PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
krijg je weer zo'n pro league kutteamquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:18 schreef Zhano het volgende:
Vargas lijkt me wel een goede CF, alleen ben niet zo te spreken over zijn mogelijke links
Jups, want die Venezolezen zijn verder ook niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krijg je weer zo'n pro league kutteam
Zo'n team dat ik vandaag al 15x ben tegengekomenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krijg je weer zo'n pro league kutteam
Marcel Brands.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV wil Viergever en Arias nu halen. Lijkt me een goed plan. Geld zat ja toch
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Marcel Brands.
Iedereen zit te zeiken, maar hij verkoopt iedere speler met winst.
Rincon en dan houdt het wel opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jups, want die Venezolezen zijn verder ook niks
Haha geintje natuurlijk. Maar de deals die hij tot nu toe maakt zijn best oké.quote:
Di Santo ownt hardquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Met mijn anti-pace spitsenteam (Araujo en Di Santo) met 4-1 van een 5 atb BPl met meerdere IF's gewonnen.Pauper.
Hahah je spelde het verkeerdt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik speel nu tegen een team dat CONFEDERTATION heet
De verlosserquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reemi en Pazzl, ga je eens kapot schamen...
yo thx yoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is al geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
Waneer is de finale van de confederations cup ?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
Waneer is de finale van de confederations cup ?
Ja daarom vroeg ik het me afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dreetje toch
Halve finale was gisteravond, remember?
Ik dacht het wel ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het me af![]()
Maar zondag is het dus ?
FOK! > Google. Ja toggg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar zondag is het dus ?
Rond 12 uur.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar zondag is het dus ?
Om middernachtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar zondag is het dus ?
Nee ik vroeg het me echt afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus het was gewoon een post om te laten weten dat je er nog bent?
Dom om het feit dat je je vraag hier post in plaats van 3 woorden in Google in te typen...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me echt af
Maar nu weten jullie nog wel dat ik nog steeds dom ben
haha ik ben vrijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Om middernachten de volgende dag toetsen dus ik mis goddomme die wedstrijd
Lekker toch!quote:
Cyriacquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen TOTY Falcao en Ronaldo.Ik ben eigenlijk niet bang. Ik speel liever hiertegen dan tegen Cyriac en Ezekiel.
Kanu - Oparequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
silver CB-RB double link, roept u maar
kirchhoff diekmeierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet ik weer die schijtmongool Bolat of die Jap als GK gebruiken
bedankt though
Felipe fagnerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet ik weer die schijtmongool Bolat of die Jap als GK gebruiken
bedankt though
Fagner met die Braziliaanse CB van Hannover?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
silver CB-RB double link, roept u maar
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fagner met die Braziliaanse CB van Hannover?
quote:
jammer dat die twee teringslecht zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fagner met die Braziliaanse CB van Hannover?
dit wordt het denk ikquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
jammer dat die twee teringslecht zijn
[..]
dit wordt het denk ik
Loopt alle gaten dicht en onderschept de bal vervolgens ook nog vaak bij mij, maar hij is wel klein ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast die klotemidget Fag kan echt helemaal niks
Felipe ook niet. Wat een mongool is dat echt een van de minste Brasilver CB's die ik gebruikt hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast die klotemidget Fag kan echt helemaal niks
Ik heb nog steeds elke keer als ik een speler heb (daar moet ik dus al op wachten) dat de pagina van die speler eerst niet laadt. Als ik dan refresh is hij er ineens meteen?quote:
spreek jij Portugees of konden die knuppels toen al Engels?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
FagnerMet hem en Cassio heb ik weleens in de rust gebabbeld toen ze net in Nederland waren. Ze zeiden dat iedereen hen vertelden dat het hier zo koud was maar dat viel wel mee
Nog een paar donaties, dan kunnen we voorlopig over op een super snelle server.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds elke keer als ik een speler heb (daar moet ik dus al op wachten) dat de pagina van die speler eerst niet laadt. Als ik dan refresh is hij er ineens meteen?
Beiden matig Engelsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spreek jij Portugees of konden die knuppels toen al Engels?
hoeveel staat de teller?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog een paar donaties, dan kunnen we voorlopig over op een super snelle server.
goeie zaakquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤15 en Tim gaat misschien nog wat doneren.
Correctie: ¤9,50 en Jorwol en Tim gaan misschien nog wat doneren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
je heb al 5,50 zelf gehoudenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Correctie: ¤9,50 en Jorwol en Tim gaan misschien nog wat doneren.
Di Santo is een baas. Martinuccio ga je denk ik vervangenquote:
keeper is alleen voor illustrative purposes, ik moet nog even kijken wie daar komtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Di Santo is een baas. Martinuccio ga je denk ik vervangenKirchhoff is een beest maar die keeper is matig.
dat kan maar die is te duur. maak er denk ik Casemiro vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Andere keeper en kan je niet up wellington op cdm doen?
Tim heeft dat al gedaan. Maar wel viaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat zei je de vorige keer ook al.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim heeft dat al gedaan. Maar wel viaSNS
Je oude werkgever afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
dit was de laatste kans omdat ie zwart is, maar het mocht niet batenquote:
quote:
Blijft een rare taal dat Finstwitter:MikaVayrynen4 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 22:09:56Juan Quintero. Kolumbia u20 kapteeni. Lätkäkassillinen kikkoja ja iso annos luovuutta. #kikkapussi reageer retweet
(Google translatequote:Juan Quintero. Colombia kapitein u20. Klassieke hockey trucs en een grote dosis creativiteit. # Trick tas
Hij schijnt echt heel goed IRL te zijn. Een van de grootste talenten die meedoen dit toernooi. Colombia heeft sowieso een goede lichting, al ken ik er niet veel vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Zhano het volgende:
Blijft een rare taal dat Finstwitter:MikaVayrynen4 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 22:09:56Juan Quintero. Kolumbia u20 kapteeni. Lätkäkassillinen kikkoja ja iso annos luovuutta. #kikkapussi reageer retweet
Bovenstaande klinkt niet zo aardig maar het valt mee:
[..]
(Google translate)
[..]
Woow, lekker bedrag. Bedankt Tim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedere speler in de database heeft maandelijks 1 cent nodig om te kunnen overleven. Voor ons hier wellicht ondenkbaar, maar van jouw 5 euro kunnen 500 spelers worden voorzien van vaccins. Ze hebben je hulp hard nodig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:23 schreef n0ir het volgende:
Hoeveel geld heeft wefut maandelijks nodig om kostendekkend te zijn?
Hardop lachen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere speler in de database heeft maandelijks 1 cent nodig om te kunnen overleven. Voor ons hier wellicht ondenkbaar, maar van jouw 5 euro kunnen 500 spelers worden voorzien van vaccins. Ze hebben je hulp hard nodig.
Ik doe binnenkort ook wel een bedragje denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere speler in de database heeft maandelijks 1 cent nodig om te kunnen overleven. Voor ons hier wellicht ondenkbaar, maar van jouw 5 euro kunnen 500 spelers worden voorzien van vaccins. Ze hebben je hulp hard nodig.
Als we sneller willen tussen de ¤5 en ¤10 per maand.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:23 schreef n0ir het volgende:
Hoeveel geld heeft wefut maandelijks nodig om kostendekkend te zijn?
Supertof dat jullie allemaal bereid zijn iets te doneren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe binnenkort ook wel een bedragje denk ik.
Kun je ff PM-en waar het heen moet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Supertof dat jullie allemaal bereid zijn iets te doneren.Dat waardeer ik.
DM je rekening nummer maar eventjes. Ik wil ook wel zon donateur ding, maar heb geen paypal of cc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Supertof dat jullie allemaal bereid zijn iets te doneren.Dat waardeer ik.
sorry was me broertjequote:
Wij hebben het liever ook gewoon via Internet Bankieren, want dan betalen we geen provisie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DM je rekening nummer maar eventjes. Ik wil ook wel zon donateur ding, maar heb geen paypal of cc.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wij hebben het liever ook gewoon via Internet Bankieren, want dan betalen we geen provisie.
krijg je ook zon leuk donator dingetje als je 1 cent doneerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wij hebben het liever ook gewoon via Internet Bankieren, want dan betalen we geen provisie.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
krijg ik ook zon leuk donator dingetje als je mijn vader 1 cent doneert
nee want dan ben je gewoon een gierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
krijg je ook zon leuk donator dingetje als je 1 cent doneer
nee, dan krijg je het kkgier-tagjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
krijg je ook zon leuk donator dingetje als je 1 cent doneer
Moet weer lachen als ik aan die Nectar denkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want dan ben je gewoon een gier
ik wou eerst gewoon 1 cent doneren en kijken of ik dat dan kreeg dan wel meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want dan ben je gewoon een gier
Is het mogelijk dat als je Dreetje intik op wefut dat van duinen komt ?quote:
Walkthrough die ik volg upload niet snel genoegquote:
Soms denk ik dat er meerdere mensen achter de fok-account van Tim86 zitten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Walkthrough die ik volg upload niet snel genoeg
Vandaar misschien ook die 86?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er meerdere mensen achter de fok-account van Tim86 zitten.
Klopt:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Soms denk ik dat er meerdere mensen achter de fok-account van Tim86 zitten.
quote:
86 chinezen in de kelderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaar misschien ook die 86?
Nu snap ik het eindelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Heb een keldertje vol met rijstballen hier die doen alsof ik overal verstand van heb en alles kijk en volg. Bevalt uitstekend.
Waarschijnlijk tot volgende TOTW dus woensdagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef n0ir het volgende:
[..]
86 chinezen in de kelder
[..]
Nu snap ik het eindelijk
Hoeveel dagen blijft dat silver-toernooi nog?
thanks!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot volgende TOTW dus woensdag
quote:
Dan krijg je alles tagjes die je maar wilt. Al staat je hele pagina vol met tagjes. Interesseert me geen reet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als ik nu 100 euro doneer krijg ik dan het like a sir plaatje achter mijn naam?
Als Bony naar Swansea gaat is dat echt een goede stap in zijn carriere.quote:
Daar is wel degelijk over nagedacht. Als er iemand uberhaupt nog in staat is om bij die kansloze voorzetten van Pieters te komen, is het Crouch wel.quote:
Als Crouch geblesseerd op de tribune zit wel jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar is wel degelijk over nagedacht. Als er iemand uberhaupt nog in staat is om bij die kansloze voorzetten van Pieters te komen, is het Crouch wel.
Hmm, vakantiegeld komt binnenkort toch binnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan krijg je alles tagjes die je maar wilt. Al staat je hele pagina vol met tagjes. Interesseert me geen reet.
Crouch is nooit geblesseerd, Crouch blesseert de blessure.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Crouch geblesseerd op de tribune zit wel ja
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Net het genoegen gehad tegen zoiets te spelen, die spelers in ieder geval, iedereen had volgens mij rond de 9 chem, geen idee of het kan.. maar wel 2-1 gewonnen
Please note: PC prijzen_!
mijn ogen wat doe jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Net het genoegen gehad tegen zoiets te spelen, die spelers in ieder geval, iedereen had volgens mij rond de 9 chem, geen idee of het kan.. maar wel 2-1 gewonnen
Please note: PC prijzen_!
Ja WeFUT is offline hierquote:
Gewoon een bij elkaar gekocht team. Eigenlijk juist heel realistisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik op m'n hoogtepunt met FIFA stop jongensHoe kan je van mijn lullige serie A teampje verliezen als je een speler met 99 Finishing en 99 longshot hebt? (Messi)?
Heeft nog niemand hem 'the talk' gegeven?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik op m'n hoogtepunt met FIFA stop jongensHoe kan je van mijn lullige serie A teampje verliezen als je een speler met 99 Finishing en 99 longshot hebt? (Messi)?
Denk het nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft nog niemand hem 'the talk' gegeven?
Misschien wil Dreetje statiegeldflessen inzamelen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 1 inzamelmiddag en dan zijn we er. Ik ga koekjes bakken. Iemand anders nog een leuk idee?
Hij kan beter z'n zus verhuren, dan hoeven we wij ons nooit meer druk te maken om serverkosten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien wil Dreetje statiegeldflessen inzamelen?
Ook lekker een spareribbie gehaald in El Caballo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Je raadt nooit wie ik zag vandaag....
[ afbeelding ]
Kijk eens naar Jean Doest, die man is woest.quote:
Wat een baas iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens naar Jean Doest, die man is woest.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens naar Jean Doest, die man is woest.
1 bal, wtfquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
req: 18 MLS in squad
7500 coins, 1 ball, 1 premium gold pack
Wynne al naar 21kquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Over 4 dagen en 17 uur pas trouwens..upcoming
1 balquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Je zult maar 1000 spelers ingekocht hebben voor deze cup....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult maar 1000 spelers ingekocht hebben voor deze cup....
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult maar 1000 spelers ingekocht hebben voor deze cup....
Net als bij de Ieren morgenmiddag wssquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant dat hij nu al is aangekondigd..nu twijfel ik een beetje wat het ideale verkoopmoment zal zijn
Ik neem genoegen met 500 a 600 coins per spelerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Best irritant dat hij nu al is aangekondigd..nu twijfel ik een beetje wat het ideale verkoopmoment zal zijn
Mensen die nu een team gaan maken kijken vooral naar de pacehoeren denk ik. Alonso lijkt me wel een goede.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
Wat zijn een beetje populaire spelers in de MLS? Wynne, Mattocks, Henry, Oduro?
Alonso, Donovan, Henry lijken mij wel belangrijke spelersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
FC Dallas CB's, Houston LB en RB (brons), NY CBquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet?
[ afbeelding ]
Die man moet je ook op letten. 4* skill
Ik kon er ook nog net een paar oppikken. Zo'n 100k winst in 1 minuut ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:12 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel met net Thorb. Heb er nog veel meer allemaal 650c voor betaald![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige autobuyers staan nog niet aan
Komt wel. De mensen die er nu bij zijn, zijn de mensen die alleen maar winst willen maken, dus die kopen niks dat overpriced is. Binnenkort gaat het wel lopen hoor.quote:
nee hij is van mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef n0ir het volgende:
Hee tim86 wil je zo een potje tegen mij? Met zilveren spelerskaartjes.
Nesta is ook duur, enige gold CB volgens mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt wel. De mensen die er nu bij zijn, zijn de mensen die alleen maar winst willen maken, dus die kopen niks dat overpriced is. Binnenkort gaat het wel lopen hoor.
Allemaal nerdjes op de xbox.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die xbox markt reageert altijd vreselijk extreemOp de PS is alles nog vrij rustig
Prima, stuur zo maar een invitequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef n0ir het volgende:
Hee tim86 wil je zo een potje tegen mij? Met zilveren spelerskaartjes.
begrijp dat de silvermarket geen zin meer heeft. alle ballen op de MLS ?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die xbox markt reageert altijd vreselijk extreemOp de PS is alles nog vrij rustig
Ik zou zeker inslaan op MLS spelers ja, de reward van het toernooi is wel hoog genoeg om de prijzen te doen stijgen lijkt mequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
begrijp dat de silvermarket geen zin meer heeft. alle ballen op de MLS ?
heb ergens nog wel wat silver MLS spelers miss ook nog wel wat bronzequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zeker inslaan op MLS spelers ja, de reward van het toernooi is wel hoog genoeg om de prijzen te doen stijgen lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ergens nog wel wat silver MLS spelers miss ook nog wel wat bronze![]()
verder zal ik wynne maar een in slaan of wat je me voor toefjes
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
8 pagina's. watchlist staat al een maand vol met MLS spelers. 4 accounts idem dito
Clubvaluequote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom verkoop je ze niet? Zo op die jongens gesteld?
Dat is toch niet belangrijk? Verkopen, coins verkopen, en de value van de eigen bankrekening opkrikkenquote:
Coins verkopen lukte me de laatste tijd niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch niet belangrijk? Verkopen, coins verkopen, en de value van de eigen bankrekening opkrikken
Ja, straks spelen we fifa 14 en zit je met je clubvalue waar je nooit meer naar kijktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Coins verkopen lukte me de laatste tijd niet meerMaar je hebt wel gelijk, gooi die zooi er morgen wel op.
Ja, ik duik er ook in.. Gegroet aardbeienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
Nog ekkes proberen te tukken, 10 over 4 gaat mn wekker voor een forfortoe oemtitie
werk
morgen de gold consumables dr uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch niet belangrijk? Verkopen, coins verkopen, en de value van de eigen bankrekening opkrikken
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen de gold consumables dr uitmls spelers er maandag ofzo uit
gaan mooie tijden worden.
hopen op zondag TOTT
Zal hem zo maar verkopen denk ik..kan haast niet duurder tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit
Wynne naar 35k
Geen Wynne voor Bynne te koop
Hoezo morgen de gold consumables?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen de gold consumables dr uitmls spelers er maandag ofzo uit
gaan mooie tijden worden.
hopen op zondag TOTT
Nee ik ga nu clubben die gasten gaan me een ricinebrief sturen als ik niet op kom dagenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
0-3 streak tegen Fokkers
Rematch? Hopelijk nu zonder lag
Eerste helft was best leuk..ondanks weinig kansen. Daarna alleen maar lag en een bullshit pingel. Wel een terechte pingel, maar Zelao pakt 99 vd100 keer de bal daar en nu gewoon misquote:
Alle Wynne's zijn weg inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit
Wynne naar 35k
Geen Wynne voor Bynne te koop
32k nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heuj
Zou nog ff wachten. Z'n prijs gaat op en neer. 35k is nu de goedkoopste.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
Zal ik hem er maar voor 45k bin opzetten? Zou al sick genoeg zijn..had hem gisteren in een pack
fuck it yolo dit dat
TOTS Donovan wellicht, maar weet neit wat zijn oorspronkelijke prijs is dus durf hem niet te kopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:50 schreef Zhano het volgende:
Zouden IF Keane en Morales ook stijgen nu?
Same here ja. Kan toch niet slapen. Had misschien vanochtend even eerder dan 1 uur moeten opstaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
NeeBen nog even wat spelers aan het listen op goede hoop.
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb de twee goedkoopste 352 MLS CB's op de markt
Voor hoeveel gekocht? Ik verkocht net een Amarikwa voor 1500c en die gast dumpt er een 41212 kaart overheenquote:
Had hem voor 4k gekocht. Net ook al een paar van die FC Dallas CB's met minstens 2k winst verkochtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor hoeveel gekocht? Ik verkocht net een Amarikwa voor 1500c en die gast dumpt er een 41212 kaart overheen
Lekker. Deze gaan nu ook als warme broodjes:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:31 schreef ThadCastle het volgende:
Zakuani wordt op de xbox naar 10k gebracht. Had ik wel verwacht want is de beste LM uit de MLS (na Henry)
En lol
[ afbeelding ]
En nog een 41212 voor 2,5k
Jezus. Xbox moneyquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker. Deze gaan nu ook als warme broodjes:
[ afbeelding ]
Het is dat ik je niet wil naaien...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zakte
[ afbeelding ]
Volgende
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is dat ik je niet wil naaien...
Oh dit was nog van mijn voorraadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Anders had ik m'n stofzuiger even op Zakuani gezet vannacht.
Dat heb ik met Proto.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:47 schreef Tim86 het volgende:
omfg IF Vercoutre is nog 100x slechter dan zijn NIF lijkt het wel..5 potjes gespeeld en echt ontelbaar veel blunders. Ook gewoon 5x ofzo al een weak foot long shot half door het midden die hij gewoon onder zich door laat gaan. Zo extreem heb ik het nog nooit gezien. Kost me nu gewoon de finale..speelde die gozer zoek, maar letterlijk ieder rollertje binnen 30 meter is een goal.
is Kofi Kofi een account van jou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Proto.Wat een kutkeeper is dat zeg.
Zou leuk zijn als alles een enorme bubbel blijkt en je straks alles veel te duur hebt ingekochtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:50 schreef pascal08 het volgende:
Nou jongens, ik ga slapen. Fijn dromen van de MLS prijzen die straks de pan uit gaan rijzen. 300% winst op kutbronzies.
Weet niet is lastig bijhouden want een aantal komen ook uit mijn club en ik heb geïnvesteerd in Olavequote:
Oh ja. Ik weet het bij mij ook niet echt. Heb jij Nguyen ook? Doet t goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet is lastig bijhouden want een aantal komen ook uit mijn club en ik heb geïnvesteerd in Olave
Heb er 1 op staan in 352 voor 6k maar verkoopt niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja. Ik weet het bij mij ook niet echt. Heb jij Nguyen ook? Doet t goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |