PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Laat ons ff met rust man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:06 schreef detennismaster het volgende:
Vanmiddag een wedstrijd na 7 matchpoints tegen nog gepakt6-3 2-6 7-6 (11-9)
Morgen de halve finale
Achteraf shaken op je benen van adrenaline?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:06 schreef detennismaster het volgende:
Vanmiddag een wedstrijd na 7 matchpoints tegen nog gepakt6-3 2-6 7-6 (11-9)
Morgen de halve finale
Inderdaad, dit was echt niet normaal. Op mijn eerste matchpoint won ik het punt direct met een zieke forehand langs de lijn, lekker dan die ontladingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Achteraf shaken op je benen van adrenaline?
Nee ook nog 352 maar heb ik niet geteldquote:
Josefzeunquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:20 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf ze gewoon dumpen. Die gaan echt niet boven de 8,5k morgen
Eigenlijk een CF
[ afbeelding ]
Lekker die Juninhoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:39 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Even tussendoor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Lindgren. op 29-06-2013 03:49:29 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:44 schreef Lindgren. het volgende:
ALLEEN KLIKKEN ALS JE HET EINDE VAN TLOU AL GEZIEN HEBT:Geojen spoiler edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik net een Olave voor 23k (14k gekocht) en Cudicini voor 10k (750c gekocht). Nu ga ik pittenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:23 schreef Zhano het volgende:
Mn eerste MLS aankoop van gisteravond800c
[ afbeelding ]
Baas boven baasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik net een Olave voor 23k (14k gekocht) en Cudicini voor 10k (750c gekocht). Nu ga ik pitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu is het bedtijd.![]()
[ Bericht 73% gewijzigd door Lindgren. op 29-06-2013 04:54:36 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik denk dat ik mijn clubs er ook nog maar eens op moet na slaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wat bewaart, die heeft wat
En deze uit een pack gehaald
[ afbeelding ]
Dat had ik ook met mijn Monteroquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wat bewaart, die heeft wat
En deze uit een pack gehaald
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik vandaag veel ga verdienen.. als ik een beetje geluk heb met MLS spelers in packs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
Contracten gaan voor 550c BIN , MLS spelers...... Weet van gekkigheid niet meer of ik winst moet pakken op de silverpacks of de MLS meuk moet verkopen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:44 schreef Lindgren. het volgende:
ALLEEN KLIKKEN ALS JE HET EINDE VAN TLOU AL GEZIEN HEBT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hele slechte spelers gaan nu nog voor 150c op 200. Maar mensen zijn nu de basis elf aan het formeren. Morgen of overmorgen gaat de echte prijsstijging van de kutspelers nog komen. Hoop ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vandaag veel ga verdienen.. als ik een beetje geluk heb met MLS spelers in packs.
Elke random bronze gaat al voor 400 of meer en een silver voor 750c of meer. Ik moet dan nog wel geluk hebben dat ik MLS spelers in packs krijg. In de silver packs die ik tot nu toe heb geopend kreeg ik in totaal 1 MLS speler.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De hele slechte spelers gaan nu nog voor 150c op 200. Maar mensen zijn nu de basis elf aan het formeren. Morgen of overmorgen gaat de echte prijsstijging van de kutspelers nog komen. Hoop ik.
Graspop toevallig?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:52 schreef Patje1987 het volgende:
Morge
Onderweg naar festival
Hopen op zon
Gebruik je ze? Zo nee: cashen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik twijfel of ik nu moet cashen op Olave en IF Chara of niet. Ik maak wel dikke winst erop
Ik heb ze in mijn team ja. Dat team kan overigens niet gebruikt worden in die nieuwe cup. Ik denk ook niet dat ik zin heb om te FIFA'en dus misschien moet ik ze dan maar verkopen.quote:
Werkt op PS3 niet helemaal volgens mij,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
silver packs zijn zo helemaal top![]()
contracten laten je quitte spelen, iedere mls spelers is dikke bonus
omdat het ps3-only is zeker, ouwe fanboyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
The last of us had wel een aardig verhaal, maar was nou ook weer niet zo spectaculair en lang dat ik het de geweldige game vind die iedereen zegt dat het is.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
omdat het ps3-only is zeker, ouwe fanboy
Contractprijzen zijn hoog hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Werkt op PS3 niet helemaal volgens mij,
quote:
Hoeveel doe jij ze dan? 600 is blijkbaar te veel voor een non-shiny silver contract, en 500 is ook al geen instasell.quote:
500 ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoeveel doe jij ze dan? 600 is blijkbaar te veel voor een non-shiny silver contract, en 500 is ook al geen instasell.
quote:
Nicequote:
Ik dacht er serieus aan om te gaan doneren. Nu kan je het vergetenquote:
Och meid.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus aan om te gaan doneren. Nu kan je het vergeten
Okequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht er serieus aan om te gaan doneren. Nu kan je het vergeten
Tainio een flop noemenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
was dit niet die Ajax flop die onder Jol kwam?
1k coins + 4 normale contracten en 1 shiny silver contract. Ook wel een prima pakje vind ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Quintero in een pack (en ja, nu is het de goeie) Het Benzema pack brengt mij vandaag geluk. Wel is hij vaiffettebek en CF.
Ik heb al heel wat packs geen MLS speler meer gehad maar ik heb zo af en toe een redelijke speler en door de hoge consumable prijzen maak ik bijna geen verlies. Wel zal mijn TP op een gegeven moment vol zitten met spelers en kits, dan neem ik even pauze.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1k coins + 4 normale contracten en 1 shiny silver contract. Ook wel een prima pakje vind ik.
Heb af en toe wel dat ik geen winst heb in een 2,5k pack. Vaak wel gelukkig.
Hopelijk met 4*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef Reemi het volgende:
Atouba heeft blijkbaar ook weer een clubHopelijk zit hij in FUT 14.
Wat moet ik met MLS spelers?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat packs geen MLS speler meer gehad maar ik heb zo af en toe een redelijke speler en door de hoge consumable prijzen maak ik bijna geen verlies. Wel zal mijn TP op een gegeven moment vol zitten met spelers en kits, dan neem ik even pauze.
Die zijn nu allemaal makkelijk te verkopen door dat toernooi wat er aan komt. Je moet dan wel per speler de prijs checken.quote:
Nee joh. Gewoon wat je een normale prijs vind voor die speler en dan factor 2.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zijn nu allemaal makkelijk te verkopen door dat toernooi wat er aan komt. Je moet dan wel per speler de prijs checken.
Ik had die Pace Silver cb van LA Galaxy. 4kquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat packs geen MLS speler meer gehad maar ik heb zo af en toe een redelijke speler en door de hoge consumable prijzen maak ik bijna geen verlies. Wel zal mijn TP op een gegeven moment vol zitten met spelers en kits, dan neem ik even pauze.
Ik had die dikke tainio. 500 coinsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had die Pace Silver cb van LA Galaxy. 4k
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef rolls-reus het volgende:
Komt er dan dit weekend ook een mls-tots?of binnekort in ieder geval?
De spits waar het meest mee gescoord wordt komt in MLS Allstar team / TOTSquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom is er dan wel al een mls toernooi?
Zeer nicetwitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 12:47:49Officieel: Jonathan de Guzman speelt ook komend seizoen voor Swansea City. De middenvelder wordt opnieuw verhuurd door Villareal. #VP reageer retweet
85 rated go goquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Reemi het volgende:
Zeer nicetwitter:voetbalpings twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 12:47:49Officieel: Jonathan de Guzman speelt ook komend seizoen voor Swansea City. De middenvelder wordt opnieuw verhuurd door Villareal. #VP reageer retweet
Daar heb ik niet op gelet. Ik weet dat hij 0 weight is maar ik had deze nog in mijn club.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die ging 2 weken terug al voor 7k
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:52 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn Cudicini's en Gspurnings zijn op
Aah oke thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De spits waar het meest mee gescoord wordt komt in MLS Allstar team / TOTS
41212 Donovan naar 3k
geniaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2505670.page
Als Jozefzoon in fifa 14 90 pace en 90 shooting heeft en 5 star skills heeft word hij echt weer een baasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:15 schreef Djeetje het volgende:
Als sanchez in fifa 14 geen shit workrates heeft en weer 5 star skills heeft word hij echt weer een baas
Zal alleen niet gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Benitez is dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast is echt het gemakkelijkst van allemaal
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:21:32Putten - Ajax (14:30): Ajax 1e helft: Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Boilesen; Poulsen, Klaassen, Serero; Meleg, Sana, Boerrigter. reageer retweet
Sana in de spitsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:24 schreef Reemi het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:21:32Putten - Ajax (14:30): Ajax 1e helft: Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Boilesen; Poulsen, Klaassen, Serero; Meleg, Sana, Boerrigter. reageer retweet
Lijkt er wel opquote:
Ik wist niet eens dat ze speelden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:24 schreef Reemi het volgende:
Bazoerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt er wel opBazoer ook op het middenveld in de tweede helft.
Ik geloof niet dat je hem ooit hebt zien voetballenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Reemi het volgende:
BazoerTalentje hoor. Verwacht wel veel van 'm.
Aegon Future Cupquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hem ooit hebt zien voetballen
Hij mocht toch helemaal niet meedoen met ajax?quote:
Future Cup waren geen officiële wedstrijden, dus dan wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij mocht toch helemaal niet meedoen met ajax?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij mocht toch helemaal niet meedoen met ajax?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Future Cup waren geen officiële wedstrijden, dus dan wel.
Hercules?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had een Amerikaan in een pack dus ik ging er vanuit dat het een MLS speler was.. ik vond het al zo raar dat hij niet verkocht maar het is dus iemand uit de Liga MXDie badge van Guadalajara lijkt op die van Chivas USA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn leuke nummers voor op een feestje. Ik kan mijn eigen muzieksmaak helaas niet echt gebruiken. Zullen er veel niet waarderen, waaronder mijn moeder
Ik heb nu dit:wat voor feestje is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Wat zijn leuke nummers voor op een feestje. Ik kan mijn eigen muzieksmaak helaas niet echt gebruiken. Zullen er veel niet waarderen, waaronder mijn moeder
Ik heb nu dit:Ziet er niet zo slecht uit. Pak er nog een paar uit de hitlijsten van Spotify bij en je schiet al aardig op denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Mijn verjaardag en die van mijn zus, maar omdat er ook ouderen komen kan ik er moeilijk dubstep/hiphop of rock/metal doorheen gooienquote:
Ik heb nu dit:Hoe laat waren we ook alweer welkom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu dit:Zit alsnog wel goede shit tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Uurtje of 9quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe laat waren we ook alweer welkom?
heb eerst nog een ander feestje dus het kan zijn dat ik wat later benquote:
oh jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb eerst nog een ander feestje dus het kan zijn dat ik wat later ben![]()
maar af en toe een gouwe ouwe van queen er tussendoor zijn die oudjes ook weer blij.
Ja tuurlijk. Er is nog een bed vrij en als je een leuke vriendin hebt, dan kan die bij mij liggenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan ik blijven pitten? Evt matje meenemen en kussen?
Jup. Vooral veel niet-FOK!ers snappen niet hoe een screenshot werkt, dus dan is dit erg handig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit Reemi?No more puush
je zus had gezegd dat ze nog wel een plekje over hadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Er is nog een bed vrij en als je een leuke vriendin hebt, dan kan die bij mij liggen
Ik heb nu dit:Sterrenstof is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Welke van de twee? Moet je nog wel een stuk met ze mee, want ze woont hier nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zus had gezegd dat ze nog wel een plekje over had
Ja tot die kut piep is het een vet nummer, daarna zet ik hem altijd afquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
waar is De Formule in dat lijstje? Nee, dat vind ik geen leuk nummer behalve de eerste 3 minuten. Dat gepiep aan het einde is bijna net zo irritant als het deuntje in TeKKno Scene.
dat bepalen we aan het eind van de avond welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke van de twee? Moet je nog wel een stuk met ze mee, want ze woont hier niet
Ja idd. Maar je moet het ook hebben van een IF of een 10k+ speler. Dan zit je wel meteen goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:47 schreef Fuszy het volgende:
Die silver pack methode is geen hele snelle methode om geld te verdienen (op 1 account). Het verlies is vaak beperkt tot 100 coins en je hebt al snel winst. Het is wel leuk om af en toe wat leuke spelers er in te krijgen. Stuk beter dan handelen vind ik (qua gevoel, niet qua winst)
Waar kijk jij die wedstrijd?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
Boilesen volgend jaar 4* skills, deed Ronaldochop
Dat heb ik niet. Maar ik ben niet echt geïnteresseerd om die wedstrijd 90 minuten lang te volgen zelfs al doet Serero mee.quote:
Mijne ook verkocht gisteren..koop hem wel weer na de cup. 25k voor 352quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 Olave te gaan (houd er 1 in mijn club)
xbox?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Op een ander account
Daar ben ik van 100k naar 335k
500 per stuk? Ik verkoop ze amper voor 400quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al 10 packs achter elkaar is bij mij de shiny een all attributes, een contract of een heals all. Dan maak ik geen winst al zijn contracten 500c per stuk. Ik had net het slechtste pack ooit met maar 2 contracten en een all attributes, de rest was discard.
Waarom de fuck Vermeer en niet Courtous?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
heb dit team nu 5 dagen en hij gaat ook niet meer weg,
tvp, zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
heb dit team nu 5 dagen en hij gaat ook niet meer weg,
chemi. wel goed kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom de fuck Vermeer en niet Courtous?
Chem van Toby?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom de fuck Vermeer en niet Courtous?
Jonge je hebt een back met 7 chem dus blijkbaar heb je schijt. En dan zet je er toch gewoon Vertonghen neerquote:
Daar gaan ze denk ik ook niet voor maar ik bedoelde dat ik zelfs als contracten zo duur zijn dat ik dan nog verlies maak door dat soort packs. Ik merkte dat de contracten niet meer zo snel voor 400c gingen dus nu zet ik ze er gewoon op voor 350c.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
500 per stuk? Ik verkoop ze amper voor 400
iedereen heeft 9 chem hoor. wel goed kijken. Als je courtois daar neerzet heeft toby maar 7 chem en nu 9.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge je hebt een back met 7 chem dus blijkbaar heb je schijt. En dan zet je er toch gewoon Vertonghen neer
Maicon heeft geen 9 chem hoor in die formatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
iedereen heeft 9 chem hoor. wel goed kijken. Als je courtois daar neerzet heeft toby maar 7 chem en nu 9.
Maicon heeft 7 chem hoor..wel goed kijken ,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
iedereen heeft 9 chem hoor. wel goed kijken. Als je courtois daar neerzet heeft toby maar 7 chem en nu 9.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die heeft nu 8 chem maar geen 7 zoals je suggereerdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Kijk maar eens naar je vriend op RB
Jij zegt iedereen op 9 chem koekwausquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die heeft nu 8 chem maar geen 7 zoals je suggereerde![]()
Iedereen heeft ongelijk..weer eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij zegt iedereen op 9 chem koekwaus
Vertonghen heeft kut workrates en vind ik niet fijn. Toby is beterquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja zo'n team en dan TOTS Alderweireld en Vermeer terwijl TOTS Vertonghen en Courtois er ook kunnen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is 10x beter dan Vercoutre, IF Vercoutre en Penneteau bij elkaar. Jammer dat ik eigenwijs was en er nu pas achter kom.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom die keeper? Veel slechter dan Penneteau of Vercoutre zal hij sowieso niet zijn hoor, maar toch..
Tja, het is ook niet logisch ofzo, maar hij is gewoon echt veel beterquote:
En geen gouden backs, en maar 1 gouden CB en CDMquote:
(TOTS) Agassa is denk ik de beste keeper van Ligue 1quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, het is ook niet logisch ofzo, maar hij is gewoon echt veel beter
Ik heb mijn MLS bronze team maar die ga ik niet verkopen. Misschien moet ik Olave en IF Chara wel even verkopen en dan later voor minder terugkopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Had nog een paar goeie bronze MLS spelers, James en Neagle. Even dumpen
Verkoop gewoon iedereen en koop ze volgende week terug manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn MLS bronze team maar die ga ik niet verkopen. Misschien moet ik Olave en IF Chara wel even verkopen en dan later voor minder terugkopen.
Hunter. Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Oké wat moet ik maken
Een warrior, paladin, priest, hunter, rogue, mage, monk, druid, warlock, death knight of een shaman?
/nerd
monkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Oké wat moet ik maken
Een warrior, paladin, priest, hunter, rogue, mage, monk, druid, warlock, death knight of een shaman?
/nerd
Ik ben zo gehecht aan dit team. Nee, maar ik weet niet of de prijzen nog meer gaan stijgen of niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkoop gewoon iedereen en koop ze volgende week terug man
Hunters zijn gayquote:
quote:
Wat ga je nog met die coins doen dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit nog en ze zijn op. (dan nog heel veel van die bronze MLS spelers maar die zijn nu nog niet echt wat waard)
Verkopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ga je nog met die coins doen dan?
Aan wie?quote:
Maar zijn die er nogquote:
Zie toch wel paar keer per week iemand hier vragen hoor. Pascal gisteren ook nog.quote:
Ik had Forster gisteren, die was ook nog maar 1.5k. Quintero was tot nu toe mijn beste pull van deze week (5.7k)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Geen slecht pack
Edit die is dus ook geen kut meer waard
toernooi wel al zichtbaar op console dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Toefjes het volgende:
Het verkoopt allemaal aardig, maar lang niet zo lekker als met de Ieren.
De cup is nog niet eens begonnen..duurt nog een paar dagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef Toefjes het volgende:
Het verkoopt allemaal aardig, maar lang niet zo lekker als met de Ieren.
jawel, maar begint dus pas over een dag of 4quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toernooi wel al zichtbaar op console dan?
Slechte TOTW's dus amper packs geopend. Consumable prijzen gaan sky high. Wel mooi voor de pakjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:57 schreef jackson het volgende:
Wat is er aan de hand met die prijzen voor contracten op de PS3? 1000 of meer voor die gouden 28 contracten
Ahh, helder.... Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Slechte TOTW's dus amper packs geopend. Consumable prijzen gaan sky high. Wel mooi voor de pakjes
Tot die beat omslaat vind ik hem echt awesome.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
De eerste drie keer dat ik dit hoorde vond ik het zo bagger, maar nu begin ik het te waarderen.Heerlijk om keihard te draaien.
De eerste drie minuten zijn goed maar die piep is te irritantquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
De eerste drie keer dat ik dit hoorde vond ik het zo bagger, maar nu begin ik het te waarderen.Heerlijk om keihard te draaien.
Samequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vertonghen heeft kut workrates en vind ik niet fijn. Toby is beter
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tot die beat omslaat vind ik hem echt awesome.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De eerste drie minuten zijn goed maar die piep is te irritantSpeciaal voor Lindgren.: Arizala in een pack
Gewoon weer bewust gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sameik vind die piep aan het einde wel fucking irritant
Jij hebt ook altijd pech.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:05 schreef Fuszy het volgende:
Een of andere teringlijer heeft Fuszy in gebruik op de realm waar ik wil spelen.
okquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Inderdaad, dus nu moet ik een nieuwe naam hebben. Pandaren shaman is het geworden
Slechtste nummer van de JvT. Tering hè...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
#nerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Inderdaad, dus nu moet ik een nieuwe naam hebben. Pandaren shaman is het geworden
Zozo, dat is een leuke naam.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef Fuszy het volgende:
je bent een 0 vergeten denk ik, eerder 500K, hij is 442 hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Koevermans in 4-4-2.Wat is die nu waard? 50k?
[ afbeelding ]
Die was zonder dat toernooi ook wel 400c waard. Jammer genoeg krijg ik nu geen MLS spelers meer behalve 1 RW met 85 pace.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Toch wel relaxed dat toernooi.Echt chill als je zulke kneuzen uit je pakjes vist en voor deze prijzen verkoopt.
[ afbeelding ]
FM Hero.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
Toch wel relaxed dat toernooi.Echt chill als je zulke kneuzen uit je pakjes vist en voor deze prijzen verkoopt.
[ afbeelding ]
Wat moet er gebeuren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat jullie even helpen
Fiszy.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat jullie even helpen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een naam verzinnen, zodat ik kan heersen in Azeroth
Nog een keertje kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Hamid in een pack, ik dacht die zal wel 1k waard zijn ofzo; laagste bin 3,5k voor een 66-rated keeper.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: als ik nog 1x een all attributes of een bronze rare krijg word ik gek. Krijg ik een bronze all attributes. Huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |