Succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ok ik ga op naar eindhoven, en dan straks op naar de kijkavond huuuuuuuuu hopelijk word het iets
Ermahgerd!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankjewelmocht dit het worden dan kan de spelletjesmeet zelfs bij mij
Succes!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ok ik ga op naar eindhoven, en dan straks op naar de kijkavond huuuuuuuuu hopelijk word het iets
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Douchefoam en geurstokjes bij rituals. Twee maybelline lippenstiftzors en velen kleren!
Kunt het minstens proberenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja zou dat werken? Die lucht is echt niet normaal meer maar eigenlijk vind ik het wel zonde van het geld om dat ding weg te gooien
Ik ga aflevering 2 kijkenquote:
Ik ben bij s02e01quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kunt het minstens proberen
[..]
Ik ga aflevering 2 kijken
Ja das waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kunt het minstens proberen
[..]
Ik ga aflevering 2 kijken
Succes!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ze zijn eruit heb ik gehoord? Het was ook wel terecht volgens mij hoor die staking. Van iets van ¤1.40 of ¤1.14 (iets met een 4quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door de werkonderbrekingen van de afgelopen dagen is de achterstand in de pakketbezorging opgelopen tot meer dan 90.000 stuks.
ik heb nog een pakketje uit MURICA onderweg met alle hologlams. ALs die kapot zijn
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze zijn eruit heb ik gehoord? Het was ook wel terecht volgens mij hoor die staking. Van iets van ¤1.40 of ¤1.14 (iets met een 4) per stop gedaald naar iets van ¤0.86?
Dus hopelijk komen de pakjes nu snel
Ik moet nog twee van H&M krijgen
Waarom denk je dat het zo goedkoop is?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff RyanAir met hun stomme voorwaarden. Handbagage mag niet groter zijn dan 55-40-20 die 55 en 40 zijn nog wel te doen, maar die 20 is wat lastiger.
*Marktplaats aanslingert...
Is dat niet een standaard handbagage koffertje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff RyanAir met hun stomme voorwaarden. Handbagage mag niet groter zijn dan 55-40-20 die 55 en 40 zijn nog wel te doen, maar die 20 is wat lastiger.
Yup weet ik, daar heb ik ook geen problemen mee. Gewicht zijn ze ook heel streng in. Maar de zoektocht naar die afmetingen viel ff tegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het zo goedkoop is?
Dat goedkoop zijn is ook echt hun enige pluspuntquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het zo goedkoop is?
Ja dat zocht ik ook, maar veel waren dus net iets dikker.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat niet een standaard handbagage koffertje?
Naja best normaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai.
Ik leef nog na velen fietsen
Mijn vader heeft drie miljoen koffertjes voor z'n werk en die heeft dus een heel schema van de exacte afmetingen voor als 1 van ons eens handbagage nodig heeftquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft drie miljoen koffertjes voor z'n werk en die heeft dus een heel schema van de exacte afmetingen voor als 1 van ons eens handbagage nodig heeft![]()
Verder heb ik geen idee waar mijn autisten-trekken vandaan komen
Hoeft ook niet standaard maar ze kunnen het bij twijfel vragenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:52 schreef megamandy het volgende:
Overigens heb ik mijn koffer nog nooit ergens in moeten proppen om de afmetingen te laten zien.
Ook nog nooit moeten wegen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft drie miljoen koffertjes voor z'n werk en die heeft dus een heel schema van de exacte afmetingen voor als 1 van ons eens handbagage nodig heeft![]()
Verder heb ik geen idee waar mijn autisten-trekken vandaan komen
Jep, en later kunnen ze nog eventueel afmetingen opmeten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar als je bij Eindhoven langs de controle gaat, word je toch automatisch gevraagd je koffer op de weegschaal te zetten bij Ryanair?
Ik snap het ergens ook wel, die bagageruimte in de cabine is er ook precies op afgestemd en het is heul irritant als mensen te grote koffers erin pleuren waardoor die van jou niet past.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:50 schreef Mss het volgende:
Het moet ook echt passen. Ze gaan er met zo'n kartonnen houder omheen en als dat niet past moet je het alsnog als gewone bagage inchecken.
Ja daar ben ik al voor gewaarschuwd. Mijn nicht reist altijd met RyanAir naar Fuertaventura (haar vader woont daar) dus die zei dat al tegen ons. Gewicht mag ook echt niet meer zijn want dan wordt het gewoon betalen. VEEL! Iets eruit halen en in een koffer met ondergewicht stoppen is geen optie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:50 schreef Mss het volgende:
Het moet ook echt passen. Ze gaan er met zo'n kartonnen houder omheen en als dat niet past moet je het alsnog als gewone bagage inchecken.
Ja ik weet. Voor ons in de rij in Eindhoven moesten andere mensen het voor Transavia ook erin proppen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeft ook niet standaard maar ze kunnen het bij twijfel vragen
Ja het is puur winst maken aan de mensen die het iets te ruim nemen. Daarom kunnen ze die prijzen ook zo laag houden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel, die bagageruimte in de cabine is er ook precies op afgestemd en het is heul irritant als mensen te grote koffers erin pleuren waardoor die van jou niet past.
Maar ze slaan wel een beetje ver door af en toe
Naar Schotland hadden we niet eens stoelnummers, je moest gewoon zitten waar er ruimte was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet. Voor ons in de rij in Eindhoven moesten andere mensen het voor Transavia ook erin proppen.
Ooh en Spanjaarden die geen woord Engels spreken
We liepen dus het vliegtuig in, duurde al keilang omdat de mensen langzaam de koffers in dat ding gooide en moeite hadden met de stoel te vinden. Dus ik zei nog tegen Megatoby dat ik niet snap waarom mensen altijd moeite hebben met hun stoelnummer te vinden (ook in theaters en alles).
Komen we bij onze rij, zijn alle drie de stoelen al bezetDus ik in het Engels zeggen dat wij daar zitten, kijken ze je wat bleut aan
. Met de hele groep overleggen, staan er toch maar twee op.
Blijft er eentje bij het raam zitten, en die plek hadden wijDus ik weer zeggen en toen stond ze maar ook op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |