquote:Op zondag 30 juni 2013 01:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat je het niets vindt kan natuurlijk, maar je leeftijdsexcuus accepteren we niet
Toen was ik al 6 jaar aan het werk....en had ik geen tijd om die rommel te beluisteren.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef TAV74 het volgende:
Zoveel jonger dan jou zijn ze niet (Chuck D is bijna 53).... En toen Rapper delight uitkwam kun je bijna niet te oud geweest zijn...
Meneer moest aan zijn carriere werken en had geen tijd voor al die moderniteitenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen was ik al 6 jaar aan het werk....en had ik geen tijd om die rommel te beluisteren.
Dit was voor de arbeidsvitaminen, toen was dat nog taboequote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Snap ik hoor golfer, mensen die werken hebben geen tijd voor muziek
Opaatje gaat op opoetje.quote:
We willen het niet wetenquote:
Ik zou gewoon een twee-persoonsbed aanschaffen, veel makkelijkerquote:
hehe ja het is al zo laat maar moe ben ik nog niet. toch maar rustig op bed aan nu want morgen ga ik naar Den Haagquote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een twee-persoonsbed aanschaffen, veel makkelijker
Slaap lekker
Volgens mij krijgen PP en LL in verhouding ongeveer net zo veel zendtijdquote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef PdeHoog het volgende:
Daarstraks ook een stukje Rolling Stones gekeken. Hoe cool dat BBC zo'n festival zoveel zendtijd geeft.
Veel plezier op Parkpop dan!quote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe ja het is al zo laat maar moe ben ik nog niet. toch maar rustig op bed aan nu want morgen ga ik naar Den Haag
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier op Parkpop dan!Jaloers.
En veel plezier in de tuin morgen, SunHet wordt op zich wel lekker warm morgen
Maar het blijft ook bewolkt, dus geen felle zon waar je in moet werken.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Sunnythesun het volgende:
helaas wel ja. Koppijn gegarandeerd dus
Zoals het vandaag was, was het prima. Niet te warm en niet te koud.
Dat scheelt weerquote:Op zondag 30 juni 2013 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het blijft ook bewolkt, dus geen felle zon waar je in moet werken.
Niet eens aan gedacht maar goed idee, thanks. Daar kan ik wel even langs gaanquote:Op zondag 30 juni 2013 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel plezier op Parkpop dan!Jaloers.
En veel plezier in de tuin morgen, SunHet wordt op zich wel lekker warm morgen
O! Je ging iets anders doen in DHquote:Op zondag 30 juni 2013 01:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet eens aan gedacht maar goed idee, thanks. Daar kan ik wel even langs gaan
yes, ouders gaan wandelen en vroegen of ik meewilde. Ik zei 'drop mij maar in t centrum' maar dat centrum kan ik nu wijzigen naar Parkpopquote:
Nooit echt opgevallen eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen PP en LL in verhouding ongeveer net zo veel zendtijdIn ieder geval niet belachelijk veel minder voor mijn gevoel.
Big Sister is watching youquote:Op zondag 30 juni 2013 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Een mensch kan niet eens meer wakkert zijn zonder in de gaten te worden gehouden
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet wel hoe een Salsa er uit ziet, niet hoe de Bachata zou moeten. Wat vind je op zich leuker om te doen?
Seks op de dansvloerquote:Op zondag 30 juni 2013 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
^^ Bachata. Ik wil gewoon in allebei goed zijn.
Het is lastig omdat je vaak tegen elkaar aangeplakt zit en hetzelfde moet bewegen. Da's moeilijk als je het dan ook nog 'netjes' tussen jou en de dame moet houden. Maar daar zit dan ook de uitdaging als je met iemand danst die je nog nooit ontmoet hebt.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Seks op de dansvloerMet kleren aan, dat dan weer wel
Ziet er (imho) moeilijker uit voor de dame, maar ook voor de man geen eenvoudige dans zeg.
