Oh ook maar checken dan. Ik dacht dat het keiharde oldschool HC was...quote:Op maandag 28 april 2014 10:57 schreef Ixnay het volgende:
Heb alle 6 de albums nu.
Kan bijna niet geloven waarom ik deze band niet eerder ontdekt heb.
Precies zoals het hoort. Melodische punk/hardcore met inhoud zonder te veel geschreeuw en toch voldoende snelheid/agressie.
Hoort in het rijtje van Ignite, A Wilhelm Scream, No Trigger, Strike Anywhere, etc. als je het mij vraagt.
Erg ziek deze EP.. en het album ook. Bizar veel naar geluisterd het afgelopen jaar. Snowing.quote:
Nice, hier luistert volgens mij niemand emo verderquote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Erg ziek deze EP.. en het album ook. Bizar veel naar geluisterd het afgelopen jaar. Snowing.
wat een faal zit ik nu gewoon jullie te regelen voor de pitcher?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:33 schreef cleany het volgende:
Mijn nieuwe band is overigens compleet. Deze zal meer punky hardcore klinken dan de vorige formatie. Wellicht ook cleanere zang (no pun intended).
Um ja...wat is de faal?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:30 schreef MarsX het volgende:
[..]
wat een faal zit ik nu gewoon jullie te regelen voor de pitcher?
Faal dat ik niet wist dat jij het was. Zit je tegenwoordig met Midas in de band?quote:
Ja ik zit met Midas in de band inderdaad ;-)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef MarsX het volgende:
[..]
Faal dat ik niet wist dat jij het was. Zit je tegenwoordig met Midas in de band?
Weten jullie al of jullie kunnen?
Helemaal naar Slovenië voor een paar punkbandjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:35 schreef Ixnay het volgende:
Gaat er nog iemand naar Punk Rock Holiday in Tolmin, Slovenië?
Line up die nog beter is dan groezrock.
Heb je al eens gecheckt hoe mooi het daar is. Meteen een vakantie erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Helemaal naar Slovenië voor een paar punkbandjes?
Oh ja, het is wel mooi daar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heb je al eens gecheckt hoe mooi het daar is. Meteen een vakantie erbij.
En ik vind deze line up wel meer dan "wel een paar punkbandjes" . :p
Had 'm geluisterd, hij is me toch wat te poppy denk ikquote:Op donderdag 8 september 2016 17:07 schreef pipster het volgende:
Descendents![]()
Nieuwe klinkt ook weer prima (1 keer gehoord)
Ik met de albums ook niet, maar die eerste EP'tje(s) vind ik wel weer te gek.quote:Black Flag heb ik het nooit zo mee gehad,
Ik hoor graag voorbeeldenquote:die Amerikaanse hardcore scene had wel beter begin jaren 80.
Wow...dit is gewoon alweer 2 jaar geleden. We bestonden pas 2 maanden en stonden al op het podium in de Pitcher.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:30 schreef MarsX het volgende:
[..]
wat een faal zit ik nu gewoon jullie te regelen voor de pitcher?
Heb je Facebook? https://www.facebook.com/nlhardcorepunkshows/quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:46 schreef slacKard.x het volgende:
Iemand nog hardcore-punk show agendatje voor me? Liefst Noord-Holland. Heb tot nu toe alleen Traumahelikopter. Van maart tot april ben ik in Californië, dus kan helaas ook niet bij de LP release van Nuclear Devestation zijn.
Oh ben ik de enige punkliefhebber die Black Flag een kutband vind? Ze hebben echt alleen maar langzame nummers opgenomen..
Ben momenteel deze aan het draaien:
Als jullie het leuk vinden is hier m'n youtube kanaal:
https://www.youtube.com/user/PunkRockCovers/videos
Hier mijn eerste tattoo trouwens, erg blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:03 schreef pipster het volgende:
Iron Reagan gaat ook weer lekker verder waar ze gebleven zijn.
Wat heb je allemaal geluisterd van Black Flag?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:46 schreef slacKard.x het volgende:
Oh ben ik de enige punkliefhebber die Black Flag een kutband vind? Ze hebben echt alleen maar langzame nummers opgenomen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |