Je quote mij en ik ben niet goed in TT verzinnen.quote:
Geen eindtijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
dicht
[..]
Ahh balen... blij dat ik geen eindtijden meer mee krijg, dat scheelt.
Was geen hosselpoging, eerder een wanhopige poging om snel een TT te verzinnen.quote:
dat blijkt weerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je quote mij en ik ben niet goed in TT verzinnen.
Niet meer, tot hoe oud kreeg je ze mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
dicht
[..]
Ahh balen... blij dat ik geen eindtijden meer mee krijg, dat scheelt.
quote:
Kwart voor 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister ook van die mensen van m'n school tegengekomen die om kwart voor 1 naar huis moestenToen was ik er net joh :d
Ik moet uiterlijk 1 uur thuis, vrienden 2 uur. Dus ik heb niet echt zin om te gaan. Maar 1 persoon blijft erg door zeuren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister ook van die mensen van m'n school tegengekomen die om kwart voor 1 naar huis moestenToen was ik er net joh :d
Euhm... eigenlijk nooit echt een eindtijd gehad. Toen ik 16 was ging ik al uit tot 7 uur 's ochtends soms.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet meer, tot hoe oud kreeg je ze mee?
Blij dat iemand hem goed vindtquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik moet uiterlijk 1 uur thuis, vrienden 2 uur. Dus ik heb niet echt zin om te gaan. Maar 1 persoon blijft erg door zeuren.
Chille ouders dan, als ik zoiets doe heb ik de rest van mijn jeugd huisarrest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Euhm... eigenlijk nooit echt een eindtijd gehad. Toen ik 16 was ging ik al uit tot 7 uur 's ochtends soms.Toen ik iets jonger was dan dat kwam ik gewoon op vrij normale tijden thuis, 1 - 2 uur. Sowieso doe ik dat nu ook, tenzij ik een groot feest heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |