Haha boefjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik na negen maanden pas zie ik, meerdere doodsverwensingen gedaan in die tijd, dat wel.
En ik heb er weer een note bij?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik na negen maanden pas zie ik, meerdere doodsverwensingen gedaan in die tijd, dat wel.
Was wel tegen nare spammers, maar staat er alsnog inquote:
Je verwacht nu wat? Dat ik je een antwoord ga geven terwijl je best weet wat je post?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik heb er weer een note bij?Dacht dat ik best braaf was
Ik weet wat ik post ja, maar ik weet nooit waar ik precies een note voor krijgquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:28 schreef LompeHork het volgende:
Je verwacht nu wat? Dat ik je een antwoord ga geven terwijl je best weet wat je post?
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
Vas schatje houd je nog een beetje van me?
Je hebt er geen note bij klapharkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:29 schreef Ro-ald het volgende:
LompeHork geeft net een positieve note aan mij
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet wat ik post ja, maar ik weet nooit waar ik precies een note voor krijg
Beetje jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet wat ik post ja, maar ik weet nooit waar ik precies een note voor krijg
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt er geen note bij klaphark
[..]ach, wees blij, je banhistorie is als een ongeboren kleuter op een peuterschool, dus zo erg ben je niet.
Ja ik weet, ik ben echt gebanned om domme shitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef LompeHork het volgende:
ach, wees blij, je banhistorie is als een ongeboren kleuter op een peuterschool, dus zo erg ben je niet.
betaald om ze te lezen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon 9 notes waar in staat dat ik niet met kanker mag spottenHeb er ook maar 9 he
Ook om niet-domme shitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet, ik ben echt gebanned om domme shit.
Oke oke, mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook om niet-domme shitmaar dat mag ik wel, jeweet.
jointje dan maar hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had geen koffie moeten drinkenNog steeds niet moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |