abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178833184
registreer om deze reclame te verbergen
Niet slecht...
[youtube]https://www.youtube.com/playlist?list=PLcZMZxR9uxC-yIs2tYMLHLfYAWsoH2rWk[/youtube]
  maandag 28 mei 2018 @ 00:03:38 #127
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_179437820
Deathtrap heeft ook een dope nieuw album gedropt recent. Lowlands Hardcore is wel goed bezig de laatste tijd.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
n grote gore kuthipster
pi_182730666
Wie gaat er ook?
?id=20929871&maxWidth=737&width=737&zc=1
pi_182731456
26 oktober kan ik niet, wel leuke line up trouwens.

De pitfest posters had ik hier ook nog niet gedeeld, staat ook tof spul tussen :7
indoor-7.png?1540454324

2019-acxdc-grijs_orig.png
pi_182731549
Toch wel lekker bezig daar in Erica. Discharge anno nu hoe zou dat zijn :s)

Vond dit altijd wel een te gekke plaat.

Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_182731615
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 09:52 schreef cleany het volgende:
Wie gaat er ook?
[ afbeelding ]
Leuke line-up inderdaad, iets teveel op de skapunkerds leunend voor mij. Bands als Lees Than Jake draai ik echt nooit meer. Culture Abuse vind ik wel een leuk bandje.
pi_182731666
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:50 schreef pipster het volgende:
Toch wel lekker bezig daar in Erica.
:Y

quote:
Discharge anno nu hoe zou dat zijn :s)
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Hebben behoorlijk wat line-up wisseling gehad (en ook qua sound, ging zelfs richting de glam uiteindelijk :') ) Maar ze treden weer op met de originele bassist en gitarist, die ook speelden op Hear Nothing See Nothing Say Nothing, en de eerste EP's. Dus ik verwacht daar eigenlijk wel iets heel tofs van :Y

quote:
Vond dit altijd wel een te gekke plaat.

_O_ idd
pi_182833996
quote:
6s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 10:57 schreef pipster het volgende:

[..]

Leuke line-up inderdaad, iets teveel op de skapunkerds leunend voor mij. Bands als Lees Than Jake draai ik echt nooit meer. Culture Abuse vind ik wel een leuk bandje.
Culture Abuse heb ik niet gezien. Ik kende het ook totaal niet en had het niet beluisterd voordat ik ging.
Silverstein, Tusky, Reel Big Fish, Less Than Jake, Black Peaks, Anti-Flag en Cancer Bats wel gezien. Het was een goed feest. Bijna een festival...talking of which...

groezrock2019_affiche_firstnames.jpg?itok=Q1m-heSY
pi_182834441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef cleany het volgende:

[..]

Culture Abuse heb ik niet gezien. Ik kende het ook totaal niet en had het niet beluisterd voordat ik ging.
Silverstein, Tusky, Reel Big Fish, Less Than Jake, Black Peaks, Anti-Flag en Cancer Bats wel gezien. Het was een goed feest. Bijna een festival...talking of which...

[ afbeelding ]
Goede feestjes zijn altijd fijn!

Die eerste namen van Groezrock hebben nou niet iets van ik ren naar de kassa voor mij.

Millencolin is wel leuk.

Als ze nou Jawbreaker halen.....

yON2nvf.jpg
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:27:33 #136
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182838858
Ik heb alles al minimaal 3 keer gezien van de wat meer gevestigde bands die tegenwoordig en de laatste jaren op groez komen.
pi_182839186
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb alles al minimaal 3 keer gezien van de wat meer gevestigde bands die tegenwoordig en de laatste jaren op groez komen.
Ja dat is ook wel de reden dat ik in 2014 voor het laatst was te vinden op Groezrock.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:04:47 #138
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182846738
Waar ik warm voor zou worden. Even denken.

Deviates moet ik echt nog eens zien. Gewoon op hun eigen manier, straight forward, puur en melodisch. Maar ik reken er niet op dat dat ooit nog komt.

Guttermouth is ook alweer te lang geleden. En ik denk dat dat weinig veranderd is en dat een optreden van hun hetzelfde moet zijn als 20 jaar geleden.

Agent Orange die het hele klassieke album Living In Darkness speelt lijkt me wel wat voor groez.

Zeke heb ik ook niet echt goed volledig gezien. Sterke live band.

No Trigger tourt te weinig, heb het idee dat ze een part-time band zijn die every now and then een albumpje uitbrengen maar er niet zo serieus mee bezig zijn. Heb ze helaas maar 1 keer gezien. En dat is te weinig voor zo'n toffe en overtuigende band die veel groter had kunnen zijn.

Useless ID is zo'n band die net niet speciaal genoeg is om voor naar een concert ofzo te gaan, maar aan zoiets als groezrock zouden ze zeker wat toevoegen.

TSOL heb ik 2 keer gezien maar beide keren korte sets. Zou niet misstaan op een groezrock mainstage, maar na dat laatste album van hun verwacht ik niet dat het nog veel is. Weinig balls anymore.

Strike Anywhere is ook zo'n band die al een jaar of 10 niks meer gedaan hebben. Waren samen met Rise Against toen goed aan het worden. Op het moment dat Strike verdween ging Rise bergafwaarts en mainstream.

Misconduct wil ik ook nog eens goed zien. Nog nooit echt een full set gezien van hun.

Death By Stero is zoiets dat nooit doorgebroken is omdat ze niet echt in 1 genre passen. Het is niet echt punk, niet hardcore, niet trash, niet metal. Wel underrated hierdoor.

Comeback kid mag wel ieder jaar komen voor mij, verveelt nooit.

Qua hardcore hoop ik echt heel erg dat The Ghost Inside helemaal revalideert van hun busongeluk 3 jaar geleden en ooit nog kan gaan touren als band. Heb ze 1 keer als support van Parkway Drive gezien (toen Parkway nog uniek was) en toen waren dit de 2 bands waar ik de komende jaren het meeste van verwacht had.

In dezelfde categorie als Deviates. In 1999 was er een band genaamd Cigar die een skatepunk album genaamd Speed Is Relative uitbracht. Niet veel mensen zullen het kennen, maar ik ken geen enkel album dat zo'n goed voorbeeld heeft van wat de stijl skatepunk inhoudt. Zeer snel, zeer melodisch zeer gecontroleerde agressie. Nooit live gezien, zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren.

Laatste groez (2017) kwam Choking Victim nog. Had ik nooit gezien, stond nog op mijn lijstje. Bleek live terrible te zijn.

Maar waar ik echt alles voor zou overhebben is dat AFI een setlist speelt van alles tussen 1995 en 2000. Maar ook dat gaat nooit gebeuren.

Tot zo ver mijn groez lijst.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:08:36 #139
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_182847973
Een festival met alleen maar nieuwe kleine bands, daar wordt ik happy van...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_182872948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:08 schreef maniack28 het volgende:
Een festival met alleen maar nieuwe kleine bands, daar wordt ik happy van...
Strength Through Unity 2019 ;)?
(als dat nog gaat komen...)
pi_182873270
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:04 schreef Ixnay het volgende:
Guttermouth is ook alweer te lang geleden. En ik denk dat dat weinig veranderd is en dat een optreden van hun hetzelfde moet zijn als 20 jaar geleden.
Deze zeker!

En voor bij ook bands als Bigwig, The Ghost Inside, More Than Life, The Wonder Years, Knuckle Puck, Movements, A Day To Remember, Alexisonfire, The Story So Far, Everytime I Die, This Is A Standoff, Bayside, Architects, Boys Night Out, Mute, Forus, Story of the Year, Casey, No Bragging Rights.

En bands die wel terug mogen komen omdat ik ze nooit heb gezien: Killing The Dream, The Carrier, The Ghost of a Thousand, Dogwood, Relient K, The Suicide Machines, Dead Poetic.
  donderdag 1 november 2018 @ 15:40:51 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182879191
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef cleany het volgende:

[..]

Deze zeker!

En voor bij ook bands als Bigwig, The Ghost Inside, More Than Life, The Wonder Years, Knuckle Puck, Movements, A Day To Remember, Alexisonfire, The Story So Far, Everytime I Die, This Is A Standoff, Bayside, Architects, Boys Night Out, Mute, Forus, Story of the Year, Casey, No Bragging Rights.

En bands die wel terug mogen komen omdat ik ze nooit heb gezien: Killing The Dream, The Carrier, The Ghost of a Thousand, Dogwood, Relient K, The Suicide Machines, Dead Poetic.
This is a Standoff is volgens mij definitief gestopt.
pi_182879299
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

This is a Standoff is volgens mij definitief gestopt.
Dus...hoe verklaar je dit dan?
https://www.kroepoekfabri(...)-standoff-drunktank/
  donderdag 1 november 2018 @ 16:33:33 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182880518
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:44 schreef cleany het volgende:

[..]

Dus...hoe verklaar je dit dan?
https://www.kroepoekfabri(...)-standoff-drunktank/
Dan verklaar ik dat ik het helemaal verkeerd had.
Er stond ook "volgens mij".
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:56:55 #145
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182977497
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef cleany het volgende:

[..]

Deze zeker!

Ik lees deze post, denk "Ohja Suicide Machines _O_" en prompt komen ze voorbij in de shuffle.
Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukskes zijn sowieso lekkerder dan een stuk metaal/kunstof.
#teamfriet
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:35:16 #146
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182991034
Nog 3 dagen en dan de nieuwe van Architects genaamd "Holy Hell".

Komt nog maar weinig voor dat ik zo uitkijk naar een nieuw album.
pi_183021656
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Nog 3 dagen en dan de nieuwe van Architects genaamd "Holy Hell".

Komt nog maar weinig voor dat ik zo uitkijk naar een nieuw album.
Ja, ik kan niet wachten...nou ja ik vind best veel nieuwe dingen goed hoor.
Ik keek minstens net zo uit naar de nieuwe albums van Napoleon, Silent Planet, Bring Me The Horizon, The Story So Far, Trash Boat, Senses Fail en Beartooth.
  donderdag 8 november 2018 @ 14:44:43 #148
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183021836
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:35 schreef cleany het volgende:

[..]

Ja, ik kan niet wachten...nou ja ik vind best veel nieuwe dingen goed hoor.
Ik keek minstens net zo uit naar de nieuwe albums van Napoleon, Silent Planet, Bring Me The Horizon, The Story So Far, Trash Boat, Senses Fail en Beartooth.
BMTH heb ik geen vertrouwen meer in dat die ooit metalcore of andere goede muziek gaan maken, Sempiternal was nog goed.

The story so far heb ik nooit echt heel boeiend kunnen vinden. Moet me er misschien eens in verdiepen.

Senses Fail was altijd goed, laatste 2 albums en eigenlijk vooral de laatste zijn matig/kut.

Beartooth ga ik zien als support van Architects. Eerste 2 albums vond ik goede combinatie van melodic hardcore, leek soms wel ADTR met meer agressie. Laatste album vond ik eigenlijk best saai en rock achtig. Na 2 keer luisteren geen enkel nr dat me echt opviel op die plaat.

Comeback Kid @ Sound Of Revolution in het klokgebouw afg zaterdag was weer net zo goed als altijd.
pi_183023747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

BMTH heb ik geen vertrouwen meer in dat die ooit metalcore of andere goede muziek gaan maken, Sempiternal was nog goed.

The story so far heb ik nooit echt heel boeiend kunnen vinden. Moet me er misschien eens in verdiepen.

Senses Fail was altijd goed, laatste 2 albums en eigenlijk vooral de laatste zijn matig/kut.

Beartooth ga ik zien als support van Architects. Eerste 2 albums vond ik goede combinatie van melodic hardcore, leek soms wel ADTR met meer agressie. Laatste album vond ik eigenlijk best saai en rock achtig. Na 2 keer luisteren geen enkel nr dat me echt opviel op die plaat.

Comeback Kid @ Sound Of Revolution in het klokgebouw afg zaterdag was weer net zo goed als altijd.
CBK was dan ook een van de weinige bands samen met Life Of Agony en Propagandhi die ik had willen zien, dus ik geloof dat TSOR niet helemaal voor mij gemaakt is.
  donderdag 8 november 2018 @ 18:24:40 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_183025924
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef cleany het volgende:

[..]

CBK was dan ook een van de weinige bands samen met Life Of Agony en Propagandhi die ik had willen zien, dus ik geloof dat TSOR niet helemaal voor mij gemaakt is.
Propagandhi zie je niet vaak op festivals omdat er altijd wel reclame/sponsors zijn waar Propaghandi op tegen is. Dus dit was wel een mooie kans om ze eens te zien.

Life Of Agony heeft maar 1 leuk album gemaakt, River Runs Red, hun set is meestal ook 75% dat album ofzo volgens mij. Ik vind het zeker geen slechte band verder maar ik zie er niet echt van in wat er zo hardcore/punk aan is.

Dag Nasty is een van de eerste echte melodic hardcore bands. Ze waren zeker goed, maar ze stonden op een crappy podium in een idem zaal.

Agnostic Front en vooral Suicidal Tendencies waren goede optredens, zeer ervaren bands, nog steeds overtuigend.

ps. Nieuwe van Architects is perfectie, 10/10 voor mij.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')