Hier is het ook koud. Vannacht toen ik terug reed van een feestje leek het wel winter met die snijdende windquote:Op zondag 30 juni 2013 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier vandaag, FFT! Hoop dat de zon nog langs komt, want het is echt koud buiten (13 graden hier).
Hoewel de uitzendingen van PP en Lowlands overdag vooral op de themakanalen plaatsvinden. S'avonds wordt NL3 wel gebruikt voor de uitzendingen jaquote:
Afgezien van dat hou ik nog wel een beetje de programmerng in de gatenquote:Op zondag 30 juni 2013 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij had toch ook geen tv tot voor kort?![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
Een mensch kan niet eens meer wakkert zijn zonder in de gaten te worden gehouden
quote:
Het is voor iedereen persoonlijk, maar wat voor mij hielp om het op te bouwen is met een kleine range of motion beginnen. Dus omhoogspringen en jezelf met het momentum omhoog trekken, klein beetje naar beneden, en dan weer omhoog etc. Hiermee bouwde ik kracht op zodat ik op een gegeven moment 4 halve chinups kon, of 2 hele, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:31 schreef Isabeau het volgende:
En ik wilde vanaf nu elke keer proberen 1 chin up te doen. Niet dat ik er 1 kan, maar ik wil het steeds proberenEen andere site beloofde me dat ik dat binnen een maand zou kunnen, ongeacht lichaamsgewicht of huidige kracht.
Yep, Cultura 24 is er tegenwoordig de hele dag bij zelfsquote:Op zondag 30 juni 2013 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoewel de uitzendingen van PP en Lowlands overdag vooral op de themakanalen plaatsvinden. S'avonds wordt NL3 wel gebruikt voor de uitzendingen ja
Die zender kwam ik ook net tegen in de tv-gidsquote:Op zondag 30 juni 2013 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep, Cultura 24 is er tegenwoordig de hele dag bij zelfs
20 EUR? Dat valt toch wel meequote:Op zondag 30 juni 2013 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, volgende maand gaat de huurverhoging in. Bijna 20 EUR meer tov vorig bedrag.Het wegpesten uit mijn woning gaat beginnen
Lekker weer voor een festival!quote:Op zondag 30 juni 2013 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Yeah we gaan straks met zn 4en naar Parkpop. Met mn ouders en zusje![]()
Zitten nu van de zon te genieten op het Spui
Het is verhoging op verhoging he? Als je nu 20 EUR verhoogt, dan komt daar volgend jaar weer 4.5% op, en het jaar daarop weer 4.5% etc. etc.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
Er klapt een onderkant uit een net ingepakte doos met CD'sStomme dozen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 30-06-2013 15:36:42 ]
Hier het zelfde verhaal, maar ze kunnen me niet ergens heenpesten, want ik kan nergens anders meer naartoe.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, volgende maand gaat de huurverhoging in. Bijna 20 EUR meer tov vorig bedrag.Het wegpesten uit mijn woning gaat beginnen
Hier 29,42 erbij per 1 juli.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:06 schreef Vork het volgende:
Hier het zelfde verhaal, maar ze kunnen me niet ergens heenpesten, want ik kan nergens anders meer naartoe.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gefietst om een zak potaarde te kopen voor de SolariumX, ze mag lekker zonnen op het bankjeLeuke plek: gezellig op het bankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gefietst om een zak potaarde te kopen voor de SolariumX, ze mag lekker zonnen op het bankjeziet er gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Niet iedereen zal dit kunnen waarderen maareh....een van de plaatjes van vrijdag. Toch wel weer leuk om thuis te komen met wat toffe plaatjes
[ afbeelding ]
Meer op Facebookquote:Op zondag 30 juni 2013 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Ik hou van grote machines. Maakt niet uit waar ze voor zijn.
Een Phantom, werden nog tot heel recent in Duitsland gebruikt toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Niet iedereen zal dit kunnen waarderen maareh....een van de plaatjes van vrijdag. Toch wel weer leuk om thuis te komen met wat toffe plaatjes
[ afbeelding ]
train eerst rustig je core spieren zodat je stabiel een oefening kunt maken. je zult merken dat naar mate je rug en buik sterker worden alle andere oefeningen beter gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe al een workout opgebouwd volgens de aanwijzingen van die site, maar momenteel alleen met licht gewicht x veel reps om aan mijn vorm te werken. Dat zit inmiddels wel goed, dus nu wil ik het gewicht gaan ophogen.
En ik wilde vanaf nu elke keer proberen 1 chin up te doen. Niet dat ik er 1 kan, maar ik wil het steeds proberenEen andere site beloofde me dat ik dat binnen een maand zou kunnen, ongeacht lichaamsgewicht of huidige kracht.
Prachtige foto'squote:Op zondag 30 juni 2013 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Tot gisterquote:Op zondag 30 juni 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een Phantom, werden nog tot heel recent in Duitsland gebruikt toch?
LOLquote:
quote:
Ja, want die zijn er nietquote:Op zondag 30 juni 2013 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind eigenlijk dat er een doping controles bij voetballers zouden moeten komen
Ja. Bizar eigenlijk wel. Auto's ruil je na 5-10 jaar weer in (give or take) en vliegtuigen blijven gewoon 40 jaar (met hier en daar wat upgrades) gewoon doorvliegen. Er zit ook wel een aardig prijsverschil in en ze zullen niet allemaal elke dag vliegen, maar toch.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Zo recent nog. Jeez, van vietnam tot gister
En in de tweede wereldoorlog al net zo achterhaald als de decennia daarna.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Bizar eigenlijk wel. Auto's ruil je na 5-10 jaar weer in (give or take) en vliegtuigen blijven gewoon 40 jaar (met hier en daar wat upgrades) gewoon doorvliegen. Er zit ook wel een aardig prijsverschil in en ze zullen niet allemaal elke dag vliegen, maar toch.
Hetzelfde geldt voor schepen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Iowa-klasse
Amerikaanse slagschepen die in WO2 in dienst kwamen en vervolgens nog in de 1e golfoorlog dienst deden.
Ik vind Tora Tora Tora een van de vermakelijkere oorlogsfilmsquote:Op zondag 30 juni 2013 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En in de tweede wereldoorlog al net zo achterhaald als de decennia daarna.
Nja ik had me al wel voorbereid op een erg makkelijk jaar (de groep die ik zou krijgen is heel makkelijk) en had al gezegd dat ik me misschien zou gaan vervelenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het een mooie foto, P
Sun, klinkt als een hele uitdaging voor komend jaar! (toch?) Vind je dat leuk of eng? (of beiden)
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ik had me al wel voorbereid op een erg makkelijk jaar (de groep die ik zou krijgen is heel makkelijk) en had al gezegd dat ik me misschien zou gaan vervelen
Ja tegen de huidige juf van die groepquote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat heb je hardop gezegd? Dan wel een leuke groep voor een beginnende juf/meester
Zeer goed gemaakt, eigenlijk zijn het twee films, de Japanse kant en de Amerikaanse kant in een film gemonteerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Tora Tora Tora een van de vermakelijkere oorlogsfilms
Je gaat je nu zeker niet vervelenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Sun, klinkt als een hele uitdaging voor komend jaar! (toch?) Vind je dat leuk of eng? (of beiden)
Nee niet bepaaldquote:
Dat weet ik wel zeker. Wat een flutverhaal was dat zegquote:Op zondag 30 juni 2013 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil nog steeds een keer Pearl Harbor nieuw monteren, alle relatie en romantie scenes erin er uit snijden. Scheelt dan zeker 3 kwartier en de film wordt waarschijnlijk stukken beter
Dat kan ik me heel goed voorstellen, nu kan je niet onderuit gaan zitten, maar moet je er weer met volle kracht tegen aan. Met als voordeel dat je niet nog moet studeren naast het werkquote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee niet bepaaldbeetje goed in je werk zijn is best leuk, maar dit hoeft natuurlijk ook weer niet meteen
![]()
![]()
Nee hoor, ik kan wel een beetje uitdaging gebruiken. Maar op zich was een rustig jaartje ook leuk geweest. Zeker na 2 jaar studeren naast de baan en werken met invallers (dus de kar volledig moeten trekken)..
QFTquote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Wat een flutverhaal was dat zeg
Ja daar ben ik ook wel erg blij meequote:Op zondag 30 juni 2013 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen, nu kan je niet onderuit gaan zitten, maar moet je er weer met volle kracht tegen aan. Met als voordeel dat je niet nog moet studeren naast het werk
Ik ben zo benieuwd!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
In een nieuwe tuin heb net de opdracht definitief gegeven
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!![]()
Ik ga nog even een dutje doen; heb vandaag 5 uur geslapen
Heb alleen geen zin in ruzie met de filmindustriequote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Wat een flutverhaal was dat zeg
op de zondag minder intensive trainen en meer op techniek.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!![]()
Ik ga nog even een dutje doen; heb vandaag 5 uur geslapen
Sportschool + nachtdienst blijft een vervelende combinatie, want ik kan niet slapen als ik intensief gesport heb. En als ik eerst ga slapen heb ik ook een probleem, want dan moet ik er alsnog na een paar uur weer uit omdat de sportschool vroeg sluit op zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Lein's AnneX's 20/20-regel is hier van toepassingquote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef AnneX het volgende:
Hendig balanceren op 10 cm.
Daar doe ik het niet op.
Goeie vakantie dusquote:Op zondag 30 juni 2013 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
Goed gewerkt Sam! En mooie foto's Pee en AnneX!
Ja, ik ben weer terug en het was heerlijk!
We hebben heerlijk gegeten en ik heb een paar sandalen gekocht met hakken van 10 centimeter. En niet met zo'n plateau van voren he.
Ik zie me nog geen bachata doen, maar toen ik ze droeg met een jurk met decolleté, kreeg ik een blik van een nederlandse dame alsof ik een.. hum, werkende vrouw was.
Ik moet nog veel oefenen hoor!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef AnneX het volgende:
Dat was lang weg, Krakke![]()
Hendig balanceren op 10 cm.
Daar doe ik het niet op.
Alles in je huis gaat ongeveer gelijktijdig de brui er aan geven?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm...wasmachine-kraan is echt kapot. Kan er ook nog wel bij
De vloek van Woestewolf!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles in je huis gaat ongeveer gelijktijdig de brui er aan geven?
Ik vermoed dat een en ander niet zo goed tegen waterdruk eraf en erop en eraf en erop kan. Mijn andere kranen hadden er ook wat moeite mee. Incl. de hoofdkraan.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles in je huis gaat ongeveer gelijktijdig de brui er aan geven?
That's the spiritquote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
Positief bekeken: over een paar maanden is alles afgerond en kan ik er weer jaren tegenaan
Mooi hequote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef golfer het volgende:
Top Gear na een paar jaar weer bekeken op de BBC. Wat een stel malloten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn allang in HK geweest trouwens in 2008Hehehe tóch zijn jullie er geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kamers daar zeg! Allemaal incl. keuken en glaswand en uitzicht op de 'Victoria Harbour'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hehehe tóch zijn jullie er geweest
Wat een kamers daar zeg! Allemaal incl. keuken en glaswand en uitzicht op de 'Victoria Harbour'.Hoezo korting? Of een upgrade naar BC, of een betaald hotel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik betaal dat hotel niet omdat ik bij mn zus op de kamer slaap (klm crew). Betaal alleen als ik langer moet blijven en dan gaat ze kijken of ik in dat hotel met korting mag blijven.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoezo korting? Of een upgrade naar BC, of een betaald hotel!
Heb jarenlang zo geleefd, van hotel naar apartement naar hotel. Gingen 2 keer per jaar op vakantie van de bonuspunten, at een 250-300 keer per jaar buiten de deur. Ik vond het heerlijk. Er is slechts 1 ding dat ik betreur, en dat is dat dit nu al een paar jaar niet meer zo is.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik betaal dat hotel niet omdat ik bij mn zus op de kamer slaap (klm crew). Betaal alleen als ik langer moet blijven en dan gaat ze kijken of ik in dat hotel met korting mag blijven.
Check het dakterras
[ afbeelding ]
Gaaf hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik betaal dat hotel niet omdat ik bij mn zus op de kamer slaap (klm crew). Betaal alleen als ik langer moet blijven en dan gaat ze kijken of ik in dat hotel met korting mag blijven.
Check het dakterras
[ afbeelding ]
Klinkt fantastisch!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jarenlang zo geleefd, van hotel naar apartement naar hotel. Gingen 2 keer per jaar op vakantie van de bonuspunten, at een 250-300 keer per jaar buiten de deur. Ik vond het heerlijk. Er is slechts 1 ding dat ik betreur, en dat is dat dit nu al een paar jaar niet meer zo is.
I
Yes. Ik ga vanaf dinsdag even wat hotels googelen rondom het vliegveld want Park Lane zal wel niet te betalen zijn. Overigens zijn de vliegtijden wel niet zo leuk.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Fft, heb je een IPB ticket? Dan is het natuurlijk lastig
Boek hem van te voren en annuleer desnoods indien niet nodig.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes. Ik ga vanaf dinsdag even wat hotels googelen rondom het vliegveld want Park Lane zal wel niet te betalen zijn. Overigens zijn de vliegtijden wel niet zo leuk.
Heen 21.25u - 14.30u
Terug 22.55u - 05.10u
(alles lokale tijden)
Betekent dat als ik niet mee kan terug 's nachts nog n hotel moet zoeken.
Ook dat kost doorgaans geld.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Boek hem van te voren en annuleer desnoods indien niet nodig.
Die ervaring heb ik dan weer nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat kost doorgaans geld.
Maar wat een fantastisch uitzicht, FFTWanneer vertrek je?
Vrijdagavond.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook dat kost doorgaans geld.
Maar wat een fantastisch uitzicht, FFTWanneer vertrek je?
Gaat goed komen. Bereid je voor en zorg dat je de regie in handen houdt.quote:
Zo stil?quote:Op maandag 1 juli 2013 06:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat een akelig lange nacht was ditNog iets meer dan een half uurtje
Bij mij ook weer een echte zo-ma baggernacht. Ben een half uurtje langer blijven liggen.. we drinken op ma toch altijd van 8 tot half 9 eerst koffiequote:Op maandag 1 juli 2013 06:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Hou vol Isa!
Ik had weer een 6x onderbroken nacht, standaard zondag-maandag.
Vnv een feestje tot 22u in Den Haag maar kijken of ik daar nog naartoe ga.
Zo moe.quote:
Hij viel reuze mee bij mij voor de veranderingquote:Op maandag 1 juli 2013 06:59 schreef Bluezz het volgende:
Bij mij ook weer een echte zo-ma baggernacht.
Hier ookquote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij viel reuze mee bij mij voor de verandering
Je hebt de beamer op een stuk muur gericht?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ook
Net een van de foto's van vrijdag als achtergrond geinstalleerd op kantoor![]()
Op groot formaat is-ie nog fraaier dan op dat kleine Facebook-formaat
Rest van de gasten lijken mij ook interessant.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:37 schreef TAV74 het volgende:
Hans Teeuwen als zomergast bij Wilfried de Jong. Ik heb er nu al zin in!
Da's een ideequote:Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt de beamer op een stuk muur gericht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffff.Confidence through competence
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Zo ff met de lampies gebeld." we staan op dezelfde pagina"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffff.![]()
Goed van het bellen en goed van de berichten.
Go man !
Zo ff met de lampies gebeld.Mooi zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffff.
Vaart erin houden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Knap, je kunt een foto maken en plaatsen.quote:
Zo ff met de lampies gebeld.Whoot!!! Steer!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whoot!!! Steer!!I know heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:25 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb dat al meerdere keren uitvoerig gedaan. Als stadsgenoot voel ik mij zeer bezwaard voor de dagelijkse aanslagen op de goede smaak en gehoorsorganen die deze verzameling bandieten pleegt.
Yupquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
laatste toets ingeleverd!
![]()
Duimen jullie mee??
Je kunt altijd nog een andere keer je LBD dragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik baal. Was vandaag beroerd en vaak naar het toilet. En had vanavond een artiesten VIP feestje waar ik een leuk zwart jurkje zou dragen en met mijn manager en een lief ander meisje daar naartoe zou gaan. En die zijn nu dus zonder mij omdat ik heb afgezegd. Ik baal er wel van dat ik soms zo'n watje ben.
zondag teveel gefeest?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik baal. Was vandaag beroerd en vaak naar het toilet. En had vanavond een artiesten VIP feestje waar ik een leuk zwart jurkje zou dragen en met mijn manager en een lief ander meisje daar naartoe zou gaan. En die zijn nu dus zonder mij omdat ik heb afgezegd. Ik baal er wel van dat ik soms zo'n watje ben.
Wat is dát?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een andere keer je LBD dragen.
Haha nee was 21u thuis en had geen alcohol op. Ik had gewoon moeten gaan vnv, dit is maar 1x per jaar en handig en leuk om heen te gaan. En het was maar tot 22u. Ik ben gewoon te verstandig geweest, te stom.quote:
Little Black Dressquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dát?
[..]
Haha nee was 21u thuis en had geen alcohol op. Ik had gewoon moeten gaan vnv, dit is maar 1x per jaar en handig en leuk om heen te gaan. En het was maar tot 22u. Ik ben gewoon te verstandig geweest, te stom.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:56 schreef borisz het volgende:
TTK / Maarten van Roozendaal (51) overleden
ze bestaan en leven nog?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebben ze dit keer nu weer gedaan?
mijn docent risk management was ook fan van dat boek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zwarte zwaan...en van mijn favoriete boeken
Wie is Chiel?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
Krijg net een staartje Chielmee.
Mannen met een decolleté![]()
Emancipatie tochquote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
Oh Giel Beelen! Tja..quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef AnneX het volgende:
Chiel Beele, dus , met die cavia op zijn kop, nu die eindelijk zijn pet/ hoed/ hoofddeksel heeft afgedaan.
Een volwassene met een petje...
Overigensvoor zijn muziek verstand verder.
bouwvakkers decolleté of moobs?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
Jij / jullie wel?
Waarom schrijven we allemaal Chiel ipv Gielquote:Op maandag 1 juli 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Chiel nog steeds met dat tienermeisje? En is dat tienermeisje inmiddels niet net 20'er geworden?
Dat wordt 22u maar thanksquote:Op maandag 1 juli 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Little Black Dress
Gewoon lekker vroeg naar bed vanavond, niets mis met verstandig zijn.
Om 21 uur al slapen en dan morgenochtend vol energie en uitgeslapen weer wakker. Heerlijk
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom schrijven we allemaal Chiel ipv Giel
Jeetje.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:56 schreef borisz het volgende:
TTK / Maarten van Roozendaal (51) overleden
Hele vreemde Wimbledon dit jaar.quote:
Wimbledon is al in geen jaren bij Eurosport te zien. Voor het geld van Wimbledon heb je Aussie Open, RG en US Open bij elkaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele vreemde Wimbledon dit jaar.
En een heel vreemde Eurosport dat niks uitzendt....
BBC zendt alles uit of heb je die niet in jouw pakket zitten?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hele vreemde Wimbledon dit jaar.
En een heel vreemde Eurosport dat niks uitzendt....
Wie zendt het in NL uit eigenlijk? De NOS niet toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Wimbledon is al in geen jaren bij Eurosport te zien. Voor het geld van Wimbledon heb je Aussie Open, RG en US Open bij elkaar.
Ja iewww zo'n tshirt met een lage v halsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
Jij / jullie wel?
Sport1 en de NOS sinds twee jaar alleen de SF en F.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wie zend het in NL uit eigenlijk? De NOS niet toch?
Dat snappen jullie ouwechies natuurlijk niet, maar dat is vet hip johquote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja iewww zo'n tshirt met een lage v hals
RTL heeft ook een tijd de rechten gehad toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport1 en de NOS sinds twee jaar alleen de SF en F.
Jup.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
RTL heeft ook een tijd de rechten gehad toch?
Tavquote:Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snappen jullie ouwechies natuurlijk niet, maar dat is vet hip joh
Nog erger...nog lagerquote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja iewww zo'n tshirt met een lage v hals
Ik wilde het plaaggeest plaatje ook googlenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Bassie en Adriaan en de Plaaggeest
[ afbeelding ]
Oh? Heb het wel altijd gezien maar weet dan niet waar. Kan me ook nog herinneren dat Jacco Eltingh en Paul Haarhuis het Wimbledon nieuws presenteerden iedere avond op SBS 6. Daar moest ik altijd om lachen. En nu helemaal niks in NL wat uitzendt. Hallo, tis een Grand Slam!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Wimbledon is al in geen jaren bij Eurosport te zien. Voor het geld van Wimbledon heb je Aussie Open, RG en US Open bij elkaar.
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef golfer het volgende:
Laatste serie (5) Wallander besteld voor 10 euro.
Ik zit hier te hinniken van het lachenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wilde het plaaggeest plaatje ook googlen![]()
![]()
Ik herinner me die aflevering niet eensquote:Op maandag 1 juli 2013 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Bassie en Adriaan en de Plaaggeest
[ afbeelding ]
Ach, kijk het toch nooit meer. Ben wel klaar met tennis op de een of andere manier, vind er geen lor meer aan.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup.
Toen er nog een beetje Neerlandsch succes was. En toen kon RTL het ook veroorloven om 20 man die kant op te sturen, dat verdienden ze met gemak terug.
Yups. Kopie DVD's.quote:
Dan hoeven wij het nog niet mooi te vinden, of hip of cool.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snappen jullie ouwechies natuurlijk niet, maar dat is vet hip joh
En ook in dit geval snap ik niet wat ik nu weer misdaan hebquote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hihi die geef ik ook altijd de schuld ja![]()
Nu in het grasseizoen volg ik het wel intensief. Verder RG en Australian Openquote:Op maandag 1 juli 2013 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach, kijk het toch nooit meer. Ben wel klaar met tennis op de een of andere manier, vind er geen lor meer aan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef TAV74 het volgende:
En ook in dit geval snap ik niet wat ik nu weer misdaan heb
En jij denkt serieus dat ik dat aantrekquote:
Oh wat erg...om te zien nogmaals...ga je plaatjes erbij zoeken.quote:
Ja! Benieuwd welke kleur ze krijgen... en je hebt nu zelf ook zoadquote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef AnneX het volgende:
Deze is leuker dan: https://www.google.nl/sea(...)UoAA&biw=768&bih=928
en geen uitspringende krullenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dat lekker, die V-halzen voor mannen.
Mits goed gevuld met een fijn lijf.![]()
Ik heb zelfs niets tegen krullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |