Valt Rotterdam niet onder de randstad dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Pyjama het volgende:
Hij is voor mij uit Rotterdam verhuisd om samen te wonen in een huis in de randstad.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Pyjama het volgende:
Zo heeft hij in de eerste paar maanden mij indirect maar met opzet veel (fysieke) pijn gedaan. Dit is echter maar eenmalig voorgekomen.
Zoek een baan, vraag een uitkering aan, ga tijdelijk bij vrienden/ouders wonen, ga in ieder geval weg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Pyjama het volgende:
Ik heb geen gevoelens meer voor hem. Maar, hoe kan ik hem verlaten? Ik heb niet genoeg geld, hij betaalt de hypotheek grotendeels en vrijwel al het andere. Ook heeft hij zijn hele oude leven opgegeven voor mij!
Verhuizen, zijn oude vriendengroep niet meer zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef Smack10 het volgende:
Wat is zijn hele oude leven opgeven dan?
Wat heeft geld hier nu mee te maken?
Dan kun je dus lenen bij DUO, probleem qua geld opgelostquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Verhuizen, zijn oude vriendengroep niet meer zien.
Hij heeft heel veel voor me betaald en ik voel me schuldig. Ik kan bovendien niet weg omdat ik zowel fysiek gehandicapt als student ben en dus weinig geld heb.
Tenzij ze dat niet wil en liever heeft dat anderen de zaken voor haar regelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan kun je dus lenen bij DUO, probleem qua geld opgelost
We zaten in de auto en ik was net aan mijn rug geopereerd. Hij is toen met opzet hard gaan rijden en over verkeersdrempels heengereden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef Pienata het volgende:
Hoe doe je iemand indirect maar opzettelijk fysiek pijn?
Welke bron(nen) van inkomsten heb je wél?
Het was niet Rotterdam, ik wilde het zo anoniem mogelijk houden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Valt Rotterdam niet onder de randstad dan?
[..]
[..]
Zoek een baan, vraag een uitkering aan, ga tijdelijk bij vrienden/ouders wonen, ga in ieder geval weg.
dan is t iets lastiger om even een baantje te vinden he.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan kun je dus lenen bij DUO, probleem qua geld opgelostSnap overigens niet waarom het uitmaakt dat je gehandicapt bent.
Jezus, kan je niet terug naar je ouders? Dat klink als een sadistquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
We zaten in de auto en ik was net aan mijn rug geopereerd. Hij is toen met opzet hard gaan rijden en over verkeersdrempels heengereden.
Ik heb een kleine wajong en studiefinanciering
Ze krijgt wajong, dus dat is dan in plaats van een bijbaantje. Verder blijft lenen van toepassing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan is t iets lastiger om even een baantje te vinden he.
Beetje raar dat hij dat met opzet doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
We zaten in de auto en ik was net aan mijn rug geopereerd. Hij is toen met opzet hard gaan rijden en over verkeersdrempels heengereden.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Omdat ik had gezegd dat ik de sprinkhanen die hij net als voer voor zijn reptielen gekocht had niet voor in de auto wilde hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen?
En waarom ben je op hem gevallen dan?
Nee, helaas kan ik niet terug naar mijn ouders. Sowieso heeft hij me nogal van de buitenwereld afgesloten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus, kan je niet terug naar je ouders? Dat klink als een sadist
Ik heb deze gevoelens nog nooit naar hem geuit nee. Ik ben bang voor wat hij zal doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan is t iets lastiger om even een baantje te vinden he.
Heb je deze gevoelens wel eens naar hem geuit?
en is dit geen optie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Nee, helaas kan ik niet terug naar mijn ouders. Sowieso heeft hij me nogal van de buitenwereld afgesloten.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Brocco_Li het volgende:
Je kunt wel weg. Rot voor hem dat 'ie een huis heeft gekocht, maar bij de koop was niet inbegrepen dat 'ie jou verrot mocht schelden.
http://www.blijfzhz.nl/
http://www.kwintes.nl/opvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |