abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 09:07:03 #121
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128449392
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:05 schreef De_Guidance het volgende:
Dit is een topic over interne strubbelingen in de PVV, blijkbaar een zeer gevoelig en moeilijk onderwerp voor sommigen onder ons.
Nee hoor, al klapt de hele PVV in, wat boeit mij het :') Ik stem toch niet op ze. De selectieve verontwaardiging van sommige mensen vind ik echter om te kotsen, ik zal ze ook niet kunnen begrijpen... ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128449455
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 07:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vertel eens wat over zijn macht, ben benieuwd.

Hij heeft de vorige periode veel invloed gehad op het kabinet en nu doet hij het weer heel goed in de peilingen. Hij drukt zeker een stempel op het beleid in politiek Nederland.

quote:
Niet raar in ogenschouw nemend wat er in de wereld gebeurt. Waar de islam is, is er stront aan de knikker.

Dus je geeft toe dat dit soort bewegingen groeien in Europa en steeds machtiger worden? Wilders is een van de grote poppetjes. Dat jij zegt dat hij geen macht meer zou hebben of monddood is gemaakt is niets anders dan een misplaatste slachtofferrol.

quote:
Een islamiet die zich druk maakt om homorechten? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Deze post zegt weer genoeg over jouw simpele wereldbeeld.

quote:
Even mijn tekst erbij halen om te kijken hoeveel scheldwoorden erin staan gaat niet daar een overijverig puber dit weggehaald heeft waar niets anders instond dat er NL allochtone jongeren naar een ander land vertrekken om te moorden en verkrachten waar jij je niet druk om maakt maar wel om homorechten.

0,0 scheldwoorden Weer leugens.
Moet ik hier serieus op reageren? :')

quote:
Je bent niet vies van liegen of overdrijven zie ik alweer want ik schreef het onderstaande.

Let vooral op het woordje "haast"
Erg persoonlijk weer. En ook onnodig. En ik zit ook niet haast te schuimbekken. Ik maak mij zorgen, zoals ik al zei, over de samenwerking van de PVV met racistische, homofobe en antisemitische bewegingen.
pi_128449534
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor, al klapt de hele PVV in, wat boeit mij het :') Ik stem toch niet op ze. De selectieve verontwaardiging van sommige mensen vind ik echter om te kotsen, ik zal ze ook niet kunnen begrijpen... ;(
Het is makkelijk om iedere topic over de PVV weg te zetten als "selectieve verontwaardiging". Zo is elke vorm van discussie over die partij onmogelijk.

En het is bijzonder ongeloofwaardig, ook voor jezelf denk ik, om bij elk topic over de PVV heel hard te roepen dat het een hypocriete PVV-bash topic is en daarna te zeggen dat die hele PVV je niks doet. Zeker als je zelf wel meedoet met bashtopics richting andere politieke partijen.

Maar goed, zoals ik al zei, dit is een topic over een interne irritatie bij de PVV over de samenwerking met bepaalde dubieuze bewegingen. Geen PVV-bashtopic. Als je een kritische blik op de PVV niet kunt verdragen moet je dat gewoon voor jezelf toe kunnen geven. Dit is niks zo.
  maandag 1 juli 2013 @ 09:25:51 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128449661
maar waarom is de DeWinter eigenlijk zo'n jodenhater?... of homohater? Wat houdt dat eigenlijk precies in
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128455937
Ze snappen het nog steeds niet, die PVV-politici. Ageren tegen dingen die Wilders beslist en doet staat gelijk aan je politieke doodvonnis tekenen. Zeker nu dit verhaal op straat ligt, geldt: exit Paul ter Linden bij de PVV. Wilders is een politiek opportunist; dat is nooit anders geweest.

Binnenkort is er vast weer zo'n moment waarop Wilders met zichzelf vergadert en dan besluit om Ter Linden te melden dat hij niet op de kandidatenlijst komt. Daarna is het wachten op de verbitterde trap na van Ter Linden, die een boekje open gaat doen over de vele misstanden binnen de PVV.
pi_128460953
Allemachtig zeg, een gewone antwoordreactie is weggehaald. Het wordt steeds idioter hier.
pi_128461036
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
Allemachtig zeg, een gewone antwoordreactie is weggehaald. Het wordt steeds idioter hier.
En dat terwijl je je altijd zo bescheiden uitdrukt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')