SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
ZO kan ik het ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
ok zootycoon
mono heeft jointje gedraaidmet mijn hulp om hem dicht te krijgen wel, whehe
Ik zie verbeteringquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
ok zootycoon
mono heeft jointje gedraaidmet mijn hulp om hem dicht te krijgen wel, whehe
Volgen er meer dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wollah ik klap jou als eerste zondag
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ZO kan ik het ook
We gaan mono gewoon op de miet leren draaien
ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bitchfightquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
veel plesier met een dierentuin bouwen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef Moira. het volgende:
kay ik ga dus ff ZooTycoon checken gr gr eventuele communicatie gaat via mijn wederhelft met de allerhartelijkste groetjes van tante kaat
net als die vieze smerige lachende met z'n mond dicht, dat je nooit weet of het nou zo'n smerige sarcastische blik is of dat 'ie gewoon oprecht blij isquote:
Weet je dat nooit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
net als die vieze smerige lachende met z'n mond dicht, dat je nooit weet of het nou zo'n smerige sarcastische blik is of dat 'ie gewoon oprecht blij is
Dat doen ze nauwelijksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Lelijke kutbeesten zijn het man. en maar spugen.
Nee een blazerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Welkom nieuweling. Bent u een blower?
afwassenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik begin honger te krijgen maar moet eerst afwassen voor ik ga koken.
Dit gaat nog lastig worden
Eerst maar bier drinken en een hijsje nemen.
kwarktaart gaat m ook niet meer worden zeker?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Ik begin honger te krijgen maar moet eerst afwassen voor ik ga koken.
Dit gaat nog lastig worden
Eerst maar bier drinken en een hijsje nemen.
omdat roken ademhalingsproblematiek en dodelijke longkanker veroorzaaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Fuck deze shitWaarom doet mijn keel zo fucked up ineens
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat roken ademhalingsproblematiek en dodelijke longkanker veroorzaakt
Heb je vaak gekotst? Ik heb dat ook wel eens gehad. Mn hele maagwand was weg en moest kkveel bloed pukenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Fuck deze shitWaarom doet mijn keel zo fucked up ineens
Ik ga het morgen wel proberen te maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
kwarktaart gaat m ook niet meer worden zeker?
hey heb je jezelf al voorgesteld?? nieuw bloed allesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef trippy_trippy het volgende:
Mijn lachkick veranderde in 1 onmenselijke hoestbui
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef trippy_trippy het volgende:
Mijn lachkick veranderde in 1 onmenselijke hoestbui
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hey heb je jezelf al voorgesteld?? nieuw bloed alles
Ohnee, bij deze: ik ben nieuw hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hey heb je jezelf al voorgesteld?? nieuw bloed alles
Heyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:49 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Ohnee, bij deze: ik ben nieuw hier
Laatstequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Studeur het volgende:
Nog maar 1 peuk. Nu de keus om er een jointje van te draaien of hem oproken en wiet in de bong te gooien.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:49 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Ohnee, bij deze: ik ben nieuw hier
Joint.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Studeur het volgende:
Nog maar 1 peuk. Nu de keus om er een jointje van te draaien of hem oproken en wiet in de bong te gooien.
bong :p peukje is altijd chill om achter de hand te houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Studeur het volgende:
owquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
bong :p peukje is altijd chill om achter de hand te houden
ik rol zelf nog een jointje iigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow
nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Hahah niet te vaak, of mss toch wel. Ik vergeet de tel soms, mss bewust. En ja je moet iets hea Haha jullie danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hoe vaak blow je?
Hopelijk kom je hier vaker stoned meeposten
Joint.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow
nu weet ik niet meer wat ik moet doen
[b]quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit geblowd ja jij hebt er geen verstand van
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef Studeur het volgende:
Kop of munt dan maar
kop = joint
munt = bong
welkom. menig blower hier die de tel vergeet. gewoon lekker blowen en schijt hebben aan allesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Hahah niet te vaak, of mss toch wel. Ik vergeet de tel soms, mss bewust. En ja je moet iets hea Haha jullie dan
Huh je had toch al geblowdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[b]
Bitch pls zal nog eens advies geven
Geef geen advies over een onderwerp waar je niets van weetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[b]
Bitch pls zal nog eens advies geven
Snow is geen blow maagd hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Geef geen advies over een onderwerp waar je niets van weet
Voor de onervaren smoker: één bonghit en wegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook, maakt het veel verschil dan?
Ooooh ja. Als je nog nooit bong hebt gerookt, 1 keer hitten en je bent nog nooit zo stoned geweest in heel je leven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeeeeeker. Word je echt kneeeeitertje vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Chillquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Voor de onervaren smoker: één bonghit en weg
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ooooh ja. Als je nog nooit bong hebt gerookt, 1 keer hitten en je bent nog nooit zo stoned geweest in heel je leven.
En bij mij nog steeds, bong = altijd max stoned met minder wiet
ik neem hem mee naar de meet dus wellicht kun je t proberen. al raad ik het niet aan om op de meet al te stoned te worden.quote:
Nee ik denk dat ik het bij een paar hijsjes houquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik neem hem mee naar de meet dus wellicht kun je t proberen. al raad ik het niet aan om op de meet al te stoned te worden.
Cupcakes nog gelukt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik het bij een paar hijsjes houMoet ook nog een soort van thuis komen en mijn moeder overtuigen dat ik ben gaan shoppen met vrienden
OHJAquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen na werk, had vandaag te druk met date
ah, weer een nieuwe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen na werk, had vandaag te druk met date
Oh hij heeft opeens weer moeite gedaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee nog steeds dezelfde, 4e date ondertussen
Jep, jongens ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hij heeft opeens weer moeite gedaan?
Snap ik, heb ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep, jongens ik snap er niks vanMaar ik heb ook gewoon geaccepteerd dat hij geen whatsapper is
mensen die whatsappquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jep, jongens ik snap er niks vanMaar ik heb ook gewoon geaccepteerd dat hij geen whatsapper is
Sms'enquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
mensen die whatsapp
mensen die oude oldschool nokia
Eensquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
mensen die whatsapp
mensen die oude oldschool nokia
Mee eens.quote:
Eten uitstellen totdat je zo'n honger hebt dat het gewoon geil is om te etenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Nog steeds achterlijk honger.
Zo echt koken. Eerst roken, dan afwassen en pasta maken en dan 2 monsterborden naar binnen werken terwijl je vreetkick hebt![]()
Waarheden ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Eten uitstellen totdat je zo'n honger hebt dat het gewoon geil is om te eten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Eten uitstellen totdat je zo'n honger hebt dat het gewoon geil is om te eten
Wacht waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
leonardo dicaprio avondDie man is heet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Die filmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
rtl 5, net catch me if you can en nu is shutter island begonnen
Bedankt voor deze tipquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shit mijn moeder kijkt al tvquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ugh ik mag van 9 tot 4 lekker stofzuigen en chagrijnige mensen aan de kassa hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gelukkig hoeft dat ook niet. Ik ga zo facking hard chillen
Dat was wel zijn hoogtepunt jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Alleen in Titanic vind ik hem hot
Ik gelukkig van 11.30 to 16.00quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ugh ik mag van 9 tot 4 lekker stofzuigen en chagrijnige mensen aan de kassa hebben
Ik vind hem hoe ouder hoe hotterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat was wel zijn hoogtepunt ja
Bedenk me nu dat dat een film is die ik nog best wel op dvd wil hebben. Blijft mooi om eens in de zoveel jaar te kijken maar dat komt echt niet alleen door Leonardoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja neem een lelijke fotoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:27 schreef Snowbells het volgende:
ik neem mijn woorden terug
[ afbeelding ]
Ik heb hem op dvd maar ook gedownload in 1080pquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat dat een film is die ik nog best wel op dvd wil hebben. Blijft mooi om eens in de zoveel jaar te kijken maar dat komt echt niet alleen door LeonardoKate is ook prachtig in die film en gewoon goeie scene's
Die mioet ik nog zienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
In the great gatsby is ie ook lekker
Vraag me echt af of bijv Justin Bieber daar gebruik van maaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wou ook dat ik in films een rol had dan kon ik ook allerlei tienermeisjes neuken
Je zit toch veilig in een huisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Bah ouders zijn pas over een uur of 2 thuis. Vind het een kut idee dat ik alleen nu boven lig te pitten zo
Is vooral irritant omdat inbrekers juist op die dingen letten als er minder mensen aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Bah ouders zijn pas over een uur of 2 thuis. Vind het een kut idee dat ik alleen nu boven lig te pitten zo
Ben je zo'n schijterd?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Ja maar toch. De hele buurt is nu samen met mijn ouders naar zo'n feestje en mijn buren (woon 2 onder 1 kap) zijn er ook niet.quote:
Gewoon nog blijven fokkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Dit is de 1e keer in dit huis dat ik gewoon alleen ben en er echt NIEMAND is 's nachts dus wel een beetjequote:
Nodig een jongen uit en verbouw de boelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Snowbells het volgende:
Ohja huis is nog nieuw voor je natuurlijk, en je zit in the middle of nowherequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer in dit huis dat ik gewoon alleen ben en er echt NIEMAND is 's nachts dus wel een beetje![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer in dit huis dat ik gewoon alleen ben en er echt NIEMAND is 's nachts dus wel een beetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja huis is nog nieuw voor je natuurlijk, en je zit in the middle of nowhere
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]Je plaatje doet het niet gelukkig, ik heb vroeger zitten janken om the grudge dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon beneden een lamp aanlaten danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is vooral irritant omdat inbrekers juist op die dingen letten als er minder mensen aanwezig zijn.
Ik kreeg een rilling over m'n rug bij die laatste zinquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gewoon beneden een lamp aanlaten dan
En checken of er een stokje tussen de deur zit, if so, weghalen dan weten de inbrekers dat je thuisbent [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
VASELINE GVD SNEL NAAR BENEDEN GESCROLLT DOEI /LEAVE TOPIC
Geen flauw idee, kwam op google toen ik grudge gif invuldequote:
lol in titanic was hij echt nog een kind :pquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: niet klikken als je een gevoelige maag hebt, echt niet doen hoor.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus creepy gif op google
sinister. Ik vond het verschrikkelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puike film was dat, kan alleen even niet meer op de naam komen.
Vond het een kutfilmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Puike film was dat, kan alleen even niet meer op de naam komen.
Ja! Echt? Ik vond hem wel redelijk gedaan, zeker voor een film met een wat minder budgetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:52 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
sinister. Ik vond het verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Klikte de spoiler maar toch maar snel door gescrolldSPOILER: niet klikken als je een gevoelige maag hebt, echt niet doen hoor.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus creepy gif op google![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef LompeHork het volgende:
Ik mis wel écht goede zombiefilms de laatste jaren
Ja Zombieland was oké, maar meer een komediequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Olment het volgende:
[..]Mee eens..
Alleen van die gare kut films. Vond zombieland wel een goeje
Ken je die met die zombie nazi's in de sneeuw? Kom ff niet op de naamquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Zombieland was oké, maar meer een komedie
Ik heb wat tegen series, maar The Walking Dead ben ik toch vrij snel wel fan van geworden door het tekort aan films
Død snø (2009) - IMDb (Dead Snow)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Ken je die met die zombie nazi's in de sneeuw? Kom ff niet op de naam
Zombielandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Olment het volgende:
[..]Mee eens..
Alleen van die gare kut films. Vond zombieland wel een goeje
Zelf ben ik altijd nog fan van Rose Red en Session 9quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Død snø (2009) - IMDb (Dead Snow)
Die ja, vond er geen zak aan
Was ik al bang voor, die pilot werd niet heel goed ontvangen.quote:On May 17, 2013, Rhett Reese, creator of the TV adaptation announced that Zombieland: The Series wouldn't be picked up to series by Amazon.
Ik vond 'em wel grappig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Død snø (2009) - IMDb (Dead Snow)
Die ja, vond er geen zak aan
Nee johquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol in titanic was hij echt nog een kind :p
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Zelf ben ik altijd nog fan van Rose Red en Session 9![]()
Mja, ik heb hem voor de helft gekeken, ik vond hem nogal langdradigquote:
Dan heb je een hele leuke scene gemist.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja.deze man.
[..]
Mja, ik heb hem voor de helft gekeken, ik vond hem nogal langdradig
Heb je REC gezien? De eerste twee zijn heel vet! De derde is over te slaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Zombieland was oké, maar meer een komedie
Ik heb wat tegen series, maar The Walking Dead ben ik toch vrij snel wel fan van geworden door het tekort aan films
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Redelijk. Aub geen enge plaatjes meer
Ik ga hem nog wel een keer kijken van de week dan, skip ik gewoon de saaie bende die ik al gezien hebquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb je een hele leuke scene gemist.
Ja, heb ze alle drie gezien, die derde was kansloos inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heb je REC gezien? De eerste twee zijn heel vet! De derde is over te slaan.
Op zich is de Amerikaanse remake ook nog wel leuk. Gewoon voor een avond als je niks kunt bedenken om te doen. Een zeventje zeg maar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga hem nog wel een keer kijken van de week dan, skip ik gewoon de saaie bende die ik al gezien heb
[..]
Ja, heb ze alle drie gezien, die derde was kansloos inderdaad
Ik heb laatst nog een rare Spaanse film gezien, is heel lang in veel landen gebanned geweest. Kijk trouwens deze lijst eens: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_banned_filmsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op zich is de Amerikaanse remake ook nog wel leuk. Gewoon voor een avond als je niks kunt bedenken om te doen. Een zeventje zeg maar.
Damn, daar zitten landen tussen waarvan je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een rare Spaanse film gezien, is heel lang in veel landen gebanned geweest. Kijk trouwens deze lijst eens: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_banned_films
Volgens mij heb ik driekwart gezien en viel het allemaal wel mee
Ach... Laatst stond er op de weblog een filmpje over een of ander wormpje in de iris van iemand's oog.. Was 7x ergerquote:
Yes! Ben benieuwd of dat wat is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, daar zitten landen tussen waarvan je het niet verwacht.
Rise of the Zombies ziet er ook wel veelbelovend uit trouwens. Sowieso Danny Trejo en zombies.
Frankrijk heeft zo te lezen in 1925 een film verboden omdat ze bang waren dat het een revolutie zou kunnen inspireren. Nooit geweten dat Frankrijk zo explosief was in het interbellumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb laatst nog een rare Spaanse film gezien, is heel lang in veel landen gebanned geweest. Kijk trouwens deze lijst eens: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_banned_films
belonephobiaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach... Laatst stond er op de weblog een filmpje over een of ander wormpje in de iris van iemand's oog.. Was 7x erger
Ik wacht liever op de nieuwe echte Evil Dead.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yes! Ben benieuwd of dat wat is.
Zelf was ik benieuwd naar de remake van Evil Dead, maar hij schijnt erg tegen te vallen
Ja, bevolking kon oorlogen niet zo waarderen, zou je inderdaad in eerste instantie niet van die klapharken verwachten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef tarantism het volgende:
[..]
Frankrijk heeft zo te lezen in 1925 een film verboden omdat ze bang waren dat het een revolutie zou kunnen inspireren. Nooit geweten dat Frankrijk zo explosief was in het interbellum
En hij weet ook nog hoe het heetquote:
mdat k t heb swa :paquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:14 schreef Olment het volgende:
[..]
En hij weet ook nog hoe het heet
Zou je bij zo iemand willen likken aan die oogbal?
twitter:stoffel31 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 23:22:42vandaag naar walibi geweest was echt geen zak aan ook nog kk weermaar wel gezellige dag gehad reageer retweet
Wat een optimist...oh wachtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef Onorgineel het volgende:
twitter:stoffel31 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 23:22:42vandaag naar walibi geweest was echt geen zak aan ook nog kk weermaar wel gezellige dag gehad reageer retweet
![]()
stap 15quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:17 schreef Trollscience het volgende:
http://www.wikihow.com/Say-No-to-Drugs-and-Alcohol
Las ik laatst over. 4 mensen die kinderen misbruiken ofzo tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef LompeHork het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) - IMDb
Het was een gebande Italiaanse film, ook goed. Viel wel tegen, alleen het poepeten was best ranzig gedaan(oh en de eindscenes)
ja het bestaat uit 4 fases volgens mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Las ik laatst over. 4 mensen die kinderen misbruiken ofzo toch
Ja nouja "kinderen" ze zijn zogenaamd 16-18 en het zijn wel meer dan 4 mensen die ze misbruiken. Maar an sich vind ik iets als A Serbian Film zieker.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Las ik laatst over. 4 mensen die kinderen misbruiken ofzo toch
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja het bestaat uit 4 fases volgens mij
Daar liepen vrienden bij weg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:20 schreef LompeHork het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) - IMDb
Het was een gebande Italiaanse film, ook goed. Viel wel tegen, alleen het poepeten was best ranzig gedaan(oh en de eindscenes)
Nah, niet necrofilie:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:22 schreef Trollscience het volgende:
eerst is het handtastelijkheden en op het einde necrofilie toch ofzoiets
Dat laatste is meer gewoon sadisme (inprikken van ogen en dat soort) dan necrofilie.quote:the Anteinferno, the Circle of Manias, the Circle of Shit and the Circle of Blood
;D jij weet r toch iets sexys Van te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, niet necrofilie:
[..]
Dat laatste is meer gewoon sadisme (inprikken van ogen en dat soort) dan necrofilie.
JWZquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
;D jij weet r toch iets sexys Van te maken
Echt?quote:
Ik vraag me nou af of je die alleen of met het vrouwtje kijktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JWZ
[..]
Echt?vond het niet bijster interessant, Human Centipede 2 is qua gore 'n guts beter gedaan
August Underground's Mordum (Video 2003) - IMDb
Die moet ik nog eens zien, staat al een tijdje klaar hier, ook een arthouse dingetje.
Wat misschien ook meespeelde is dat ik wild aan het fappen was geslagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JWZ
[..]
Echt?vond het niet bijster interessant, Human Centipede 2 is qua gore 'n guts beter gedaan
August Underground's Mordum (Video 2003) - IMDb
Die moet ik nog eens zien, staat al een tijdje klaar hier, ook een arthouse dingetje.
Shiiiitttquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat misschien ook meespeelde is dat ik wild aan het fappen was geslagen.
Deze heb ik alleen gekeken, want ik lag ziek op de bank en had niets te doen, maar m'n vrouw is ook een horrorliefhebberquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af of je die alleen of met het vrouwtje kijkt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat misschien ook meespeelde is dat ik wild aan het fappen was geslagen.
Wiet kwijtraken is nooit grappigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Trollscience het volgende:
ik bedenk me net hoe ik mijn wiet ben kwijtgeraakt
op school
Ik snap het wel. Fransen winnen immers nooit oorlogen, dus staan ze bekend als de stumpers van Europa.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, bevolking kon oorlogen niet zo waarderen, zou je inderdaad in eerste instantie niet van die klapharken verwachten.
Dit is wat íédereen van Frankrijk vindtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef Onorgineel het volgende:
Frankrijk is een mooi land, jammer dat er fransen wonen
Ze hebben de Franse Revolutie gewonnen, maar toen moesten ze dan ook tegen de Fransen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Fransen winnen immers nooit oorlogen, dus staan ze bekend als de stumpers van Europa.
Ja, de regering was bang dat ze eens een keer een andere vlag gingen hijsen dan een wittequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Fransen winnen immers nooit oorlogen, dus staan ze bekend als de stumpers van Europa.
Voerbakjes zijn niet eetbaar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
Ik heb een bazendierentuin genaamd 'De Bazentuin'Ja ik wist niks anders, ben stoned enzo
Zebra's en giraffen in een groot verblijf.
Bevers, Bengaalse tijgers, nijlpaarden, krokodillen en flamingo's in een groot verblijf.
En panda's, rode panda's en pauwen in een groot verblijf
Allemaal speeltjes enzo en al die mensen vinden het vet leuk![]()
Alleen gaan ze zeiken dat ze honger hebben enzo terwijl er 100 voerbakjes en alles liggen
Dit vat het echt perfect samen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef Onorgineel het volgende:
Frankrijk is een mooi land, jammer dat er fransen wonen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
Ik heb een bazendierentuin genaamd 'De Bazentuin'Ja ik wist niks anders, ben stoned enzo
Zebra's en giraffen in een groot verblijf.
Bevers, Bengaalse tijgers, nijlpaarden, krokodillen en flamingo's in een groot verblijf.
En panda's, rode panda's en pauwen in een groot verblijf
Allemaal speeltjes enzo en al die mensen vinden het vet leuk![]()
Alleen gaan ze zeiken dat ze honger hebben enzo terwijl er 100 voerbakjes en alles liggen
twitter:ismaelzuid twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 00:14:07Wat weet jy van weed smoke op hoge tempo reageer retweet
Neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Onorgineel het volgende:
Hork mag deze in de OP?twitter:ismaelzuid twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 00:14:07Wat weet jy van weed smoke op hoge tempo reageer retweet
Moet ik dit echt uitleggen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar er zit ook shit in enzo weetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |