Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Froome grootste kanshebber manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
wtf man ik twijfel of ik froome in mijn team moet doen
Alle door deze betreffende renner(s) behaalde punten zullen uit de ranglijsten van de Telesport & Hyves Tourpoule worden gehaald.quote:
Bij Sky tekenen ze contracten dat ze dopingvrij zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle door deze betreffende renner(s) behaalde punten zullen uit de ranglijsten van de Telesport & Hyves Tourpoule worden gehaald.
Hiermee zullen ook automatisch alle klassementen in de Telesport & Hyves Tourpoule worden aangepast voor zover een deelnemer tijdens etappes punten heeft behaald met een gediskwalificeerde renner.
Houd dus bij jouw selectie van renners ook rekening met dopingrisico´s!
ja, zegt niks natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij Sky tekenen ze contracten dat ze dopingvrij zijn
Nou dan wordt het geen sky renner want volgens Lance heeft de komende winnaar ook doping gebruikt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij Sky tekenen ze contracten dat ze dopingvrij zijn
https://tourspel.telesport.nl/swf/#quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:09 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ga ook even met jullie meedoen, wat was de link?
uhhquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe ik ook maar had ingevuld mn naam
weet niet preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:35 schreef Blaadjes het volgende:
hee waar kan ik nou zien wie er nog meer in de league zitten?
Ok, vond ik ook jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet preciesbeetje onoverzichtelijk
Ok Tquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja bij mij staat mijn naam er ook 2 keer
Tof!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
https://tourspel.telespor(...)709a6db02e9c13ac787a
BNW SC league
Ben benieuwd. zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat mijn adoptierenner Danny van Poppel wel een goede klimmer is. Zijn broertje Boy ook.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Even een nieuw account gemaakt en met mn forumnaam aangemeld
ja tuurlijk leuk dat je meedoetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
Zelfs een Amerikaan met een nederlandse naam
Leuk toch? Meedoen is belangrijker dan winnen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef Blaadjes het volgende:
De Paus aan de doping haha. Ik voel een nieuwe BNW topic ontstaan.
Spraakzame typesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat mijn adoptierenner Danny van Poppel wel een goede klimmer is. Zijn broertje Boy ook.
Moet eerlijk bekennen dat ik net Eastenders heb gekeken. Was bijna zo spannend als Tour du Jour.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:27 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker ding ook he die Lavenderr. Gaan we samen gezellie tour du jour kijken. Nou daar zit je dan in je eentje op de bank.
Tis je vergeven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik net Eastenders heb gekeken. Was bijna zo spannend als Tour du Jour.
Maar ben er weer bij hoor . Doe maar een wijntje , lekker . Heb een biertje voor jou![]()
en de andere mannen hier natuurlijk
Doe maar met iets van kaas, lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tis je vergeven.Lekker!
Toastje? Wat wil je erop?
Kloptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vet ja, wel knap dat ze een vlakke etappe daar hebben uitgezocht
`quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je ook oude kaas. Van die hele oude die prikt op je tong?
Sagan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Kittel morgen winnen? Of Cavendish?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
`
Yep ik heb overjarige kaas. Die kun je afbrokkeleneetse!
Oh wat lekker zeg. Heb ik echt zin in. Dus jij houdt ook van oude kaas?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
`
Yep ik heb overjarige kaas. Die kun je afbrokkeleneetse!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat lekker zeg. Heb ik echt zin in. Dus jij houdt ook van oude kaas?
kaas die niet oud is is geen kaasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat lekker zeg. Heb ik echt zin in. Dus jij houdt ook van oude kaas?
quote:
Ja he? hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij faalde met playback in het begin
En dan te bedenken dat hij al vanaf vanmorgen 10 uur daar aanwezig was. Voor 1 minuut zingenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij faalde met playback in het begin
ik heb cavquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Kittel morgen winnen? Of Cavendish?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij al vanaf vanmorgen 10 uur daar aanwezig was. Voor 1 minuut zingen
Maakt wel gewoon kans denk ik morgen als een outsider, Cavendish natuurlijk torenhoog favoriet.quote:
12.50u dus je kunt lekker uitslapenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe laat begint de tour eigenlijk, dan weet ik hoe laat ik wakker moet worden
Sagan, no doubtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb Kittel en Cavendish. De derde weet ik niet.
Truste sweeties , tot morgen bij de eerste etappequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Cav, Chavanel, en Sammy Sanchez zijn mijn favorieten
alleen sammy
ja he ben nu naar de stad moet een gatverdamme feyenoord schilderij zoeknquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh Jacq! Lekker weer heb je meegenomen zeg.
Laat je het hem zelf doen, kan die makkelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja he ben nu naar de stad moet een gatverdamme feyenoord schilderij zoekn
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja he ben nu naar de stad moet een gatverdamme feyenoord schilderij zoekn
Hoi L.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
en voor de mannen van de Tour:
Climb every mountain,
Search high and low,
Follow every byway,
Every path you know.
Climb every mountain,
Ford every stream,
Follow every rainbow,
'Till you find your dream.
A dream that will need
All the love you can give,
Every day of your life
For as long as you live.
Climb every mountain,
Ford every stream,
Follow every rainbow,
Till you find your dream
A dream that will need
All the love you can give,
Every day of your life,
For as long as you live.
Climb every mountain,
Ford every stream,
Follow every rainbow,
Till you find your dream.
Zeg waar zie je me voor aan met die naamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.![]()
Deed jij nou ook mee aan dat tour spel? Zie je naam nog niet in de BNW SC league.
Of heet je koekkoekopdefiets?
Hihi, sorryquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg waar zie je me voor aan met die naam![]()
Ik zou gewoon als Lav gaan.
Ben wel koekoek hoor, wat kennis over de Tour betreft, maar goed, dat maakt niet uit.
Ik zou allemaal onbekende renners kiezen . En mijn adoptierenner natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hihi, sorry
Nee joh maakt zeker niet uit. Ik speel ook een beetje meer met hoop dan met kennis. uhum.
Dat maakt het juist leuk, kijken of de renners die je kiest wat presteren....vind ik.
Ja mooi was dat! Mooie sportmiddag vandaag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou allemaal onbekende renners kiezen . En mijn adoptierenner natuurlijk.
Heb je die straaljagers gezien op Corsica? Schitterend zeg
Ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mooi was dat! Mooie sportmiddag vandaag.
Lekker appeltaart, weer zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!
Heb al vroeg alles gedaan wat ik moest doen en kan er lekker voor gaan zitten.
Koffie met appeltaart erbij?![]()
Opwarmronde TT.
Nee, heeft meneer Deen voor me gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker appeltaart, weer zelfgemaakt?
Dat heb je zeker!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, heeft meneer Deen voor me gedaan, maar bijna net zo lekker .
Zonder slagroom, heb ik goed onthouden he?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Zoek een grote foto van het laatste kampioenschap. Prachtig vind ik ze altijd die zwart wit foto's
Zeeland he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:27 schreef Divje het volgende:
[..]Jij liep behoorlijk achter als je in 1999 nog zwart-wit foto's moest maken
Ah ok, ja heb hier ook veel te maken met Feyenoorders. Rotterdam is maar 30 tot 40 min met de auto. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Jazeker. Kijk maar naar m'n lieve Olli
Zeeland is voor Feyenoord jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ok, ja heb hier ook veel te maken met Feyenoorders. Rotterdam is maar 30 tot 40 min met de auto. Dan krijg je dat.
En kaaskoppen zijn voor AZquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:54 schreef Blaadjes het volgende:
Aan de andere kant, de meerderheid spoort ook niet dus ja 1+1=2
En dat doen zequote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geeft niks zolang ze maar kaas blijven maken.
Jammer idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer, Boom pakt de bolletjes niet voor vandaag
Kloptquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Blaadjes het volgende:
kijk nou ff op eurosport maar een vraagje: Danny Nelissen moest toch weg daar vanwege z'n doping bekentenis en nu zit boogert er. :S of heb ik dat fout?
Hij moest daarom toch weg bij RTL?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Blaadjes het volgende:
kijk nou ff op eurosport maar een vraagje: Danny Nelissen moest toch weg daar vanwege z'n doping bekentenis en nu zit boogert er. :S of heb ik dat fout?
Huh? Danny zat al jaren bij Eurosport.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moest daarom toch weg bij RTL?
Vandaar dat hij bij Eurosport zit?
Oh dat kan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Huh? Danny zat al jaren bij Eurosport.
Maar zal wel te maken hebben met dat ze hem er eerder naar vroegen(eurosport) en toen toch ineens bekende.
echt mooie natuur daar.quote:
Ik was aan het rijmen jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt mooie natuur daar.
moet er weer eens naartoe eigenlijk
Ik wou er nog achteraan zeggen, wat een lijk. Maar dat vond ik toch te ver gaan.quote:
Klinkt toch wel goed hahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
hoi
Hoi!
ey
Ha!
Corsica
*onder de douche ga
Dat wordt wel zo gezien dacht ik mede vanwege het mooie circuit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
Overdrijven ze nu of wordt de TT Assen echt gezien als 1 van de mooiste races om te winnen?
Ok, was pas bij een vriend z'n vader thuis en zijn broer/neef(weet ik niet meer zeker) was ook een racer. Op die foto's gingen ze nog gewoon over bestaande wegenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt wel zo gezien dacht ik mede vanwege het mooie circuit.
Een halve eeuw geleden nog wel .quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, was pas bij een vriend z'n vader thuis en zijn broer/neef(weet ik niet meer zeker) was ook een racer. Op die foto's gingen ze nog gewoon over bestaande wegen
SPT / Motogp 2013 #7: En we zitten officieel in 2013, vuurwerk gegarandeerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:07 schreef Blaadjes het volgende:
Lorenzo, was wel duidelijk dat hij hem zou gaan pakken als je keek naar z'n lijnen.
Niets voor mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TT kijken. Dat is bepaald niet saai
Ik hoorde net bij het zappen langs de Nederlandse zenders wel de naam Rossi voorbij komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer het eens Inso, het is echt spannend
Voor mij ook niet meestal maar deze is mooi!quote:
Rossi is een held.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoorde net bij het zappen langs de Nederlandse zenders wel de naam Rossi voorbij komen.
Die rijd ook al een tijdje geloof ik
ik heb trouwens uitgezocht nog met de verzekering en ik krijg dagwaarde van auto terug.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee bij deze categorie niet, bij de moto 2 reden er drie mee. Zonder resultaat helaas.
Yes!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb trouwens uitgezocht nog met de verzekering en ik krijg dagwaarde van auto terug.
Dat dacht iedereen, maar die bikkel heeft zich laten opereren en is de volgende dag op het vliegtuig naar Ned gestapt en rijdt nu gewoon mee. En nog aanvallend en goed ook. Wat een held he?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht dat die lorenzo ook niet zou rijden
hoe kan dat danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen, maar die bikkel heeft zich laten opereren en is de volgende dag op het vliegtuig naar Ned gestapt en rijdt nu gewoon mee. En nog aanvallend en goed ook. Wat een held he?
uhuhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kan dat dan
Ik dacht dat ie sleutelbeen had gebroken
hincapie(geloof ik) brak hem de 1e week van de tour en reed hem uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe kan dat dan
Ik dacht dat ie sleutelbeen had gebroken
Echt mooi en ik ben geen eens een liefhebber.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Rossi 1![]()
en Lorenzo gewoon 5de geworden.
Wat een heldenrace was dit !
Krijgen we ook dat geweldige Italiaanse volksliedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt mooi en ik ben geen eens een liefhebber.
Leuk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb jullie telegraaf tourpoule ook ff gejoined. Heb het eerst wel netjes gevraagd aan #TeamInsomnia_![]()
Jullie zijn als teams best lief tegen elkaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb jullie telegraaf tourpoule ook ff gejoined. Heb het eerst wel netjes gevraagd aan #TeamInsomnia_![]()
#TeamInsomnia_ en #TeamJohannes hebben zeer hechte banden. Dat komt onder meer voort uit onze succesvolle #FreeStylo acties en gewoon streetcred. Ons motto is dan ook niemand te minachten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jullie zijn als teams best lief tegen elkaar
Ow was jij datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn schuilnaam is koekoekopdefiets, dit is mijn team
[ afbeelding ]
Dat was dan ook de reden om me aan te sluiten bij een van de teams. Minachten heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ en #TeamJohannes hebben zeer hechte banden. Dat komt onder meer voort uit onze succesvolle #FreeStylo acties en gewoon streetcred. Ons motto is dan ook niemand te minachten.
Jaquote:
#TeamInsomnia_ is echt een uitstekende keuze. Staat op hetzelfde hoogstaande niveau als mijn eigen team.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was dan ook de reden om me aan te sluiten bij een van de teams. Minachten heb ik een hekel aan.
Zeker, leuk hoor!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JaHoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
[..]
#TeamInsomnia_ is echt een uitstekende keuze. Staat op hetzelfde hoogstaande niveau als mijn eigen team.
En echte voetbal liefhebbers met kennis van echt voetbal zijn voor Ajaxquote:
Ik heb helemaal geen kennis van voetbalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En echte voetbal liefhebbers met kennis van echt voetbal zijn voor Ajax![]()
nee ik weet het daarom is ook niet erg dat je niet voor Ajax bent jou vergeef ik welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kennis van voetbal
Oh gelukkig maar pffffquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik weet het daarom is ook niet erg dat je niet voor Ajax bent jou vergeef ik wel![]()
![]()
![]()
Ja super. Zeker vandaag. Rossi gewonnen en Danny van Poppel derde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Verders alles oke lavenderr?
Wat zonde!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:33 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had van poppel gister erin staan als derde en vandaag dacht: toch maar niet.
Ach ik had gewoon aan de hoop moeten vasthouden.quote:
Het was een chaos, echt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ik had gewoon aan de hoop moeten vasthouden.
Wel een leuke eerste etappe. Nou ja het resultaat dan.
Toch gelijk weer de tour. een valpartij met gevolgen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was een chaos, echt.
Bijna een lachfilm, maar toch ook weer niet. Die valpartijen brrrr
Ja. De hele boel is door elkaar gehusseld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Toch gelijk weer de tour. een valpartij met gevolgen.
Die Hoogerland trekt het ongeluk aan als een magneet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. De hele boel is door elkaar gehusseld.
En Johnny Hoogerland ook weer zo erg gevallen. Oh oh, wat een pechvogel is dat toch. Gesink niet, en dat mag een wonder heten
Zo zielig. Ik denk dat als hij weer eens van start gaat de arts van het plaatselijke ziekenhuis alvast zuchtend de doos met hechtingen klaarzet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die Hoogerland trekt het ongeluk aan als een magneet.
Zoiets ga je wel denken, ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zielig. Ik denk dat als hij weer eens van start gaat de arts van het plaatselijke ziekenhuis alvast zuchtend de doos met hechtingen klaarzet.
Die moet je juist met bier nemenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met bier, neem eerst koffie en een oxazepammetje. Al die emoties vandaag
Oh wat gaaf Dotquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:28 schreef Dotteke het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa een helicopter vlucht gewonnen, morgen middag om 14.00 uur ga ik de lucht in tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ( eng hoor ben nog nooit de lucht in geweest)
Wat leuk!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:28 schreef Dotteke het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa een helicopter vlucht gewonnen, morgen middag om 14.00 uur ga ik de lucht in tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ( eng hoor ben nog nooit de lucht in geweest)
Ja ga me best doen, durf niet in het vliegtuig ha ha dus ben never nooit de lucht in geweest!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat gaaf Dot![]()
Heel veel plezier en je gaat genieten hoor
Wat voor wedstrijd heb je gedaan dat je dit gewonnen hebt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga me best doen, durf niet in het vliegtuig ha ha dus ben never nooit de lucht in geweest!
stel je niet aan watje, hup dat vliegtuig in ::Pquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ga me best doen, durf niet in het vliegtuig ha ha dus ben never nooit de lucht in geweest!
En nog een heli ook, dus lekker bij de mensen in de tuintjes kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
stel je niet aan watje, hup dat vliegtuig in ::P
oh ja heliquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog een heli ook, dus lekker bij de mensen in de tuintjes kijken.
ja lijkt me ook. 1 bestellenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zie je veel meer, is echt tof.
Wow.VIP. Dan word je helemaal in de watten gelegd met champagne en lekkere hapjes (net als de Europarlementariërs) en dan de lucht in. Wordt vast geweldig. Geniet ervan Dot !quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
Eigenlijk geen wedstrijd, morgen is hier ijsselfestival voor het eerst
Die hebben een fb en er werd gevraagd wie wel een helicopter vlucht wilde winnen.
Dus ik met me grote mond schrijft, Ik wel, ben nog nooit in de lucht geweest. Dat is alles
En kreeg vanavond te horen dat ik me om 1400 uur bij de VIP ruimt moet melden omdat ik de vlucht gewonnen heb!
Thnx, ga ik doen,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow.VIP. Dan word je helemaal in de watten gelegd met champagne en lekkere hapjes (net als de Europarlementariërs) en dan de lucht in. Wordt vast geweldig. Geniet ervan Dot !
Dat zou wel super zijn Dot, maar helaasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ga ik doen,
Ha ha krijg ik dan ook 300 euro als ik inteken en 800 euro reiskosten
Jammer hé voor een keer maar zou mooi zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou wel super zijn Dot, maar helaas
Mogguh Dotje, jij bent er vroeg bij.quote:Op zondag 30 juni 2013 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer hé voor een keer maar zou mooi zijn
Ben snel tevreden hoor ha ha ha!!!
Snelle reactie van mijquote:
Ach gossie, dat beestje. Maar hij probéért het tenminste en legt zich niet neer bij zijn beperkingen.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Snelle reactie van mij
Mogguh L![]()
Bagger is het weer he?
Vandaag krijgt m'n minder valide kanarie een nieuw huis. Hij onsnapte net gewoon uit m'n handen, dat ding ken echt niet vliegen haha
Komt vast goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach gossie, dat beestje. Maar hij probéért het tenminste en legt zich niet neer bij zijn beperkingen.
Hoop dat hij het naar zijn zin krijgt op zijn nieuwe stekkie. Of stokkie.
Ja, echt van dat nikserige weer, blegh.
Heb nog wel iets geluk gehad met mijn kids. Ze wilden gelukkig wel op mijn Lrc voetballen. Als ze ook nog eens op Leerdam sport hadden gewild had dat mijn dood betekentquote:Op zondag 30 juni 2013 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja uuhh je kinderen moeten het toch van iemand hebben meegekregen
Goed hoor, gister niks gedaan en nu moet ik dus aan het werk. Veel werk met de vogeltjes en m'n zusje en zwager komen straks eten met de kids....dus ja lekker bezig zeg maarquote:Op zondag 30 juni 2013 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoe gaat het vandaag met je blaadjes?
gezellig eters.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed hoor, gister niks gedaan en nu moet ik dus aan het werk. Veel werk met de vogeltjes en m'n zusje en zwager komen straks eten met de kids....dus ja lekker bezig zeg maar
Bij jou?
Jij ook!quote:
Hoiquote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef Voszje het volgende:
Zo, op uitnodiging van Blaadjes een tijdje geleden, kom ik hier ook maar eens kijken. Hoi allen!
Moet kunnen, het is zondag.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi, het is hier erg rustig zoals je ziet
Is ook zoquote:
Ik zit ook heel charmant in een trainingsbroek, maar ben wezen hardlopen, dus het mag. Veel eten zeg je? Mag ik mee eten? Ik heb hier nog niks namelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Is ook zoEen heerlijke trainingsbroek&sweater-bankhang-dag. Met veel eten
Goed bezigquote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zit ook heel charmant in een trainingsbroek, maar ben wezen hardlopen, dus het mag. Veel eten zeg je? Mag ik mee eten? Ik heb hier nog niks namelijk.
Lasagne vind ik heerlijk!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed bezigMee-eten mag altijd. Vanavond Lasagne, en als je dat niet lekker vind word er wel iets anders geregeld
Ik ben sowieso gek op pasta's, maar lasagne is toch wel één van mijn favoriete gerechten.quote:
Dan moet ik mezelf nog maar eens quoten haha. Ben ook gek op pasta, met lasagne stipt op 1.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:37 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op pasta's, maar lasagne is toch wel één van mijn favoriete gerechten.
Trainingsbroek op zondag helpt ook meequote:
Perfecte man!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan moet ik mezelf nog maar eens quoten haha. Ben ook gek op pasta, met lasagne stipt op 1.
[..]
Hoi, mede-pastafan!quote:
Laten we gezamenlijk genieten van de lasagne, en ons daarna bekeren tot het pastafarianismequote:
Hoiquote:Op zondag 30 juni 2013 17:20 schreef Voszje het volgende:
Zo, op uitnodiging van Blaadjes een tijdje geleden, kom ik hier ook maar eens kijken. Hoi allen!
Aan de lasagne is voor mij al prima!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Laten we gezamenlijk genieten van de lasagne, en ons daarna bekeren tot het pastafarianisme
Al kunnen we dat laatste ook gewoon laten natuurlijk..
Kom er zo snel mogelijk aan!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? Dan zorg ik dat het heet op tafel staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |