Succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ok ik ga op naar eindhoven, en dan straks op naar de kijkavond huuuuuuuuu hopelijk word het iets
Ermahgerd!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankjewelmocht dit het worden dan kan de spelletjesmeet zelfs bij mij
Succes!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ok ik ga op naar eindhoven, en dan straks op naar de kijkavond huuuuuuuuu hopelijk word het iets
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Douchefoam en geurstokjes bij rituals. Twee maybelline lippenstiftzors en velen kleren!
Kunt het minstens proberenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja zou dat werken? Die lucht is echt niet normaal meer maar eigenlijk vind ik het wel zonde van het geld om dat ding weg te gooien
Ik ga aflevering 2 kijkenquote:
Ik ben bij s02e01quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kunt het minstens proberen
[..]
Ik ga aflevering 2 kijken
Ja das waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kunt het minstens proberen
[..]
Ik ga aflevering 2 kijken
Succes!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Ze zijn eruit heb ik gehoord? Het was ook wel terecht volgens mij hoor die staking. Van iets van ¤1.40 of ¤1.14 (iets met een 4quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door de werkonderbrekingen van de afgelopen dagen is de achterstand in de pakketbezorging opgelopen tot meer dan 90.000 stuks.
ik heb nog een pakketje uit MURICA onderweg met alle hologlams. ALs die kapot zijn
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze zijn eruit heb ik gehoord? Het was ook wel terecht volgens mij hoor die staking. Van iets van ¤1.40 of ¤1.14 (iets met een 4) per stop gedaald naar iets van ¤0.86?
Dus hopelijk komen de pakjes nu snel
Ik moet nog twee van H&M krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |