met die rit waren we ook niet mega laat klaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:32 schreef Anne het volgende:
Het is nu sowieso een wat kortere route. En als deze wel in één keer goed gereden wordt, ben je ook veel eerder klaar dan de een-na-laatste route. Dus lijkt mij later starten geen probleem.
In het mooie Twente zijn genoeg vreettentjes onderweg. Bijvoorbeeld in Weerselo, heule goeie patat en milkshakes! Altijd tyfusdruk daarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Ik vind het allemaal best
Maar eindstop bij een eettent lijkt mij sowieso wel handig, tenzij we tussendoor nog ergens stoppen voor eten?
Olie wissel is succesvol trouwens
Dat er genoeg is geloof ik welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In het mooie Twente zijn genoeg vreettentjes onderweg. Bijvoorbeeld in Weerselo, heule goeie patat en milkshakes! Altijd tyfusdruk daar![]()
En eindstop is in De Lutte. Het is een klein kutdorp maar daar zijn ook veel eettenten![]()
Morgen herkansing kleppen stellen.
Concreet nog niks, of iemand moet op geniale ideeen komen. BBQ zit er niet in bij huize Gummiebeer, klein balkonnetje waar je met 4 man kan zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat er genoeg is geloof ik wel
Maar zit er ook al wat in de planning?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
ben ik trouwens de enige met een cam of zijn er nog anderen die er 1 hebben?
Ik niet iig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
ben ik trouwens de enige met een cam of zijn er nog anderen die er 1 hebben?
kan ze gewoon meteen na die tijd mailen hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan neem ik tablet mee en copy ik je beelden ff
Ja, die moet ik nog aanschaffen, maar prioriteiten liggen steeds ergens anders...quote:
http://www.dataio.nl/shop(...)i-48mbs-samsung.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, die moet ik nog aanschaffen, maar prioriteiten liggen steeds ergens anders...
Ga eerst voor communicatie setje, en deze maand ff rustig aan met centen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:43 schreef Maegrim het volgende:
[..]
http://www.dataio.nl/shop(...)i-48mbs-samsung.html
hup 3x klikken en je hebt em
Waarom daar helemaal, wie komt daar nog meer langs behalve jij?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:40 schreef Maegrim het volgende:
Premeet Amersfoort voor degenen die niet alleen durven
McDonalds Amersfoort Noord
Adres: Maanlander 30 3824 MP AMERSFOORT
10.00 verzamelen, 10.15 rijden
Die plek langs de A1 komen niet zoveel langs volgens mij. Mensen vanaf Amsterdam of noordelijker misschien, de rest vanaf randstad komt langs de A28, àls ze al langs Amersfoort komen. Volgens mij zijn er niet zoveel die vanaf Amsterdam of net ten noorden daarvan komen, of wel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:34 schreef Maegrim het volgende:
mij best, diepvries zei dat er een paar langs amersfoort kwamen
Dan ben ik benieuwd hoelaat je bij het startpunt wil zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef Maegrim het volgende:
neuh heb m'n slaap nodig, voor half 11 ga ik niet in barneveld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |