Wie de fuck eet er nou in het park?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:51 schreef Aberkullie het volgende:
En jij gaat met je vieze hond in het park lopen waar mensen gewoon willen eten
Skeere tijden....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wie de fuck eet er nou in het park?
Dat mijn schoen onder de kak zat was de klacht helemaal niet, dat gaf enkel aanleiding tot de echte klacht, namelijk die over asociale tokkies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag geen 'Meid toch' zeggen in een topic over dat je schoentje vies werd, denk ik.
Je kan niet vaak genoeg benadrukken dat tokkies asociaal zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog normale tokkies.
Of dat stront niet fris ruikt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je kan niet vaak genoeg benadrukken dat tokkies asociaal zijn.
Dat gebeurt in veel landen buiten Nederland. Zo maar even een greep uit het lijstje waar het heel normaal is. --> Australië.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wie de fuck eet er nou in het park?
Mijn hond ook hoor! Ik hoef alleen even de deur te openen ze is 5 minuten bezig en dan rent ze weer naar binnen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom katten. Die schijten zelfstandig.
In mijn achtertuin ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom katten. Die schijten zelfstandig.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:05 schreef TonyDeuze het volgende:
Wie zaten er te BBQ op een uitlaatplek? Van die VVD-ers?
Die moet je goed door de stront heen halen. Dat is een prima marenade voor die aso honden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |