abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5862276
ok hij is er dan eindelijk !!! hij is vandaag bekend gemaakt De nieuwe S4
hij krijgt een 4.2L V8 met 344 pk (7000tpm) en 410 Nm (3500 tpm)
6-bak 4wd

0-100 5.6 sec
0-200 20.6 sec
Top begrensd op 250 (jammer)

ik kon het alleen nog maar op een zweedse bron vinden dus ik heb alles ff snel vertaald.. maar t staat dus nog niet op autoweek of zo...
voor zover ik weet is het vandaag om 15:00 bekend gemaakt ik vind um iig MOOOOOI

voor de genen die zweeds kunnen:
Stötfångare lackerade helt i bilens färg är en av de detaljer som skiljer toppmodellen från övriga programmet.

Premiär i Paris för nya Audi S4

Hjärtat i nya Audi S4 är motorn: en V8 som utvecklar 253 kW (344 hk) och erbjuder ett toppvridmoment på 410 Nm.

Nya Audi S4 är utrustad med Recaro sportstolar som är elektroniskt justerbara i flera riktningar och erbjuder bra stöd samt god komfort.

På 2002 Paris Motor Show är det dags för Audi att avtäcka den nya toppmodellen i A4-programmet - Audi S4. Liksom sin föregångare erbjuds den nya versionen både i sedan- och Avant-utförande.

Hjärtat i nya Audi S4 är utan tvekan motorn - en vidareutvecklad V8 med ny kamaxeldrivning och en volym på 4,2 liter. Den utvecklar 253 kW (344 hk) och erbjuder ett toppvridmoment på 410 Nm.
Den åttacylindriga motorn, i kombination med en sexväxlad manuell växellåda, gör att nya Audi S4 accelererar från 0 till 100 km/h på endast 5,6 sekunder. Upp till 200 km/h tar det 20,6 sekunder och topphastigheten är begränsad till 250 km/h.

Motorn: maximalt utnyttjad kraft

Den 4,2 liter stora V8:an har en mycket kompakt design. Motorns dimensioner - framförallt längden på endast 464 mm - gör att den för första gången kan installeras i ett så pass litet motorutrymme som en bil i B-segmentet erbjuder.

För att göra motorn så pass kompakt drivs kamaxlarna och vissa hjälpaggregat med kedja i bakkant på motorn, istället för som tidigare med rem i framkant. Detta har gjort det möjligt att minska längden med hela 52 mm.

V8:an, som endast väger 195 kilo, är lika lätt som den V6 biturbomotor som fanns i den tidigare S4:an. Resultatet blir stora fördelar i viktfördelning och körkaraktär.

4,2-litersmotorn i den nya S4:an uppnår sin maxeffekt på 253 kW (344 hk) vid 7000 1/min. Toppvridmomentet på 410 finns tillgängligt vid 3500 1/min.

Ännu mer imponerande än siffrorna är själva körupplevelsen - i praktiken handlar det om kombinationen av motorns spontana respons på minsta gaspådrag samt dess höga vridmoment som är karaktäristiskt för en V8.

Kraften överförs till hjulen via en tätstegad sexväxlad manuell växellåda och quattro, permanent fyrhjulsdrift.

S4:an kan därför i alla lägen säkerställa maximal drivkraft på ett mycket effektivt sätt. Även chassit i aluminium bidrar till den ökade kördynamiken.

Chassit

Chassit består till största delen av aluminium och är med sin fyrlänksframvagn och trapetslänksbakaxel konstruktivt baserad på Audi A4.

Med sin ofjädrade vikt erbjuder det en perfekt bas för maximal precision och körglädje med bibehållen komfort.

Design och utrustning

Karosserna i S4 sedan och Avant skiljer sig enbart en aning från övriga medlemmar i A4-familjen.

Kraftfullare stötfångare helt lackerade i bilens färg, med stora luftintag, xenonstrålkastare med kontrasterande titan-färgade infattningar samt backspeglar i aluminium avslöjar för den bilintresserade att detta handlar om en mycket speciell Audi.

Kraftfulla, dubbla avgasrör och - på sedan-versionen - en diskret bakre spoiler är karaktäristiska detaljer i bakpartiet på nya Audi S4.

En S4 känns också snabbt igen på interiören. Instrumentpanelen har de grå mätartavlor med särskilda visare som är karaktäristiska för Audis S-modeller. Den treekrade sportratten i läder, med S-emblem, understryker också bilens sportiga karaktär.

Recaro sportstolar som är elektroniskt justerbara i flera riktningar erbjuder bra stöd i sidled och god komfort för längre resor.

Priset för nya Audi S4 är ännu ej fastställt.

Källa: Audi

2825cc Single Turbo Beast
pi_5862314
TOP!

nu alleen nog even zorgen dat mijn leasebedrag omhoog gaat

pi_5862352
Damn wat mooi
Hopelijk komt er ook weer een rs4
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_5862361
Ik vind dat al die audi's zoveel op elkaar lijken (vooral de voorkant), ok; het ene model is wat groter dan de ander maar veel verschil zit er niet.
Niet dat ik het geen mooie auto vind, ik vind de auto er redelijk goed uit zien maar wat originaliteit van de ontwerpers misstaat ook niet.
  woensdag 18 september 2002 @ 16:08:35 #5
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_5862376
Kijk, zo'n begrenzing kun je altijd wat aan doen Het is dan alleen de vraag wat audi dan met je garantie doet. Waarschijnlijk is het ook meer een toerenbegrenzing die in de hoogste versnelling 250 km/u oplevert dan een echte snelheidsbegrenzing.

Aan de andere kant: Als je niet in Duitserland komt haal je die snelheid toch niet dagelijks, dus zo groot is het probleem ook niet.

pi_5862443

hehehe me baas.

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_5862471
.
pi_5862522
Doet u er maar een
  woensdag 18 september 2002 @ 16:18:15 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_5862565
Uw hoeft 'm niet in te pakken hoor. Ik neem 'm zo wel mee
Professionele online enquęte of vragenlijst nodig? Enquętetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_5862602
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:12 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]

hehehe me baas.

begrenzertje eruit gesloopt?

al die RS4/RS6/S8-jes zijn begrensd op 250

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5862641
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:20 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

FOUT de audi wil dat de RS serie onder alle omstandigheden 250 moet kunnen, dus ook met heuvel op wind tegen. daarom lopen die rustig 280. (of meer dus)

[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 18-09-2002 16:24]

woensdag 18 september 2002 @ 16:22:49 #12
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_5862645
quote:

[..]

als je wil weten waarom ze begrensd zijn check mijn topic over de flitspaal lol
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_5862816
quote:
Autonieuws

Audi S4

Zo veel nieuws er er in Parijs nog nooit geweest: ook de Audi S4 wordt daar gepresenteerd. Net als zijn voorganger is de S4 beschikbaar als sedan en als stationwagen.

Moest de vorige S4 het nog doen met de 2,7-liter V6 Biturbo (met 267 pk), de nieuwe S4 krijgt de 4,2-liter V8 uit de S6 in het vooronder. Die motor levert 344 pk bij 7000 tpm en heeft een maximum koppel van 410 Nm bij 3500 tpm. De V8 is gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak en samen zorgen ze ervoor dat de S4 in 5,6 seconden van 0-100 km/h sprint en een top bereikt van 250 km/h.
Om de forse V8 in de compacte motorruimte van de A4 te kunnen plaatsen hebben de technici de kettingaandrijving voor de nokkenassen verplaatst. De V8 is met 195 kg net zo zwaar (of licht) als de V6 Biturbo.

De vierwielaangedreven S4 is herkenbaar aan de forsere bumpers met grotere luchtinlaten, Xenon-koplampen en buitenspiegels van gepolijst aluminium. Achter vormen de beide uitlaten links en rechts en bij de S4 sedan de kleine achterspoilerbeide uitlaten de kenmerken van de S4, die op -inch wielen staat.
Binnenin is de S4 eveneens als zodanig herkenbaar. De wijzerplaten van de instrumenten zijn grijs en het driespaaks leren stuur heeft en S-embleem.
De S4 wordt in maart bij de Nederlandse dealers verwacht. Prijzen zijn nog niet bekend.

bron autoweek
  woensdag 18 september 2002 @ 16:33:24 #14
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_5862877
Ik vind em lelijk...vooral die spiegels...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_5862946
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:33 schreef Jipje het volgende:
die spiegels zitten op alle S en RS audi's
pi_5863244
ok de autoweek was iets minder snel

trouwens die spiegels zijn op een S3 een optie (zonder meerprijs) dus je kan eventueel ook zonder

woensdag 18 september 2002 @ 16:57:13 #17
17061 mvt
blame Canada
pi_5863312
Ik vind het nou niet echt een Top/Sport versie van de A4. Mercedes en BMW laten het erg nog vanaf spetteren dat hun AMG en M gewoon de ultieme versie van die serie is.
Daarmee komt meteen het volgende punt. Met die oude bi-turbo was de S4 nogal underpowered ivm de C AMG en M3. Jammer alleen weer dat de turbo verdwenen is (zijn).
We were to understand there would be pie and punch?
pi_5864407
ik vond het oude model mooier
  woensdag 18 september 2002 @ 18:21:40 #19
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5864449
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:33 schreef Jipje het volgende:
Mjah, valt me nog mee dat de rechter niet kleiner is als de linker.
  woensdag 18 september 2002 @ 21:02:13 #20
10895 Caine
Muy Caliente
pi_5866896
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:53 schreef Ultimora het volgende:
ok de autoweek was iets minder snel

trouwens die spiegels zijn op een S3 een optie (zonder meerprijs) dus je kan eventueel ook zonder

Helaas is dit niet helemaal waar, Bij een S zijn ze leverbaar, je moet er nog steeds voor betalen. 680 euro of zo waren ze, toen ik m'n s3 kocht.
Ik vind ze lelijk, dus ik heb ze er niet op laten zetten.

Ik weet wel dat de S4 hoog op het verlanglijstje staat als ik deze wegdoe. Zal wel even duren voordat ze bij Pon er eentje hebben staan.
Die prutsers hebben ook maar één RS6.

pi_5867340
quote:
Op woensdag 18 september 2002 16:57 schreef mvt het volgende:
Ik vind het nou niet echt een Top/Sport versie van de A4. Mercedes en BMW laten het erg nog vanaf spetteren dat hun AMG en M gewoon de ultieme versie van die serie is.
Daarmee komt meteen het volgende punt. Met die oude bi-turbo was de S4 nogal underpowered ivm de C AMG en M3. Jammer alleen weer dat de turbo verdwenen is (zijn).
Een woord:

RS4

die komt er denk ik ook wel aan, en waarschijnlijk met de RS6 motor

pi_5878393
quote:
Op woensdag 18 september 2002 21:02 schreef Caine het volgende:

[..]

Helaas is dit niet helemaal waar, Bij een S zijn ze leverbaar, je moet er nog steeds voor betalen. 680 euro of zo waren ze, toen ik m'n s3 kocht.
Ik vind ze lelijk, dus ik heb ze er niet op laten zetten.

Ik weet wel dat de S4 hoog op het verlanglijstje staat als ik deze wegdoe. Zal wel even duren voordat ze bij Pon er eentje hebben staan.
Die prutsers hebben ook maar één RS6.

weer wat geleerd

Maar S4 is idd wel een errug leuk stukje automobiel tis alleen zo jammer dat het allemaal behoorlijk is beveiligd tegen dwarsgaan, t kan wel, maar tis allemaal zo moeilijk op te wekken... (gelukkig zijn ze voorzien van goede handrem )

pi_5880294
quote:
Op donderdag 19 september 2002 15:25 schreef Ultimora het volgende:

[..]

weer wat geleerd

Maar S4 is idd wel een errug leuk stukje automobiel tis alleen zo jammer dat het allemaal behoorlijk is beveiligd tegen dwarsgaan, t kan wel, maar tis allemaal zo moeilijk op te wekken... (gelukkig zijn ze voorzien van goede handrem )

tja.. permanente 4 wiel aandrijving he
  donderdag 19 september 2002 @ 16:57:14 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_5880345
Ik vind het net een passat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_5880455
quote:

[..]

zoals alle europese auto's zijn ze begrenst op 250 (met uitzondering van de sportwagens als ferrari e.d.)
pi_5880474
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:57 schreef speknek het volgende:
Ga jij je eens heel erg gauw schamen !!!!!!
met alle respect voor een passat natuurlijk, maar dit is toch echt effe een paar stappen beter hoor
pi_5880577
vindt persoonlijk de RS4 toch mooier

maar dit is ook leuk natuurlijk

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_5883111
quote:
De A4 is er in deze vorm al een tijdje hoor, dit is daarvan alleen maar de snelle versie.
pi_5883440
Ik denk dat je hem in het echt moet zien, hoe bruut hij is.
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.

Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.

Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.
Geen sigarettengeld als je het mij vraagt.

pi_5884236
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:43 schreef Caine het volgende:
De RS4 is bruter, maar ja dat was het vorige model A4. Aan het einde van een model brengen ze meestal de RS versie uit. Dat zal dan ook wel over een paar jaar met deze '4' zijn. S6 was er ook al een tijdje voordat de RS6 verschijnt. Geruchten gaan nog steeds dat er een RS3 in aantocht is. Nieuwe A3 komt er aan, maar de S3 word nog in z'n huidige vorm voor minimaal een jaar doorgeproduceerd.

Ik denk dat als je hem ziet op de rai, dat er toch redelijk wat kwijl rond de stand gaat liggen. Ik ga maar binnenkort met PON bellen over een proefritje. Eerst heb ik nog een proefrit voor de RS6, dus dat wordt ook al smullen geblazen.

Over het dwars gaan, het quattro systeem is gebaseerd op het Haldex systeem. Dat wilt zeggen max. 40% aandrijving op de achterwielen wanneer het nodig is. Oftwel het is gewoon een voorwielaandrijver, todat hij denkt dat hij het moeilijk krijgt en dan wordt er 40% van de aandrijving naar de achterwielen verplaatst. Driften met een quattro systeem gaat erg moeilijk. Powerslides zijn onhaalbaar vanwege het voorwielaangedreven karakter. Dus meestal krijg je hem in een drift door de oude handremtruuk, maar ja zeg nou eerlijk, dat is eigenlijk valsspelen. Of door hem totaal uit balans te krijgen door hem een "scandinavian flick" voor z'n kiezen te geven. Eerlijk gezegd heb ik nog niet echt ge-flickt met mijn auto. Maar dat komt wel als het "regenseizoen" eraan komt.
Wil je driften, koop een BMW. Dus verwacht niet met audi een driftkampioen te worden.
Maar goed ik ga weer een beetje off-topic. Eerst maar even afwachten wat de S4 gaat kosten, ik zelf denk zo'n 90.000 a 100.000 euro.

De oude S4 was 62.500 euro, dus ik denk eerder dat deze 70.000-80.000 gaat doen (motor is natuurlijk wel flink krachtiger).
pi_5885002
Laten we het hopen
pi_15622601
Abt S4+ Avant in racekleuren

De Duitse tuner Abt is al jaren actief in de DTM-raceklasse. Op basis van de Audi S4 Avant komt men met de S4+ die in de kleuren van het raceteam gespoten is.

In de DTM is Abt actief met enkele Audi TT´s, waarmee men in 2002 het kampioenschap naar zich toe kon trekken. De zwart-gele kleuren van het raceteam zijn op de nieuwe S4+ gebruikt.
Het design is behoorlijk beīnvloed door toepassing van carbon-delen. De voorspoilerlip, grille, zijskirts en een groot deel van de achterzijde zijn met het lichte materiaal afgewerkt. Zelfs in de motorruimte zijn carbondelen gebruikt.
Het onderstel kreeg een bijpassende sportievere afstemming, het is een stuk stugger dan de standaard S4. Een nieuw uitlaatsysteem met vier uitlaatpijpen zorgt voor een passende motorsound. Rondom staat de S4+ op 19-inch velgen met banden in de maat 235/30. De 344 pk sterke 4,2-liter V8-motor van de Audi S4 is ongemoeid gelaten.

bron: autoweek.nl
-----------------------

235/30 banden, proest, nou, dat zal wel lekker rijden!

Bovendien is er IMO een bovengrens aan hoe dun bandjes kunnen zijn zonder dat de auto er stompzinnig uit gaat zien.

Oh, en de paintjob vind ik al even lelijk.

De prijs, die wil ik waarschijnlijk al helemáál niet weten.

Afgekeurd dus

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15627323
quote:
Op donderdag 19 september 2002 20:43 schreef Caine het volgende:

Ik weet dat dit een oude post is maar toch wilde ik effe reageren.

Geen enkele Audi met Quattro op de A3 en de S3 na hebben Haldex, ze hebben allemaal Torsen 4x4 systeem wat wilt zeggen dat de vermogensverdeling 50-50 is en flexibel kan veranderen. De Passat na '97 of '98 heeft ook Torsen, maar had vroeger Haldex.

Torsen is beter dan Haldex, en Torsen is een van de allerbeste 4x4 die er bestaat, zelfs de Hummer H1 is er mee uitgerust!

Torsen is volledig mechanisch met wormwielen enz. en reageert dan ook direct op ondergronds- en slip veranderingen. Haldex is electronisch geregeld met een computer en reageert dan ook met een beetje "lag" bij ondergronds- en grip verandering maar het verschil tussen Haldex en Torsen is niet merkbaar voor een gewone sterveling, alleen de die-hard (dus diegene die met 180 door een bocht gaan, of 360 graden spinnen in sneeuw of regen) chaffeurs zullen het verschil merken.

BTW, de electronisch geregelde 4x4 systemen van VW en Opel* waren vroeger gewoon bedroevend, ze waren onbetrouwbaar en presteerden best wel slecht. Opel maakt tegenwoordig geen normale straat-auto's met 4x4 en VW maakt nu gebruik van de techniek van Audi.

*In de normale straatwagens dan, niet de 4x4 in de Frontera en andere 4x4 terreinwagens van Opel, dat systeem werkte gewoon goed.

pi_15650711
maar de sedan versie is natuurlijk veel mooier (fftjes gestolen van cardomain.com sssssht...)

deze heb ik dus veeeeeel liever dan een, de te vergelijkende, m3

dinsdag 23 december 2003 @ 21:20:27 #35
51388 audi80
Rijd een A4 allroad 2.0 TFSI
pi_15650892
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:15 schreef DeFlip het volgende:
maar de sedan versie is natuurlijk veel mooier (fftjes gestolen van cardomain.com sssssht...)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

deze heb ik dus veeeeeel liever dan een, de te vergelijkende, m3

Mooi aleen heb ik hem liever in een andere kleur
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
pi_15651007
beetje weinig beenruimte wel achterin....
maar ja, moet je maar zorgen dat je achter het stuur zit
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:27:07 #37
51388 audi80
pi_15651127
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:23 schreef Xcalibur het volgende:
beetje weinig beenruimte wel achterin....
maar ja, moet je maar zorgen dat je achter het stuur zit
Inderdaad, achterin heb je niks te zoeken
pi_15651166
Afschuwlijke kleur en bekleding maar een topbak.
Had hier vanmiddag nog een discussie over met een vriend.

ultieme reisauto. (lange snelweg ritten)

edit:
Ik heb nog minder beenruimte hoor

dinsdag 23 december 2003 @ 21:45:32 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15651854
Audi S6.

net iets beter te betalen voor ons
En is ook een hele mooie bak. Wolf in schaapskleding
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=2589698&class=cars&pos=9&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=c0d60a4078328897bc448d1e60ef9a59&did=1002620

Dit is een leuke auto

Prijs ¤ 5.950,00
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 1993-12
Kilometerstand 263.000 km
Brandstof Benzine
Kleur Bruin Metallic
Carrosserievorm Sedan
Aantal deuren 4

Opties / opmerkingen:

4 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. 4 hoofdsteunen, airbag dubbel, boardcomputer, centrale vergrendeling met a.b., climate control, cruise control, elektrisch schuifkanteldak, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor + achter, in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare stoel(en), lederen bekleding, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen, sportinterieur, startonderbreker, stoelverwarming, stuurbekrachtiging, voorstoel(en) elektrisch verstelbaar. In zeer goede staat.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15652600
lol @ de beenruimte achterin

In mijn auto is het nog 2x zo ruim als ik m'n stoel max naar achter zet....

pi_15654310

Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...

Nee, doe maar wat mooie metalen inlaatspuitstukken en zo...

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:06:49 #42
51388 audi80
pi_15654660
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]

Oh mijn god wat een lelijke motor zeg, daar kun je toch niks leuks mee? Plastic kap hier, plastic kap daar, allemaal een ander kleurtje, het lijkt wel speelgoed voor kleine kinderen...

Dat vind ik bij die nieuwe auto's ook zo jammer al die plastic kappen onder de motorkap, dan kunnen ze net zo goed die motorkap dicht schroeven net als de Audi A2

Als ik de motorkap los trek wil ik de techniek kunnen zien en geen plastic kappen

dinsdag 23 december 2003 @ 23:24:15 #43
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15655266
Super auto ... heb em zelf gereden. Met name een schitterend geluid, van de 8 pitter. Had met dat model gereden wat leter getest is in de autoweek
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15657141
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:57 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]

U vraagt, wij draaien

Je bedoelt waarschijnlijk zoeits:

Alfa Romeo 3.2 liter GTA motor

woensdag 24 december 2003 @ 13:39:02 #45
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15667245

Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15667388
en jij bent 18?!
pi_15667448
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:34 schreef yup het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

Je bedoelt waarschijnlijk zoeits:

Alfa Romeo 3.2 liter GTA motor
[afbeelding]

Pffrt

dit JA!

woensdag 24 december 2003 @ 20:32:24 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15678388
quote:
Op woensdag 24 december 2003 13:39 schreef jackson het volgende:
[afbeelding]

Sorry voor de layout verneukende foto. Maargoed.... dit was em waar ik in gereden heb

Anders kijk je effe saggo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_15679532
quote:
[afbeelding]

Wat een pislelijke velgen
pi_15679554
quote:
[afbeelding]

Echt een mooie bak, veel beter dan de vorige uitvoering!
  woensdag 24 december 2003 @ 23:54:32 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15684073
De audi S8 vind ik dan mooier
  donderdag 25 december 2003 @ 12:59:05 #52
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15691376
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Anders kijk je effe saggo

... Mompelt iets over zon
En ik had er maar 240 mee gereden dus was ook niet vrolijk
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 25 december 2003 @ 13:00:20 #53
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15691409
quote:
Op woensdag 24 december 2003 21:25 schreef westrtp het volgende:

[..]

Echt een mooie bak, veel beter dan de vorige uitvoering!

Mee eens... ook zeker onder de kap. En wat een geluid.. zeker zo mooi als een BMW M5. En ik heb in allebei gezeten dus kan vergelijken . En dit was een handbak wat ook vrij uniek is voor dat model
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15692705
Een M5 en een S4 kun je niet vergelijken. Die S4 is meer M3 gerelateerd.
pi_15694734
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:52 schreef _VoiD_ het volgende:
Een M5 en een S4 kun je niet vergelijken. Die S4 is meer M3 gerelateerd.
Ze hebben beiden een V8 (M5 en S4) alleen de M5 heeft 400 pk terwijl de S4 maar 344 pk heeft. De M5 is dus veel sneller.

De S4 is wel performance-wise vergelijkbaar met de M3, ze zijn zeker aan elkaar gewaagd.

pi_15704087
Qua performance lijken ze misschien op elkaar (een beetje), maar vooral als je het ruimteaspect erbij gaat halen dan is die S4 dus wel een mini kar vergeleken met een M5. Je zit echt opgevouwen in die bakken.

Maarja, quattro is natuurlijk wel een grote plus....

donderdag 25 december 2003 @ 22:44:23 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15704228
quote:
Passat is groter, mooier en luxer.
Niets tegen audi 4, maar een Passat kan je eerder met een 6 vergelijken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15704327
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:40 schreef _VoiD_ het volgende:
Qua performance lijken ze misschien op elkaar (een beetje), maar vooral als je het ruimteaspect erbij gaat halen dan is die S4 dus wel een mini kar vergeleken met een M5. Je zit echt opgevouwen in die bakken.

Maarja, quattro is natuurlijk wel een grote plus....

Ik vind quattro juist een min, RWD roeleert
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Passat is groter, mooier en luxer.
Niets tegen audi 4, maar een Passat kan je eerder met een 6 vergelijken

Een Audi A4 zit beter in elkaar dan een Passat, en heeft meer luxe hoor, alleen een Passat heeft idd meer ruimte.

[Dit bericht is gewijzigd door yup op 25-12-2003 22:48]

pi_15704348
Dubbelpost
  donderdag 25 december 2003 @ 22:53:35 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_15704521
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:47 schreef yup het volgende:

Een Audi A4 zit beter in elkaar dan een Passat, en heeft meer luxe hoor, alleen een Passat heeft idd meer ruimte.

denk dat eerlijk gezegt NIET, maar je kan een luxe uitvoering van de A4 slecht met een basis passat vergelijken. Hebben een luxe uitgevoerde Passat, das echt wel errug luxe.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_15705389
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:47 schreef yup het volgende:

Ik vind quattro juist een min, RWD roeleert

zet een VCD erin en je hebt alles, rwd, 4wd zelfs fwd als je dat wilt...
pi_15706823
Deze wagen heb ik een ruime maand geleden al gezien !!
Toevallig op de bornerbroeksestraat in Almelo kwam deze bij Knol tankstation tanken.
Een dame stapte uit, en vertelde dat dit de nieuwe was.

Toen ze vertrok heeft ze op aanvraag me wat "sound" laten horen, de schat erg lekkere sound !!!

Verschrikkelijk mooie auto, ik heb de Avant versie gezien, maakt heel erg indruk.

pi_15707025
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

denk dat eerlijk gezegt NIET, maar je kan een luxe uitvoering van de A4 slecht met een basis passat vergelijken. Hebben een luxe uitgevoerde Passat, das echt wel errug luxe.

Uhh luxe als in wat? Het interieur van Audi is perfect afgewerkt, er is geen een losse naadje, die van VW is zeker weten minder afgewerkt, maar het is niet slecht, je kan bij een A4 behoorlijk veel opties kiezen, zeker evenveel als de Passat, en ik zeg toch ook niet dat een Skoda Octavia luxer is dan een Passat (Octavia heeft zelfs meer ruimte dan een Passat), die heeft ook behoorlijk veel opties. En BTW slecht moet je bij Seat zoeken, het interieur van die dingen rammelen in de Showroom zelfs man
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:09:07 #64
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15717352
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:13 schreef yup het volgende:

[..]

Ze hebben beiden een V8 (M5 en S4) alleen de M5 heeft 400 pk terwijl de S4 maar 344 pk heeft. De M5 is dus veel sneller.

De S4 is wel performance-wise vergelijkbaar met de M3, ze zijn zeker aan elkaar gewaagd.

Veel ... veel is relatief hoor ... van 0-100 scheelt het maar 4 of 6 tiende.. zo uit mijn hoofd. Ben ik het dus niet helemaal mee eens.

Verder is S4 wel meer te vergelijken met M3, maar zeker niet kwa motorgeluid

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15717585
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:09 schreef jackson het volgende:

[..]

Verder is S4 wel meer te vergelijken met M3,

idd. want de m3 heeft 343 pk en de s4 heeft 344 pk.
(toch zou ik voor de m3 gaan )
pi_15717622
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:16 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Csl
Maare ik zou dan nog ff wachten op de rs4 station
pi_15717659
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:17 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Csl
Maare ik zou dan nog ff wachten op de rs4 station

Ja de csl is maar dat is nog weer een stapje hoger
pi_15718500
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:09 schreef jackson het volgende:

[..]

Veel ... veel is relatief hoor ... van 0-100 scheelt het maar 4 of 6 tiende.. zo uit mijn hoofd. Ben ik het dus niet helemaal mee eens.

Verder is S4 wel meer te vergelijken met M3, maar zeker niet kwa motorgeluid

Dat is 0-100, 0-200 zal die M5 die S4 killen, M5 heeft overhand qua pk's en op hoge snelheid telt pk's (400 M5 vs 344 S4) en luchtweerstand (M5 en S4 ongeveer hetzelfde denk ik).

BTW:
M3 CSL is wel tikkie te snel voor S4, want heeft 360 pk, en is lichter dan een standaard M3.

vrijdag 26 december 2003 @ 20:50:17 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15726398
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:16 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Ik denk ik ook. Alhoewel die S4 een veeeeeel mooier geluid heeft
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')