quote:
Hij heeft de vorige periode veel invloed gehad op het kabinet en nu doet hij het weer heel goed in de peilingen. Hij drukt zeker een stempel op het beleid in politiek Nederland.
quote:
Niet raar in ogenschouw nemend wat er in de wereld gebeurt. Waar de islam is, is er stront aan de knikker.
Dus je geeft toe dat dit soort bewegingen groeien in Europa en steeds machtiger worden? Wilders is een van de grote poppetjes. Dat jij zegt dat hij geen macht meer zou hebben of monddood is gemaakt is niets anders dan een misplaatste slachtofferrol.
quote:
Een islamiet die zich druk maakt om homorechten? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Deze post zegt weer genoeg over jouw simpele wereldbeeld.
quote:
Even mijn tekst erbij halen om te kijken hoeveel scheldwoorden erin staan gaat niet daar een overijverig puber dit weggehaald heeft waar niets anders instond dat er NL allochtone jongeren naar een ander land vertrekken om te moorden en verkrachten waar jij je niet druk om maakt maar wel om homorechten.
0,0 scheldwoorden Weer leugens.
Moet ik hier serieus op reageren?

quote:
Je bent niet vies van liegen of overdrijven zie ik alweer want ik schreef het onderstaande.
Let vooral op het woordje "haast"
Erg persoonlijk weer. En ook onnodig. En ik zit ook niet haast te schuimbekken. Ik maak mij zorgen, zoals ik al zei, over de samenwerking van de PVV met racistische, homofobe en antisemitische bewegingen.