Dit dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Wilfried Peeters moet helemaal niet klagen, het was notabene zijn eigen renner die de valpartij veroorzaakt heeft.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
Tony Martin in ambulance met sleutelbeenbreuk.
Opgave #1 dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef lytsewiete het volgende:
Grappen over Kivilev en de Euskaltel chauffeur vind ik erg ongepast! Gewoon te triest voor woorden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
Tony Martin brak vorig jaar een beentje in zijn pols in de eerste rit, zoveel pech verzin je nietquote:
Zonde ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een echte schande, ik ga het melden aan de admins
Zelfde met het gezeik op de NOS. Zij hadden geen verbinding dus ik weet niet hoe ze het verder moesten weten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet dat men dit typisch Tour (of ASO) vindt. Normaal gezien vind ik de Tour erg goed georganiseerd.
Het gedoe over tijdsverlies zit bij de jury, daar heeft ASO of Frankrijk of whatever niets mee te maken.
De nerveuze finish is wel typisch voor de Tour.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap trouwens niet dat men dit typisch Tour (of ASO) vindt. Normaal gezien vind ik de Tour erg goed georganiseerd.
Het gedoe over tijdsverlies zit bij de jury, daar heeft ASO of Frankrijk of whatever niets mee te maken.
Onzin, de TDF is prima georganiseerd. Dit is gewoon een incident.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Fransozen en goede organisatie gaan gewoon niet goed samen. Kunnen ze het niet aan Duitsers over laten?
Als jury moet je toch wat, als er op de finish een bus vaststaat terwijl de renners minder dan 10 km te gaan hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
De tijdritten worden wat spannender en Cavendish mist een belangrijke pion in de sprint.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Jammer voor Tony Martin maar niet erg voor OPQS. Die gun ik het wel.
Om te beginnen met een etappe die valpartijen garandeert is we weer typisch ASO.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klopt. Er waaierde iemand uit, daardoor viel Steeegmans.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij viel Steegmans door een zwieper van een ander.
Radioshack-renner. En Greipel zat toen al met zijn ketting te sukkelen vlak voor de valpartij, waardoor die ook aan het vertragen was.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij viel Steegmans door een zwieper van een ander.
Is de olie nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Ereinion het volgende:
Wel grappig, Argos wint een etappe in de Giro en Tour, allebei na een grote valpartij.
Ik vond die finale wel meevallen. Ze vielen nota bene op een lange brede weg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om te beginnen met een etappe die valpartijen garandeert is we weer typisch ASO.
Het is de Tour. Als ze beginnen met een rit over een kaarsrechte baan van 200 kilometer, dan kan je nog steeds valpartijen garanderen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Om te beginnen met een etappe die valpartijen garandeert is we weer typisch ASO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |