Al gedaan, ben helaas niet meer welkom bij hun thuis, en heb nu ruzie met die vriend en broer..quote:
Wat flauw van ze.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Mourik het volgende:
[..]
Al gedaan, ben helaas niet meer welkom bij hun thuis, en heb nu ruzie met die vriend en broer..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Mourik het volgende:
[..]
Al gedaan, ben helaas niet meer welkom bij hun thuis, en heb nu ruzie met die vriend en broer..
Hun oma's vragen? Staat familietechnisch net iets verder weg, misschien levert dat minder problemen op.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Mourik het volgende:
[..]
Mwah, is nét weer iets te oud hé..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hun oma's vragen? Staat familietechnisch net iets verder weg, misschien levert dat minder problemen op.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Veel geiler krijg je ze niet hoor, kan iedere keer de laatste keer zijn hè.
Erg emotioneel ingesteld?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:20 schreef Tropanzia het volgende:
Waarom word ik altijd zo verdrietig van dit soort topics?
Dat zou kunnen natuurlijk. Maar ik snap niet dat je sex met iemand wil hebben die 10 jaar geleden mijn moeder had kunnen zijn.quote:
Uiteraard.. Ik ga straks maar ff naar het seniorencomplex hier.. Ff random aanbellen en me hossel tricks uitvoeren.quote:
Alle schaamte verloren, dat volk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:21 schreef Mourik het volgende:
[..]
Uiteraard.. Ik ga straks maar ff naar het seniorencomplex hier.. Ff random aanbellen en me hossel tricks uitvoeren.
Lekker poep en plasseks, niet omdat ze dat zo geil vinden maar omdat ze niks meer binnen kunnen houdenquote:
Vliegt er te pas en te onpas uit, geen controle verder.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lekker poep en plasseks, niet omdat ze dat zo geil vinden maar omdat ze niks meer binnen kunnen houden
Je moet het ook alleen vragen als je zeker weet dat ze het zelf ook willen, anders werkt het niet echt.quote:
Ervaring dus?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet het ook alleen vragen als je zeker weet dat ze het zelf ook willen, anders werkt het niet echt.
Damn. Hoe was dat?quote:
Je moet ook niet vragen, amateurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:15 schreef Mourik het volgende:
[..]
Ze was nog niet zo uitgezakt?quote:
Niet echt nee, goed in vorm en ze had lang haar. Ze zag er erg jeugdig uit, en zo gedroeg ze zich ook.quote:
Nice. Geheim gebleven of weet je vriend er (inmiddels) van?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt nee, goed in vorm en ze had lang haar. Ze zag er erg jeugdig uit, en zo gedroeg ze zich ook.
Ik ken die vriend en die vrouw inmiddels niet meer, maar ach, ik heb mijn plezier gehad.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nice. Geheim gebleven of weet je vriend er (inmiddels) van?
Je bent echt een vieze achterbakse rat als je de moeder van een vriend paalt. Die moeder is overigens een vieze hoer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken die vriend en die vrouw inmiddels niet meer, maar ach, ik heb mijn plezier gehad.
Ok man.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Je bent echt een vieze achterbakse rat als je de moeder van een vriend paalt. Die moeder is overigens een vieze hoer.
Mja...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Je bent echt een vieze achterbakse rat als je de moeder van een vriend paalt. Die moeder is overigens een vieze hoer.
Hij heeft ook zijn respectloosheid getoond, dus dan maakt het een heel stuk minder uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Als er iets is wat getuigt van geen respect voor je vriend is het wel zijn moeder neuken.
Noem hem dan geen vriend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn respectloosheid getoond, dus dan maakt het een heel stuk minder uit.
Als die moeder het wil en het was voor beide partijen fijn, wat is er dan erg aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Als er iets is wat getuigt van geen respect voor je vriend is het wel zijn moeder neuken.
Ik kon het ook niet helpen dat die moeder wel wilde.quote:
Het is enorm beschamend voor haar zoon misschien? Als mijn moeder seks zou hebben met een vriend van mij zou ik zonder een moment te twijfelen haar hersenpan intikken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als die moeder het wil en het was voor beide partijen fijn, wat is er dan erg aan?
Je eigen moeder ja? Respectloos.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:17 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Het is enorm beschamend voor haar zoon misschien? Als mijn moeder seks zou hebben met een vriend van mij zou ik zonder een moment te twijfelen haar hersenpan intikken.
Gun je moeder ook eens wat, zeg. Jeetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:17 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Het is enorm beschamend voor haar zoon misschien? Als mijn moeder seks zou hebben met een vriend van mij zou ik zonder een moment te twijfelen haar hersenpan intikken.
Snap dat ook best, zou hetzelfde gedaan hebben als de desbetreffende persoon geen vriend van me was. Indien hij dat wel zou zijn zou ik geen moment twijfelen; zoiets doe je gewoon niet en als je het wel doet ben je in mijn ogen een achterbakse rat die zijn vriend naait voor eigen belang.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet helpen dat die moeder wel wilde.
Kennis is een betere benaming. En dan ben ik maar een achterbakse rat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:19 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Snap dat ook best, zou hetzelfde gedaan hebben als de desbetreffende persoon geen vriend van me was. Indien hij dat wel zou zijn zou ik geen moment twijfelen; zoiets doe je gewoon niet en als je het wel doet ben je in mijn ogen een achterbakse rat die zijn vriend naait voor eigen belang.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Nanananee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |