Er is een 'api'.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef Skunk-m het volgende:
Weet iemand hoe je op een bagger pc whatsapp kunt draaien (linux mint 14) dus wat niet zoveel geheugen enzo slurpt.. tgaat me puur om whatsapp.
Een api in PHP.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is een 'api'.
https://github.com/venomous0x/WhatsAPI
Dit is een webapi.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, voor een WhatsApp-client zou iets in C(++) wel wat mooier zijn voor dekstop apps.
Met het babbelmeganisme moet dat zo te maken zijn. Al het voorwerk is al gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, ik had gewoon gehoopt op een WhatsApp desktop-client![]()
WhatsAppGTK, wat zou dat mooi zijn.
Dat klopt, maar het gaat allemaal toch erg snelquote:Op maandag 8 juli 2013 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan update hij gelijk ook grote desktopsoftware als Firefox, Chrome, Office, Flash, etc. etc.
Dacht het niet.
Debian 7 is het bouwwerk waar Mint op gebasserd is. Debian is namelijk de basis van Ubuntu wat de basis is van Mint. Dus als je happy bent met Mint, blijf erbij, want het maakt echt geen drol uit. Vind ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik heb net op Schilhol (ben nu al in Rusland) een Linux blad gekocht.Daar kreeg je een CD bij, met Debian 7, de laatste, erop.
Ik heb een laptop bij me, en een USB stick van thuis met Linux Mint, maar ik weet niet welke distro beter is. Ik wil een soepele distro, zeer stabiel en vlot op een laptop met het volgende:
i3-2312M @ 2.10 GHz
4GB
320GB met 250 vrij, heb voor de distro naar keuze al 40 GB vrijgemaakt.
Maar ik heb er een CD bijgekregen en heb nu nog niets. Is Debian lekker snel en niet zo graphic inspannend als het Unity op Ubuntu (quote:Op maandag 8 juli 2013 18:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Debian 7 is het bouwwerk waar Mint op gebasserd is. Debian is namelijk de basis van Ubuntu wat de basis is van Mint. Dus als je happy bent met Mint, blijf erbij, want het maakt echt geen drol uit. Vind ik.
Dan flikker je er Debian op. Tis misschien een verrassing, maar ook met Ubuntu kan je anderen DE/WM's gebruiken. Onder Debian gebruik je standaard.. Geen idee, want ik install een base-system en bouw dan verder (KDE, FVWM, whatevah).quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar ik heb er een CD bijgekregen en heb nu nog niets. Is Debian lekker snel en niet zo graphic inspannend als het Unity op Ubuntu () ?
Of is het weer zo een megalelijke interface met overal vlakken en grote knoppen en stylish menu's die totaal niet snel werkt? Zogenaamd voor touch, maar dat ondersteund ie dan niet?
debian is een distro, geen interface.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Maar ik heb er een CD bijgekregen en heb nu nog niets. Is Debian lekker snel en niet zo graphic inspannend als het Unity op Ubuntu () ?
Of is het weer zo een megalelijke interface met overal vlakken en grote knoppen en stylish menu's die totaal niet snel werkt? Zogenaamd voor touch, maar dat ondersteund ie dan niet?
Ja? Nou ik haat Unity, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
debian is een distro, geen interface.
En ubuntu met unity zal ook prima draaien op zo'n laptop.
gnome.org, kde.orgquote:Op maandag 8 juli 2013 19:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja? Nou ik haat Unity, dus dat gaat hem niet worden.
Kan iemand me uitleggen wat precies KDE en Gnome is, ik hoorde een soort bureablad omgevingen?
Ik snap jou echt niet. Je weet nauwelijks wat unity is, hebt het 5 minuten gezien en besloten dat je het haat. Verder zit je hier alles af te zeiken wat je maar een blik waardig gegunt hebt en wij moeten het maar verdedigen en alternatieven aandragen. Ga gewoon eens echt iets proberen of kap ermee en ga terug naar wat je kent en val ons niet langer lastig.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja? Nou ik haat Unity, dus dat gaat hem niet worden.
Kan iemand me uitleggen wat precies KDE en Gnome is, ik hoorde een soort bureablad omgevingen?
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet. Je weet nauwelijks wat unity is, hebt het 5 minuten gezien en besloten dat je het haat. Verder zit je hier alles af te zeiken wat je maar een blik waardig gegunt hebt en wij moeten het maar verdedigen en alternatieven aandragen. Ga gewoon eens echt iets proberen of kap ermee en ga terug naar wat je kent en val ons niet langer lastig.
quote:
Als het de standaard Debian DVD is staan Gnome, XFCE en KDE er alledrie op volgens mij. Je moet dan voor de installatie, in het boot menuutje dus, naar advanced gaan en kiezen welke versie je wilt installeren. Maar Sherlock: begin er alsjeblieft niet aan, want als je alles binnen 5 minuten perfect werkend wilt hebben en niet bereid bent om iets uit te zoeken is er maar 1 distro geschikt voor je, en dat is Mint. In Debian zul je tegen dingen aanlopen als een niet voorgeinstalleerde flash of een niet herkende proprietary driver etc.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:01 schreef KomtTijd... het volgende:
t zal me benieuwen of er uberhaupt een grafische interface op die cd staat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet. Je weet nauwelijks wat unity is, hebt het 5 minuten gezien en besloten dat je het haat. Verder zit je hier alles af te zeiken wat je maar een blik waardig gegunt hebt en wij moeten het maar verdedigen en alternatieven aandragen. Ga gewoon eens echt iets proberen of kap ermee en ga terug naar wat je kent en val ons niet langer lastig.
Bedankt voor het goede adviesquote:Op maandag 8 juli 2013 19:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als het de standaard Debian DVD is staan Gnome, XFCE en KDE er alledrie op volgens mij. Je moet dan voor de installatie, in het boot menuutje dus, naar advanced gaan en kiezen welke versie je wilt installeren. Maar Sherlock: begin er alsjeblieft niet aan, want als je alles binnen 5 minuten perfect werkend wilt hebben en niet bereid bent om iets uit te zoeken is er maar 1 distro geschikt voor je, en dat is Mint. In Debian zul je tegen dingen aanlopen als een niet voorgeinstalleerde flash of een niet herkende proprietary driver etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |