abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 01:11:06 #226
2651 svann
night-hawk
pi_128445511
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
En al die opa's overleven het elke keer weer. _O_
Allemaal zo'n beetje zeventig inmiddels!

Keith met reuma in zijn vingers, maar hij speelt nog wel.
Heb er eigenlijk niet op gelet of er een backup gitarist meespeelde.
Mick lijkt de eeuwige jeugd te hebben.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 1 juli 2013 @ 01:33:44 #227
2651 svann
night-hawk
pi_128446398
Ook jammer dat ik geen live streams heb gezocht.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_128447616
Zit nu voor de 3e keer Of Monsters and Men te kijken, ben verliefd volgens mij op de zangeres. O+
  maandag 1 juli 2013 @ 08:47:46 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_128449154
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef svann het volgende:

[..]

Allemaal zo'n beetje zeventig inmiddels!

Keith met reuma in zijn vingers, maar hij speelt nog wel.
Heb er eigenlijk niet op gelet of er een backup gitarist meespeelde.
Zeker in het eerste deel van het concert was Keith niet te horen en liet hij meer lopen dan hij speelde, laatste deel deed hij wel wat meer mee en was hij hoorrbaar. Lijkt wel alsof ze hem inpluggen zodra hij zo ver opgewarmd is dat het ergens naar klinkt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_128453175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zeker in het eerste deel van het concert was Keith niet te horen en liet hij meer lopen dan hij speelde, laatste deel deed hij wel wat meer mee en was hij hoorrbaar. Lijkt wel alsof ze hem inpluggen zodra hij zo ver opgewarmd is dat het ergens naar klinkt.
Het concert in Newark van December 2012 is Pro-Shot te downloaden, en daar zie je ook dat het steeds beter begint te klinken naarmate de show verder gaat.
pi_128454327

_O-
  maandag 1 juli 2013 @ 12:26:30 #233
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_128454339
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:48 schreef kciR het volgende:

[..]

Ah! Merci
Haim zijn maar met zn drieën zag ik..

Tof einde!
Zelf niet gezien, maar als het dus meer dan 3 dames waren, was het First Aid Kit ook niet, want die zijn met zijn 2-en. :+
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 1 juli 2013 @ 17:40:13 #234
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_128467375
Moet toch zeggen dat ik van alle clips en filmpjes erg genoten heb. Man, man, wat stonden er een hoop goede acts dit jaar op Glastonbury. Heb gisteravond alleen helaas niks van Mumford kunnen zien. ;(
pi_128469861
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zelf niet gezien, maar als het dus meer dan 3 dames waren, was het First Aid Kit ook niet, want die zijn met zijn 2-en. :+
Het waren First Aid Kit en The Staves.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 19:38:34 #236
332671 crew  indiaantje89
pi_128471513
Zo ik ben helemaal kapot, maar wat een geweldig geniaal festival was het zeg. Iets wat ik nooit meer ga vergeten. :*

Zoveel vette bands gezien, ook gewoon het randprogramma. Je kijkt je ogen uit. Een festival zoals alle festivals zou moeten zijn. _O_

Was afgelopen dinsdag al vertrokken dus er zit weinig leven meer in hier. Maar wat heb ik veel vette dingen gezien zeg.

Even een kort verslagje wat ik me kan herrineren. Vrijdag: Haim, Kodaline, Peace, Solange, Bastille en toen zomaar uitgekomen bij Chic & Nile Rodgers _O_. Zou zelf nooit naar zoiets gaan, maar aangezien onze groep Arctic Monkeys en Portishead al hebben gezien kozen we voor Chic (en vooral voor Nile Rodgers), enorm fijne disco muziek. Hing ook heel leuke sfeer, heb ze niet meegemaakt maar leek net even of we in de 70's waren. Daarna nacht goed doorgetrokken!

Zaterdag de dag begonnen The Stave, The 1975 en Dry The River op de other stage. Toen even overal wat rondgelopen en hier en daar een kijkje genomen maar nergens blijven hangen. Tot dat Elvis Costello moest spelen op de Pyramid Stage. Zou nooit een kaartje gekocht hebben van Elvis Costello maar op dat is het mooie van zo'n festival, toch meegenomen en geen seconde spijt van gehad. Echt heerlijke festival muziek. Toen gewacht op Primal Scream wat wel aangenaam was, maar niet echt helemaal mijn ding. In de UK wel gigantisch groot zo te zien aan de horde fans. Toen de lange wacht gemaakt voor een goed plekje bij The Rolling Stones.

We stonden ongeveer een goede metertje of 12 van het podium dus hadden een goed zicht. Ben Was geen fan van de Rolling Stones, maar die oude lullen rockte wel geweldig op het podium. Af en toe vroeg ik me wel af of ze het einde van de show gingen halen. Op Satisfaction ging het hele terrein plaat overinges. Genoten van de show, en geweldig om toch eens meegemaakt te hebben. Toen op aanraden van veel Britten snachts gaan feesten bij Arcadia. Stond een enorme mechanische soort van spin met allerlei lichten en lasers met heerlijke dance muziek. Wederom tot de vroege uurtjes doorgegaan! Stond op een gegeven moment nog naast Florence Welsh die daar ook aan het feesten was.

Zondag ochtend was ik echt gebroken. Maar toch weer op tijd naar het festival terrein gegaan, en begonnen met First Aid Kit. Fijne show, leuke muziek, leuk om je dag mee te beginnen. Toen gewacht op Rufus Wainright was leuk maar ook niet meer dan dat, niet helemaal mijn ding. Maar mijn vader had het een beetje verplicht om daar heen te gaan :P. Toen even wat rust gehad, maar werd alleen maar zenuwachtiger van. Waarom? Zie einde (cliffhanger :)). Toen was het de beurt aan Kenny Rodgers, keek ik wel naar uit. Aangezien mijn vader enorm fan was van die man, dus daardoor kende ik veel van zijn nummers. En voelde het ook wel aan als nostalgie voor mij. Leuk optreden, kende er redelijk wat van. Dus me goed vermaakt. Toen weer wat gewacht tot dat Vampire Weekend aan de beurt was. Enorm leuke band die ik al een tijdje op mijn verlanglijstje had staan. Festivalband puur sang. Deed het ook goed bij het Britse publiek.

Gelijk na Vampire Weekend zijn we op weg gegaan naar de Other Stage. Daar nog een klein stukje van Editors heb mee kunnen pakken op een afstandje. Klonk erg goed, maar raar om ze nu oppeens overdag te zien (ben de nacht beelden van Werchter gewend). Toen was het zover, het bandje van mijn vriendinnetje en mij. Ik stond echt te trillen van de zenuwen en iedereen dacht ik ziek werd. Maar nee het moment was daar, ze speelde onze plaat Tonight, Tonight. Op dat moment heb ik met trillende handen mijn vriendinnetje te huwelijk gevraagd. And she said yes :D. Mensen om ons heen begonnen ook te applaudiseren en te schreeuwen. Geweldig moment wat ik nooit meer zal vergeten. ^)

Daarna de set afgekeken en was er met mijn hoofd even niet meer bij. Dus niet meer veel meer van het einde van de set meer meegekregen.Toen gewacht op The XX die ook nog eens een geweldig showtje hebben weggegeven. Met het laatste beetje energie wat we nog over hadden hebben we het avondje afgemaakt in de Shangri-La. }) O-)

Geweldige ervaring gehad, en dus iets prachtigs aan over gehouden. Volgend jaar proberen we er zeker weer bij te zijn. *O* ^O^
  maandag 1 juli 2013 @ 19:45:53 #237
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_128471845
Leuk verslag! En...

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef indiaantje89 het volgende:Toen was het zover, het bandje van mijn vriendinnetje en mij. Ik stond echt te trillen van de zenuwen en iedereen dacht ik ziek werd. Maar nee het moment was daar, ze speelde onze plaat Tonight, Tonight. Op dat moment heb ik met trillende handen mijn vriendinnetje te huwelijk gevraagd. And she said yes :D.
Nice, gefeliciteerd!
pi_128471855
Gaaf zeg indiaantje en gefeliciteerd!
pi_128473013
Waah wat goed!! :D ^) :D Gefeliciteerd en wat een toffe ervaring *O*
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 20:17:33 #240
pi_128473067
Thanks everyone *O*
pi_128474031
Geweldige review! Proficiat!
Wij willen volgend jaar OOOOOK. Hele weekend heeft de tv aangestaan.
pi_128476785
Wat leuk indiaantje, gefeliciteerd! ^)

En de eerste speculaties over volgend jaar zijn er al. :')

NME twitterde op maandag 01-07-2013 om 16:50:47 Kasabian and Foo Fighters are bookmakers' favourites to headline Glastonbury 2014 http://t.co/p6uPj5NAEY reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 22:10:42 #243
pi_128478815
Op het terrein ging rond: Daft Punk en Paul McCartney.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:50:57 #244
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_128481309
Leuk verslag indiaantje en gefeliciteerd uiteraard!
Was dat bij The Smashing Pumpkins?

En ik wil nu ook volgend jaar! Ik heb heel wat uurtjes slaap gemist afgelopen weekend aan voor de tv hangen en streams kijken :D
  Moderator maandag 1 juli 2013 @ 22:54:42 #245
pi_128481521
Dat word volgend jaar een FOK! Bustrip naar Glasto dan!

Ik wil alvast Tong80 aanstellen als reisleider :P.
pi_128482041
Gefeliciteerd indiaantje!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 juli 2013 @ 23:51:44 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128484747
Nice Indi, gefeli *O* *O*
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 17:24:26 #248
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: