SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
Ik heb afgezegd, ik was gisteren zwaar beroerd en alhoewel het beter lijkt te gaan wil ik het er niet op wagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie ook veel plezier met de motor vandaag. Het blijft volgens de voorspellingen droog
Oh das jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb afgezegd, ik was gisteren zwaar beroerd en alhoewel het beter lijkt te gaan wil ik het er niet op wagen.
Dan moet je naar de KMS gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
Volgende keer gewoon naar de EO Jongerendag gaan. Zal daar vast wel een leuke jonge atheist te vinden zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
De vliegtuigen waren weer indrukwekkend!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nomnomnomquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn ijsjes.Kijk kijk kijk.
Ik ben blij.
[ link | afbeelding ]
Was een leuke ritquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey dude, hoe was het?
Tof weer om te rijden, echt puik. Baal ervan dat ik me zo beroerd voel.
Ja, lijkt me een beter plan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was een leuke rit
Dan ga je morgen een stukkie rijden als je je beter voelt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:37 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn ijsjes.Kijk kijk kijk.
Ik ben blij.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |