PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 16:37:02Oei! In slechts 14 minuten verliest Sijsling de 1e set met 6-0 van Dodig. Tijd voor revanche in set 2. #sport1 reageer retweet
in 14min..Dodig raakt alles, Sijs raakt nietsquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in 14min..Dodig raakt alles, Sijs raakt niets
Maar hij gaat zo opgeven denk ik
Het was 1 van mijn beste geweest als ik na die Quintero nog meer goeie pulls had gekregen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Cash cash cash.
[ afbeelding ]
Een van mijn betere pakjesopendagen dit jaar.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:50 schreef Zhano het volgende:
Als je vandaag geen profit kunt maken ben je echt een josti.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:50 schreef Zhano het volgende:
Als je vandaag geen profit kunt maken ben je echt een GJE/Tbakkert.
Dan moet ik wel geluk hebben met mijn packs. Als ik dan een pack heb met maar 2 contracten maak ik nog steeds verlies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:50 schreef Zhano het volgende:
Als je vandaag geen profit kunt maken ben je echt een josti.
Je andere packs compenseren dat makkelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel geluk hebben met mijn packs. Als ik dan een pack heb met maar 2 contracten maak ik nog steeds verlies.
Vanmorgen had ik nog redelijke packs, nu bijna alleen maar slechte. Bronze packs gaan mij eigenlijk al het hele jaar beter af.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je andere packs compenseren dat makkelijk.
Packs zijn gemiddeld gezien wel profit nu lijkt me.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel geluk hebben met mijn packs. Als ik dan een pack heb met maar 2 contracten maak ik nog steeds verlies.
Ik open ze alleen voor de attribute kaartjes zodat ik al m'n spelers +10 kaartjes kan geven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Packs zijn gemiddeld gezien wel profit nu lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je maakt je er wat minder druk om.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer te veel van de packs verwacht dus ik moet proberen dat niet meer te doen. Dan krijg ik vast niet meer de hele tijd all attributes kaarten.
Sane ipv Mvuemba heb je wat lengtequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Eerste team heb ik momenteel, maar het is toch niet echt fantastisch allemaal...Bij team 2 heb ik alleen wel echt een midget midfield
Ik krijg het niet meer uit mijn hoofd.quote:
Koreaanse CB met 76 pace. Zo raar is dat niet hoor.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sane ipv Mvuemba heb je wat lengte
Ferdinand centraal kan maar lijkt me niet ideaal
1 lijkt me wel beter dan 2.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie gaat er nu 1,5k betalen voor zo'n slechte speler.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet meer uit mijn hoofd.
[..]
Koreaanse CB met 76 pace. Zo raar is dat niet hoor.
Aboubakar vind ik erg slecht dit jaar, ben van plan om hem na 4 wedstrijden al te vervangenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Eerste team heb ik momenteel, maar het is toch niet echt fantastisch allemaal...Bij team 2 heb ik alleen wel echt een midget midfield
Daar kan die bus geen reet aan doen. Gewoon de organisatie die hem doorlaatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:02 schreef ThadCastle het volgende:
Wat een klapmongool. Ik hoorde het wel maar had nog geen beelden gezien
Slechte speler? Hij heeft goede stats hoor. 81 strength, 85 jumping, 70 heading accuracy en power header.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie gaat er nu 1,5k betalen voor zo'n slechte speler.Kijken mensen dan echt alleen naar pace?
85 jumping, 81 strength, 76 standing tackle en 1.86m is voor een Koreaan best lang volgens mij. Not bad. Hij is gewoon goed in de dingen die belangrijk zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie gaat er nu 1,5k betalen voor zo'n slechte speler.Kijken mensen dan echt alleen naar pace?
Oké, als jij het zegt dan geloof ik het.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Slechte speler? Hij heeft goede stats hoor. 81 strength, 85 jumping, 70 heading accuracy en power header.
Als buschauffeur hoor je dat toch wel in te kunnen schatten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan die bus geen reet aan doen. Gewoon de organisatie die hem doorlaat
Leandro al eens geprobeerd ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |