Ja you only live once. Goede reden om naar een of ander zandland te gaan en je daar dood te laten schieten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Slaat echt nergens op. You only live once! Waarom zou ik in mijn jonge jaren als een mongooltje achter een bureau zitten of dag in dag uit 30 gebitten bekijken. Nee.
LMB is wel zwaar ja. Mijn broertje heeft afgelopen februari zijn rode baret gehaald.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
-
[..]
Toch leuk juist?
[..]
Ik rape hun, IK RAPE HUN MET MIJN ROID RAGE.
Je werd toch fitnessmodel?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Slaat echt nergens op. You only live once! Waarom zou ik in mijn jonge jaren als een mongooltje achter een bureau zitten of dag in dag uit 30 gebitten bekijken. Nee.
Gewoon tot je 25ste doorstuderen, hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Lijkt me onwijs zwaar. Ik kan iig wel die 30 sit ups en 20 push upsquote:
Ik heb grotere kans om te sterven als ik een random zebrapad oversteek hier in Rotterdam.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja you only live once. Goede reden om naar een of ander zandland te gaan en je daar dood te laten schieten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
LMB is wel zwaar ja. Mijn broertje heeft afgelopen februari zijn rode baret gehaald.En maar 33 vrouwen hebben de rode baret gehaald in 20 jaar.
Das toch geen baan joh.quote:
19.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon tot je 25ste doorstuderen, hoe oud ben je nu?
Thanks jeff.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef ChesterPerry het volgende:
je bent toch geen model gezien die foto van laatst
welke studie doe je nu, welk jaar, welk niveau?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt me onwijs zwaar. Ik kan iig wel die 30 sit ups en 20 push ups. Maar daar kom je nog niet ver mee.
[..]
Ik heb grotere kans om te sterven als ik een random zebrapad oversteek hier in Rotterdam.
[..]Dat uitdaging.
[..]
Das toch geen baan joh.
[..]
19.
Dan ben je er toch al bijna? Of zijn er nog andere onderdelen dan dat 2700m loopje?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt me onwijs zwaar. Ik kan iig wel die 30 sit ups en 20 push ups. Maar daar kom je nog niet ver mee.
jij traint helemaal niks weg hierquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
30 situps en 20 push ups? Nou dat is ook niet veel
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij traint helemaal niks weg hier
gewoon weer zo'n dik schooljoch wat zich verveelt in de grote vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Trouwens, geen enkele vrouw heeft na haar rode baret een gevechtsfunctie aangenomen. Het is vrij zwaar dus laat je goed informeren.quote:
Hij heeft wel een punt. Die test is echt belachelijk simpel, maar er zal wel meer zijn dan dat, of het is de requirement voor vrouwen, dunno.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je heb geen recht van spreken als je zelf geeneens 5 push ups kunt laat staan 30quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Die test is echt belachelijk simpel, maar er zal wel meer zijn dan dat, of het is de requirement voor vrouwen, dunno.
Doe geen studie. Maar heb mijn HAVO diploma.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
welke studie doe je nu, welk jaar, welk niveau?
Ja hindernisbaan en zal wel een stukje marsen bijzitten, maar daar wordt niks over gezegd.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dan ben je er toch al bijna? Of zijn er nog andere onderdelen dan dat 2700m loopje?
Ja het is meer dat ik verder wil kijken of ik andere functies leuk vind bij andere krijgsmachten. Voor het geval die OOFLM niet doorgaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Trouwens, geen enkele vrouw heeft na haar rode baret een gevechtsfunctie aangenomen. Het is vrij zwaar dus laat je goed informeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |