abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130547861
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef jaha het volgende:
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.

Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
Wat een onzin, marokkanen mogen wel westerse vrouwen hoeren of weet ik wat noemen maar oh wee als het andersom gebeurt, dan is men weer op hun pikkies getrapt..
pi_130560530
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef jaha het volgende:
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.

Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
Als je mijn post leest dan zie je dat ik die situatie ook schets (want dat gebeurt ook).

Niet dat ik het superleuk zou vinden, maar zo gaan de dingen nou eenmaal. Op dat forum zelf zeggen ze precies hetzelfde (hoe zou een Hollander reageren als het omgekeerd was...) en daar wordt terecht opgemerkt dat wij het weliswaar niet prettig zouden vinden, maar dat we minder gewetensbezwaren hebben dan Marokkanen omdat de meeste Nederlanders i.t.t. hen níet religieus zijn.

Maar zal proberen niet te veel te happen idd ;)
pi_130564326
Gewetensbezwaren zullen minder een rol spelen. Hangt ook van de persoon af trouwens.
Verder maakt het mij persoonlijk niet veel uit. Als mensen seks willen hebben met elkaar, wie ben ik dan om dat goed of af te keuren?

Wat mij wel verbaast is dat veel mensen een bepaald normen- en waardenpatroon aanhangen over gewenste seksuele betrekkingen en daar zelf vervolgens met de pet naar gooien. Dat staat overigens geheel los van religie hoor. Daar hebben Nederlanders net zo veel last van als Marokkanen is mijn overtuiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')