SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobby Haarms kreeg ook een kenkerafscheid met 1-0 tegen MVV thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, maar toen werden de punten tenminste nog bijelkaar gesprokkeld. Tevens vond ik Twente - thuis tijdens het 100 jarige bestaan het dieptepunt. Brian Laudrup zorgde er persoonlijk dat seizoen voor dat er nog af en toe wat te genieten viel.
Afgezien van het feit dat potten in Griekenland en Turkije best mooi en heftig zijn, ben ik vooral gebonden aan mijn werk en thuisland wat mij vaak verhinderd potten in west-europa te bezoekenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zijn toch zeker niet de mooie uitpotten
Je visuele stoornis op mij trachten te reflecterenquote:
Heeft niks met snappen te maken, die strepen zijn niet zo lelijke dat het een probleem zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat je dat niet snapt is jouw probleem.
Sponsor van 010quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Adames het volgende:
Zonder strepen is natuurlijk wel mooier, maar ach, je krijgt niet voor niks miljoenen.
Al is het misschien wel een idee om met hun grote concurrent Puma te gaan onderhandelen, die hebben geen strepen.
quote:RTL7 wijdt hele avond aan Sjaak Swart
De jubileumavond van Sjaak Swart zal komende woensdag ruimschoots aandacht krijgen van RTL7. De commerciėle zender zendt eerst de verjaardagswedstrijd uit in het Olympisch Stadion en komt daarna met de documentaire 'Ik voetbal dus ik ben: Mister Ajax'.
De wedstrijd zal beginnen om 18.45 uur en daar doen onder meer Johan Cruijff, Rafael van de Vaart, Wim Jonk, Wesley Sneijder, Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Jari Litmanen, Edwin van der Sar en Marc Overmars aan mee.
Je mentale stoornis op mij trachten te reflecterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je visuele stoornis op mij trachten te reflecteren
Het feit dat het helemaal niks met Ajax te maken heeft. Zooi van de sponsor op je shirt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is nou precies het storende aan die strepen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
strepen boeien mij ook geen reet, vind 't wel mooi zo
Eens. Logisch dat Adidas wil dat het duidelijk te zien is dat zij shirtsponsor zijn. Het kan veel erger dan een paar streepjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
strepen boeien mij ook geen reet, vind 't wel mooi zo
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het feit dat het helemaal niks met Ajax te maken heeft. Zooi van de sponsor op je shirt.
Inderdaad.quote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef manny het volgende:
Met of zonder strepen: op naar de 4e op rij. Daarnaast zou een beetje leuke poule in CL mijn humeur ook verder verbeteren, maar dat zal wel weer barcelona, united en bayern worden....
Tegen engelsen en duitsers heb je leuke wedstrijden die je kunt winnen, itt wedstrijden tegen spanjaarden, portugezen of (de meeste)fransen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef manny het volgende:
Met of zonder strepen: op naar de 4e op rij. Daarnaast zou een beetje leuke poule in CL mijn humeur ook verder verbeteren, maar dat zal wel weer barcelona, united en bayern worden....
Tegen elke Engelse club heb je ook gewoon kans om te winnen. Zolang je maar geen Real of Barcelona tegen komt want dan weet je gewoon zeker dat je kansloos bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegen engelsen en duitsers heb je leuke wedstrijden die je kunt winnen, itt wedstrijden tegen spanjaarden, portugezen of (de meeste)fransen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |