Leuke line-up inderdaad, iets teveel op de skapunkerds leunend voor mij. Bands als Lees Than Jake draai ik echt nooit meer. Culture Abuse vind ik wel een leuk bandje.quote:

quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:50 schreef pipster het volgende:
Toch wel lekker bezig daar in Erica.

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Hebben behoorlijk wat line-up wisseling gehad (en ook qua sound, ging zelfs richting de glam uiteindelijkquote:Discharge anno nu hoe zou dat zijn
 ) Maar ze treden weer op met de originele bassist en gitarist, die ook speelden op Hear Nothing See Nothing Say Nothing, en de eerste EP's. Dus ik verwacht daar eigenlijk wel iets heel tofs van
 ) Maar ze treden weer op met de originele bassist en gitarist, die ook speelden op Hear Nothing See Nothing Say Nothing, en de eerste EP's. Dus ik verwacht daar eigenlijk wel iets heel tofs van 
quote:
 idd
 idd

Culture Abuse heb ik niet gezien. Ik kende het ook totaal niet en had het niet beluisterd voordat ik ging.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:57 schreef pipster het volgende:
[..]
Leuke line-up inderdaad, iets teveel op de skapunkerds leunend voor mij. Bands als Lees Than Jake draai ik echt nooit meer. Culture Abuse vind ik wel een leuk bandje.

Goede feestjes zijn altijd fijn!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 12:49 schreef cleany het volgende:
[..]
Culture Abuse heb ik niet gezien. Ik kende het ook totaal niet en had het niet beluisterd voordat ik ging.
Silverstein, Tusky, Reel Big Fish, Less Than Jake, Black Peaks, Anti-Flag en Cancer Bats wel gezien. Het was een goed feest. Bijna een festival...talking of which...
[ afbeelding ]

Ja dat is ook wel de reden dat ik in 2014 voor het laatst was te vinden op Groezrock.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb alles al minimaal 3 keer gezien van de wat meer gevestigde bands die tegenwoordig en de laatste jaren op groez komen.

Strength Through Unity 2019quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 23:08 schreef maniack28 het volgende:
Een festival met alleen maar nieuwe kleine bands, daar wordt ik happy van...
 ?
? 

Deze zeker!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:04 schreef Ixnay het volgende:
Guttermouth is ook alweer te lang geleden. En ik denk dat dat weinig veranderd is en dat een optreden van hun hetzelfde moet zijn als 20 jaar geleden.

This is a Standoff is volgens mij definitief gestopt.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef cleany het volgende:
[..]
Deze zeker!
En voor bij ook bands als Bigwig, The Ghost Inside, More Than Life, The Wonder Years, Knuckle Puck, Movements, A Day To Remember, Alexisonfire, The Story So Far, Everytime I Die, This Is A Standoff, Bayside, Architects, Boys Night Out, Mute, Forus, Story of the Year, Casey, No Bragging Rights.
En bands die wel terug mogen komen omdat ik ze nooit heb gezien: Killing The Dream, The Carrier, The Ghost of a Thousand, Dogwood, Relient K, The Suicide Machines, Dead Poetic.

Dus...hoe verklaar je dit dan?quote:Op donderdag 1 november 2018 15:40 schreef Ixnay het volgende:
[..]
This is a Standoff is volgens mij definitief gestopt.

Dan verklaar ik dat ik het helemaal verkeerd had.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:44 schreef cleany het volgende:
[..]
Dus...hoe verklaar je dit dan?
https://www.kroepoekfabri(...)-standoff-drunktank/

Ik lees deze post, denk "Ohja Suicide Machinesquote:Op donderdag 1 november 2018 11:22 schreef cleany het volgende:
[..]
Deze zeker!
En voor bij ook bands als Bigwig, The Ghost Inside, More Than Life, The Wonder Years, Knuckle Puck, Movements, A Day To Remember, Alexisonfire, The Story So Far, Everytime I Die, This Is A Standoff, Bayside, Architects, Boys Night Out, Mute, Forus, Story of the Year, Casey, No Bragging Rights.
En bands die wel terug mogen komen omdat ik ze nooit heb gezien: Killing The Dream, The Carrier, The Ghost of a Thousand, Dogwood, Relient K, The Suicide Machines, Dead Poetic.
 " en prompt komen ze voorbij in de shuffle.
" en prompt komen ze voorbij in de shuffle.

Ja, ik kan niet wachten...nou ja ik vind best veel nieuwe dingen goed hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Nog 3 dagen en dan de nieuwe van Architects genaamd "Holy Hell".
Komt nog maar weinig voor dat ik zo uitkijk naar een nieuw album.

BMTH heb ik geen vertrouwen meer in dat die ooit metalcore of andere goede muziek gaan maken, Sempiternal was nog goed.quote:Op donderdag 8 november 2018 14:35 schreef cleany het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet wachten...nou ja ik vind best veel nieuwe dingen goed hoor.
Ik keek minstens net zo uit naar de nieuwe albums van Napoleon, Silent Planet, Bring Me The Horizon, The Story So Far, Trash Boat, Senses Fail en Beartooth.

CBK was dan ook een van de weinige bands samen met Life Of Agony en Propagandhi die ik had willen zien, dus ik geloof dat TSOR niet helemaal voor mij gemaakt is.quote:Op donderdag 8 november 2018 14:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
BMTH heb ik geen vertrouwen meer in dat die ooit metalcore of andere goede muziek gaan maken, Sempiternal was nog goed.
The story so far heb ik nooit echt heel boeiend kunnen vinden. Moet me er misschien eens in verdiepen.
Senses Fail was altijd goed, laatste 2 albums en eigenlijk vooral de laatste zijn matig/kut.
Beartooth ga ik zien als support van Architects. Eerste 2 albums vond ik goede combinatie van melodic hardcore, leek soms wel ADTR met meer agressie. Laatste album vond ik eigenlijk best saai en rock achtig. Na 2 keer luisteren geen enkel nr dat me echt opviel op die plaat.
Comeback Kid @ Sound Of Revolution in het klokgebouw afg zaterdag was weer net zo goed als altijd.

Propagandhi zie je niet vaak op festivals omdat er altijd wel reclame/sponsors zijn waar Propaghandi op tegen is. Dus dit was wel een mooie kans om ze eens te zien.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:29 schreef cleany het volgende:
[..]
CBK was dan ook een van de weinige bands samen met Life Of Agony en Propagandhi die ik had willen zien, dus ik geloof dat TSOR niet helemaal voor mij gemaakt is.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |