hoogsensitiviteit is het broertje van kleinzerigheidquote:Op maandag 1 juli 2013 08:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoogsensitiviteit is sowieso een verzonnen ziekte, dat gaat geen arts bevestigen hoor
De fout die je maakt is na één nachtje al terugrennen naar mams en paps en je stille kamertje.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:17 schreef isernogeentjeover het volgende:
[..]
nee die arrogante houding van iedereen. alsof mensen geen fouten mogen maken!
Normaalgesproken betaalt de huurder de stookkosten hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef Palomar het volgende:
Ik heb ook langs een drukke weg gewoond in een oud studentenhuis, echter had dat huis wel dubbel glas. Daardoor hoorde ik er bijna niks van. Alleen in de zomer als ik het raam opendeed hoorde je meteen keihard geluid van voorbijrijdende auto's.
Je zou dus nog bij de huisbaas kunnen zeuren om dubbel glas. Scheelt hem ook stookkosten
Dat weet ik, maar ik ben benieuwd of TS het ook weet. Als we die ooit nog terug zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoogsensitiviteit is sowieso een verzonnen ziekte, dat gaat geen arts bevestigen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |