Ja, ik had me niet aangepast aan wat ik dacht dat anderen van me verwachtten. Ik heb nu pas geleerd dat ik veel gelukkiger ben als ik mezelf ben en kan zijn. Al die tijd ben ik ongelukkig geweest en heb ik geleefd zoals ik dacht dat er van me verwacht werdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man had ook graag jeugd teruggedraaid dingen anders gedaan niet uit huis gekicked worden enzo en wel contact met veel famiglia maar is niet anders, moeten er het beste van maken
Jij had verder toch ook nog iets waarvoor je onderzocht werd? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of dat ligt aan mijn oogafwijking, maar ik ben nog steeds positief gestemd dat ik later kan studeren.
Dat is ook het enige wat je kan helpen: hoop blijven houden
Ja ik word voor meerdere dingen onderzocht op dit moment jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had me niet aangepast aan wat ik dacht dat anderen van me verwachtten. Ik heb nu pas geleerd dat ik veel gelukkiger ben als ik mezelf ben en kan zijn. Al die tijd ben ik ongelukkig geweest en heb ik geleefd zoals ik dacht dat er van me verwacht werd. In principe m'n hele jeugd weggegooid.
[..]
Jij had verder toch ook nog iets waarvoor je onderzocht werd? Of ben ik in de war met iemand anders?
okquote:
ja herken dat stuk wel ook al was het bij door andere rednene, is kaka maar zit er op moment niet zoveel mee meer als vreger.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
In principe m'n hele jeugd weggegooid.
Tjacka is gekke boiquote:
Ga je tour kijken morgen?quote:
welterusten tjackquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
doei ik ga slapen want fok-it kots mij weer uit
Klein colletje voor de finish toch? Hoogerlandquote:
Sterkte daarmee. Ik hoop dat ze je ermee kunnen helpen. Het is voor jou ook fijn als het je lukt met je opleiding.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik word voor meerdere dingen onderzocht op dit moment ja
Sorry to hear about your dad trouwens. Is altijd een klap..
ik hou van je weet je toch. ben je nou nog niet mod?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
doei ik ga slapen want fok-it kots mij weer uit
wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein colletje voor de finish toch? Hoogerland
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sterkte daarmee. Ik hoop dat ze je ermee kunnen helpen. Het is voor jou ook fijn als het je lukt met je opleiding.
En ja... het kwam ook nogal onverwacht. Darmkanker dat al helemaal uitgezaaid was. En we kwamen erachter op het moment dat het z'n hersenen begon aan te tasten en hij allemaal vage problemen kreeg. En toen heeft het eigenlijk ook maar een paar weken geduurd en toen was het over.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En ja... het kwam ook nogal onverwacht. Darmkanker dat al helemaal uitgezaaid was. En we kwamen erachter op het moment dat het z'n hersenen begon aan te tasten en hij allemaal vage problemen kreeg. En toen heeft het eigenlijk ook maar een paar weken geduurd en toen was het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |