abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129963385
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
In Frankrijk noemen ze dochters van Marokkaanse/Algerijnse en Tunesische immigranten Beurettes.
Staan bekend om hun geilheid en hoerig/slettengedrag
Zeer makkelijk te neuken
pi_129963650
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef superbly het volgende:
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
In Frankrijk noemen ze dochters van Marokkaanse/Algerijnse en Tunesische immigranten Beurettes.
Zeer makkelijk te neuken
hahahahahaha geweldig, heb te maken met een kenner?
Had extra voordeel dat ik Belg was en dit voor die franse grieten (buiten Parijs) echt geil wordt bevonden, heeft iets exotisch maar toch vertrouwds voor ze :)
pi_129963812
Hahahaha ja ben zeker een kenner
Heb zelfs een tijdje een sexrelatie met een gescheiden Marokkaanse Milf gehad die ik 4 a 5 keer per week volblafte hehhehehe
Complete Nymfo was dat
Advies:Naai geschieden Marokkaanse vrouwen!
pi_129965414
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef bobbiey het volgende:

[..]

godverdomme is dat zo? waar hangen die geile fatima's allemaal dan? Heb er een keer zo eentje gehad op erasmus (droeg geen hoofddoek en was gewoon slet maar toch) en die was idd overal kaal en had lekker paar tieten.

Als nu blijkt dat ze allemaal zo zijn heb ik men type wel gevonden dan :)
Hahahahahaha!
echt toevallig dat je me naam noemt
pi_129965449
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:30 schreef superbly het volgende:
Hahahahah
Aha een Beurette dus
Die zijn ook lekekr geil
Zeer makkelijk te neuken
Ze zijn niet allemaal makkelijk, maar eerlijk gezegd de helft wel vooral marokkaanse
pi_129996596
Wat me wel opvalt: bij moslima's geldt dat vrouwen tussen 20 en 35 veel makkelijker versierbaar zijn terwijl onder de 20 Nederlandse meisjes vele makkelijker zijn. Ik denk dat het komt omdat de meeste marrokkaanse/tunesische/algerijnse vrouwen na hun 20e toch geen maagd meer zijn, en dan hoeven ze dat natuurlijk ook niet te beschermen. Voor Nederlandse vrouwen geldt dat natuurlijk niet, want binnen de Nederlandse cultuur is maagdelijkheid geen issue.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:57:03 #107
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130021189
God, wat kon ik daar slecht tegen zeg op school vroeger. Al die meisjes zich helemaal geweldig en verheven voelen, veel waren aardig maar de meesten echt arrogantie tot in de wolken, allemaal zwaar "moslima", geen handjes geven aan jongens (schijnheilig) en dan hoorde ik van die gasten buiten dat ze die meisjes gewoon helemaal volblaften. :')

In een parenclub liepen ook een paar Marokkaanse meisjes, dat vond ik wel geinig om te zien maar heb ze niet zien neuken ofzo.
Bay of Plenty
pi_130022681
Hoofddoek gebruiken als zaadlap. Handig toch.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130059441
MMMMM
welke parenclub was dat?
pi_130117547
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 01:33 schreef Halfbloedjex het volgende:

[..]

Hahahahahaha!
echt toevallig dat je me naam noemt
Zit jij ook op de Erasmus dan ?
pi_130360398
Dit topic is niet onopgemerkt voorbij gegaan.

http://forums.marokko.nl/(...)5739c40b027319a3ea93

_O- _O- _O- _O- _O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_130365157
Op dat forum was ooit een draad over een meisje die vroeg of ze haar hoofddoek aan moest houden tijdens de seks, om te voldoen aan de Islamitische leer. Briljant topic was dat. Vooral vermakelijk hoe zeer sommige "vrome" marokkanen zich in allerlei bochten wrongen om toch uit de koran te vissen dat je maagdelijkheid verliezen niet persé slecht is in de ogen van allah.

Tja waarom bouw je dan een hele religie die er op gebaseerd is dat vrouwen totaal geen seksuele vrijheid hebben, denk ik dan. Maar dat zal mijn nuchtere hollandse insteek wel zijn.
pi_130366522
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef DeJurist het volgende:

[..]

Zit jij ook op de Erasmus dan ?
OP erasmus = uitwisseling en niet die universiteit in rotterdam ;)
Ze droeg ook geen hoofddoek dus was al gevallen vrouw lijkt me.
Wel grappig die reacties op dat marrokaans forum maar ook wel te begrijpen. Heb je een cultuur waar de vrouwen doen alsof ze zo kuis zijn kom je erachter dat ze achter je rug door de inboorlingen volgepompt worden...
pi_130366629
Ze flirten alleen maar met je voor het geld. (Woestijn)ratten zijn het!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:02:09 #115
387776 Platenkoffer
Ik draag graag platen.
pi_130373134
Vrouwen met Hijab kunnen best mooi zijn hoor, niks verkeerds mee.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:10:47 #116
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130373266
Ik vind Marokkaanse vrouwen de leukste vrouwen in Nederland. Ze zijn geil in bed maar delen dat niet met de rest van de wereld, zoals Nederlandse vrouwen. Ik hou van de grote ronde dikke billen en borsten van Marokkaanse vrouwen. Ik ben zelf een lange blonde Hollandse jongen en heb tweemaal een ONS gehad met een Marokkaanse, je merkt dat ze toch liever een Nederlander hebben. Het is vooral geil als ze je berijden met hun dikke reet en stevige benen, terwijl hun enorme tieten en mooie lange donkere krulhaar in je gezicht hangen. En dan lekker aan die tieten zuigen, de reet pakken en volspuiten. Héérlijk.
pi_130376749
Ook een tijdje gescharreld met een Marokkaanse, lang verhaal verder wat er niet toe doet, maar de seks was idd zeer goed, niks was te gek. Nou was zij ook gewoon heel aardig verder, de meeste Marokkaanse meisjes die echt mooi zijn die ik wel eens zie zijn helaas veels te arrogant.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:51:05 #118
409539 MazighEleonor
Nada es imposible
pi_130424074
Mensen zouden met wat respect moeten spreken, alles ik sommige reacties hier lees |:( .
Vrouwen zijn vrouwen of het nou Nederlandsen, Chinezen, Fransen of Irakezen zijn.
pi_130507278
Wel handig, altijd een doekje als je bent klaargekomen.
pi_130524125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef IPA35 het volgende:
Dit topic is niet onopgemerkt voorbij gegaan.

http://forums.marokko.nl/(...)5739c40b027319a3ea93

_O- _O- _O- _O- _O_
Hey idd, wel apart om die reacties zo te lezen. Sommige zijn ronduit vijandig, andere hebben wel gelijk.

Topic ff gelezen:
We zijn dus blijkbaar provocerend en misselijkmakend terwijl genoeg Marokkaanse jongens ook met Nederlandse chicks gaan. Daar zeik ik ook niet over. Boeiend, integratie kan niet snel genoeg gaan toch? Dat soort dingen tegengaan is geen uitstel maar afstel, uiteindelijk gebeurt het toch.

Lezers van Marokko.nl die hier ook meegluren; reageer gerust hier in plaats van op een ander forum. Nee ik heb dit topic niet gemaakt om te provoceren, of denk je dat "wij" er een dagtaak van maken om Marokkanen te provoceren? :')

De TS van dat topic kraakt schijnbaar de vrouwen van zijn eigen afkomst af omdat ze onzedelijk zijn maar leest wel de SEX board op Fok?!

En natuurlijk is mijn verhaal op waarheid gebaseerd, of dat van anderen ook op waarheid gebaseerd is weet ik allemaal niet...
pi_130534123
@El_Liberaliste. Je moet eventjes een knopje omzetten: stel je voor dat er op het Marokko-forum een topic was geweest over makkelijke blonde meisjes van 16 en hoe eenvoudig die in bed te krijgen zijn en hoe geil ze zijn met hun korte rokjes en hun lokkende postuur.

Hoe zou jij het vinden dat ze geilen op je dochter?
pi_130534377
Niemand boeit dat. Hoop ik in ieder geval.

Mensen die zich over zulke dingen druk maken hebben echt een zware loser-mentaliteit. Zelfde geld voor mensen die vrouwen sletten noemen trouwens, ook nergens voor nodig (tevens een dubbele standaard).
Alles moet ROOD.
pi_130536162
Op dat marokko.nl forum zijn er genoeg marokkaanse meiden te vinden die geneukt willen worden door hollanders hoor
spreek uit ervaring hehehehehe
pi_130540187
In het noorden zijn ze vrij schaars. Het gros is arrogant of valt puur op "stoere wietkwekende boiis".
Van wat ik gezien heb bijvoorbeeld in Gelderland, Utrecht en Noord-Holland kan ik me het voorstellen dat ze daar makkelijker te scoren zijn. Grotere aantallen en veel losser, uit ervaring.
pi_130540754
Ja?
Al veel marokkaanse gescoord dan?
vertel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')