Blijkbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dus Mollema op Tankink zijn fiets?
Zit wat in, nerveus blijft het denk ik wel met tig renners die denken kans te maken op een rit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Precies, dus start met een proloog, Col de la Republique op de 2e dag, en 99% van de stress is weg.
Ik denk dat het mede komt omdat heel die tijdswaarneming kapot is gegaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vreemd, hij was al 10 km daarvoor gevallen en op achterstand gekomen.
Ja duh, dat zei ik toch in m'n post?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:49 schreef knep het volgende:
[..]
Tja kan toch, ooit van transponders gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was die ook. Alleen op een fiets van een ander, de Tank. Dus hij staat als Tankink op de lijst en Tankink is met de opgelapte fiets van Mollema over de streep gekomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja, dat was al bekend. Maar er werd hier gezegd dat Mollema al vrij snel weg was na die valpartij.
Sommige mensen hebben ook altijd pech he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Keauning het volgende:
Vacansoleil ook bovenaan ploegenklassement, voor wat het waard is.
Sorry, dacht dat ik sarcasme spottequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja duh, dat zei ik toch in m'n post?
Is vorige week overleden, eergisteren begraven in New York.quote:
Nopequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef knep het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat ik sarcasme spotte. My bad.
lief toch van die Fransen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vreemd, hij was al 10 km daarvoor gevallen en op achterstand gekomen.
Bruyneel rot toch op man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JohanBruyneel twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:23:11And let's imagine how this would have finished without radio communication to the riders. You know the ones that UCI wants to ban... reageer retweet
Ze hebben iedereen dezelfde tijd gegeven. Ik denk dat ze niet eens gekeken hebben wanneer een renner op achterstand is gekomen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede komt omdat heel die tijdswaarneming kapot is gegaan.
Dat was toch precies in de chicane? Maar idd niet te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finish op 3 kilometer was helemaal een grap geweest, dat was 10 meter na een chicane. Welke idioot is met dat idee komen aanzetten?
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is vorige week overleden, eergisteren begraven in New York.
Sloeg helemaal nergens op, echt elke andere plek was beter geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was toch precies in de chicane? Maar idd niet te doen.
twitter:Greghenderson1 twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 17:48:24So at 6k to go we get told 3k sign is the finish. We use 3 men. 3.5k to go we get told its original final. Ufff. #confusingandfrustrating reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |