Het boek was nog wel goed te doen hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Piles het volgende:
Generatiekloofje geloof ik. Niemand die het boek hier gelezen heeft?
Jawel, op 13-jarige leeftijd. Toen was het wel mooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Piles het volgende:
Generatiekloofje geloof ik. Niemand die het boek hier gelezen heeft?
Boek was heel goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boek was nog wel goed te doen hoor.
Voor dat publiek is de film ook bedoeld lijkt me. Of als jeugdsentiment voor de iets oudere jongeren onder onsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef Goblethazel het volgende:
[..]
Jawel, op 13-jarige leeftijd. Toen was het wel mooi.
quote:Mam, ik wil niet de kneus van de klas zijn.
Ik zou het best goed doen als acteur, ik weet alleen niet hoe ik moet gebeginnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:56 schreef Supersoep het volgende:
Zowat elke Nederlandse film ontstijgt het GTST niveau niet. Het gaat sowieso niet meer om acteertalent, maar of je er een beetje leuk uitziet. Dat is een globale trend, maar hier in NL duidelijker merkbaar omdat we al zo'n karig aanbod hebben.
Dat neppe Disney gedoequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:50 schreef spierbal het volgende:
Wat zijn de Amerikaanse vergelijkingen?
Zet gewoon eens de Disney channel op. Zul je wel zien wat ik bedoel.quote:
Aan de foto's te zien anders wel raakbaar, maar heb nooit bewegend beeld gezien...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:48 schreef Fok-it het volgende:
En die Fabienne Bergmanswat een tienerhoer is dat zeg, die is pas klachtwaardig
Gast... ze is veertien, beetje respect mag wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:28 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Aan de foto's te zien anders wel raakbaar, maar heb nooit bewegend beeld gezien...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Gast... ze is veertien, beetje respect mag wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |