quote:
quote:
Het is natuurlijk ook gigantisch slecht voor je hoofdhuid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Ac1995 het volgende:
Ik heb niet echt zichtbare kale plekken, maar mijn haar is flink aan het uitdunnen. heb slecht nog een paar pieken en durf mijn haar neit eens meer te kammen/wassen..
Mijn moeder zegt dat het niet kan liggen aan de blondering, dat is wel bereslecht voor je haar maar je wordt er niet kaal van..?
Ik ga maandag naar de huisarts..
Goed idee om daar twee en een halve week mee te wachten, Muts!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Ac1995 het volgende:
Ik heb niet echt zichtbare kale plekken, maar mijn haar is flink aan het uitdunnen. heb slecht nog een paar pieken en durf mijn haar neit eens meer te kammen/wassen..
Mijn moeder zegt dat het niet kan liggen aan de blondering, dat is wel bereslecht voor je haar maar je wordt er niet kaal van..?
Ik ga maandag naar de huisarts..
Kanjer hierboven bedoelt natuurlijk dat je even naar de huisarts moet gaan om je hoofd te laten nakijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:22 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zou toch even naar een kapper gaan.
You are more right then you wil ever knowquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Kanjer hierboven bedoelt natuurlijk dat je even naar de huisarts moet gaan om je hoofd te laten nakijken.
I lolledquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Kanjer hierboven bedoelt natuurlijk dat je even naar de huisarts moet gaan om je hoofd te laten nakijken.
Ja, peroxide gebruiken om de pigmenten kapot te maken. Echter, peroxide breekt alle organische verbindingen af, dus ook het haar zelf.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
Is blonderen ( uitbleken) nou het zelfde als je haren gewoon verven met blondverf? Iemand idee want ik snap het niet helemaal
ja maar kijk als ik mijn uitgroei bijverf dan ga ik dus naar kapperswinkel en haal 10.1 blondhaarverf... Vervolgens mengt mijn nicht ( kapster) dit met waterperioxide vaak slaat de uitgroei een beetje oranje uit. ( warm) waardoor ze plukken in mijn haar zet die ze doen uitbleken zodat minder opvalt maar dan echt uitbleken ( 2e dus) is toch slechter dan het verven of wat is het verschil tussen gewoon verf met waterperioxide en dat poeder ( blonderingmiddel) met bijv 9% perioxide te uitbleken ?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, peroxide gebruiken om de pigmenten kapot te maken. Echter, peroxide breekt alle organische verbindingen af, dus ook het haar zelf.
Je nicht is dus gewoon een prutser.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar kijk als ik mijn uitgroei bijverf dan ga ik dus naar kapperswinkel en haal 10.1 blondhaarverf... Vervolgens mengt mijn nicht ( kapster) dit met waterperioxide vaak slaat de uitgroei een beetje oranje uit. ( warm) waardoor ze plukken in mijn haar zet die ze doen uitbleken zodat minder opvalt maar dan echt uitbleken ( 2e dus) is toch slechter dan het verven of wat is het verschil tussen gewoon verf met waterperioxide en dat poeder ( blonderingmiddel) met bijv 9% perioxide te uitbleken ?
even bij moeten komen na het lezen van de eerste zinquote:Op maandag 15 juli 2013 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je nicht is dus gewoon een prutser.
Blonderen is afhankelijk van het haartype lastig, moet je weten wat je doet en wat de chemie doet die je gebruikt.
Mijn advies, laten doen door een vakman, zie ook het gedoe van TS
Mijn man zit in de haarchemie, zijn advies, laat het door iemand doen die echt weet waar die mee bezig is
Zoals ik zei, laat het door iemand doen die weet wat die doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
even bij moeten komen na het lezen van de eerste zinja snap ik maar gewoon een verfpakje blond (verven) is gewoon minder slecht dan het hele haar uitbleken. Alleen bij uitbleken haal je meer het pigment eruit ( haar wordt lichter/witter) en bij verven wordt het vaak beetje oranje. ( warmachtig) daardoor is alleen verven vaak niet genoeg.
klopt! Heb het ook wel eens laten doen door een professionele kapper. Uitgroei bijverven/ beetje puntjes afknippen ¤70,00 zag niet veel verschil met de prestaties van mijn nicht ik wil meer betalen maar verwacht ik ook wel een picobello resultaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, laat het door iemand doen die weet wat die doet.
Mijn zwager heeft een grote kapsalon (20+ medewerkers), wat die voor een ellende soms voorbij ziet komen. Al zijn personeel volgt 2-4 keer per jaar trainingen, en alleen de besten mogen verven en blonderen.
Volgende keer een kapper proberen die beter is?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
klopt! Heb het ook wel eens laten doen door een professionele kapper. Uitgroei bijverven/ beetje puntjes afknippen ¤70,00 zag niet veel verschil met de prestaties van mijn nicht ik wil meer betalen maar verwacht ik ook wel een picobello resultaat.
ja dat wel. Al zijn kappers ook zo dat ze meer rekenen houden met wat kan/mogelijk is dan dat wat ik wil. Snap dat wel. Maar ja heb dan ook zoiets okequote:Op maandag 15 juli 2013 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgende keer een kapper proberen die beter is?
Mensen gaan op vakantie, Muts!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed idee om daar twee en een halve week mee te wachten, Muts!
Door de stress van het mislukte blonderen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Ac1995 het volgende:
Mijn haaruitval kwam niet door het blonderen, ik heb Telogen effluvium
Nee, gaat je eigenlijk niet zoveel aan waar ik stress om had. Had trouwens niet alleen stress, maar er waren ook meer oorzaken. Ik heb toevallig na al die oorzaken 2 maanden later mijn haar laten blonderen en toen begon de uitval, dus ik dacht dat het van het blonderen kwam.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door de stress van het mislukte blonderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |